To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-01-02
Warszawa: partnerstwo dodatku redakcyjnego, który ukaże się w sobotę 25 października (4 strony osobnym grzbietem format Gazety Wyborczej) dotyczącego wielkiego otwarcia wystawy stałej Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN oraz programu wydarzeń temu towarzyszących. W dodatku zamieszczona będzie na całej ostatniej stronie reklama muzeum oraz logotyp na stronie pierwszej
Numer ogłoszenia: 170 - 2015; data zamieszczenia: 02.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 221567 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Historii Żydów Polskich, ul. Anielewicza 6, 00-157 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4710300, faks 22 4710398.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: partnerstwo dodatku redakcyjnego, który ukaże się w sobotę 25 października (4 strony osobnym grzbietem format Gazety Wyborczej) dotyczącego wielkiego otwarcia wystawy stałej Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN oraz programu wydarzeń temu towarzyszących. W dodatku zamieszczona będzie na całej ostatniej stronie reklama muzeum oraz logotyp na stronie pierwszej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: partnerstwo dodatku redakcyjnego, który ukaże się w sobotę 25 października (4 strony osobnym grzbietem format Gazety Wyborczej) dotyczącego wielkiego otwarcia wystawy stałej Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN oraz programu wydarzeń temu towarzyszących. W dodatku zamieszczona będzie na całej ostatniej stronie reklama muzeum oraz logotyp na stronie pierwszej.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Agora S.A., ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20664,00
Oferta z najniższą ceną: 20664,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20664,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Tryb zamówienia z wolnej ręki został wybrany zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 1 litera a i b, ponieważ zachodzi przesłanka, że Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze oraz z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów. Agora S.A. jest jedynym wydawcą dziennika Gazeta Wyborcza, który w ramach współpracy partnerskiej związanej z Wielkim Otwarciem wystawy stałej Muzeum Historii Żydów Polskich chce wydać dodatek specjalny (do stołecznego sobotniego wydania Gazety Wyborczej) dotyczący tego wydarzenia. Muzeum będzie partnerem dodatku, w którym ukaże się całostronicowa reklama a także na pierwszej stronie zamieszczony zostanie logotyp muzeum. Zasięg warszawskiego wydania Gazety Wyborczej wynosi 213 tys. czytelników (dane: Polskie Badanie Czytelnictwa, realizacja MillwardBrown, IV 2013-III 2014). Czytelnikami gazety są przede wszystkim osoby w wieku 24-54 lat, ze średnim i wyższym wykształceniem (dane: Polskie Badanie Czytelnictwa, realizacja MillwardBrown, IV 2013-III 2014), wśród nich są m.in. dyrektorzy, urzędnicy, kierownicy, specjaliści, wolne zawody, technicy i wyspecjalizowani pracownicy administracyjni, właściciele prywatnych firm, nauczyciele, wykładowcy, naukowcy, i studenci warszawskich uczelni, stanowiący grupy docelowe, do których pragnie dotrzeć Muzeum z informacjami o wystawie, widowisku otwarcia oraz wydarzeniach, które odbędą się podczas Dni Otwartych (koncerty, warsztaty, debaty, wykłady, pokazy filmowe, wydarzenia edukacyjne). Ww. czytelnicy Gazety Wyborczej są grupami docelowymi Muzeum. Mając na uwadze możliwość jaką daje dotarcie poprzez dziennik Gazeta Wyborcza do szerokiej grupy potencjalnych odwiedzających Muzeum Historii Żydów Polskich należy stwierdzić, że bycie partnerem wydania dodatku specjalnego oraz zamieszczenie w nim całostronicowej reklamy w dzienniku Gazeta Wyborcza o zasięgu warszawskim zapewni dotarcie do ww. grup docelowych oraz skuteczną promocję poszczególnych wydarzeń organizowanych w ramach wielkiego otwarcia wystawy stałej Muzeum Historii Żydów Polskich. Powyższe okoliczności wskazują na zaistnienie przesłanki określonej w art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy, ponieważ Gazetę Wyborczą wydaje jedynie Agora S.A. Powyższe okoliczności wskazują na zaistnienie przesłanki określonej w art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy, ponieważ Gazetę Wyborczą wydaje jedynie Agora S.A. Ponadto Agora S.A. jest jedynym Wykonawcą posiadającym potencjał techniczny umożliwiający realizację kampanii reklamowej w wybranym przez Zamawiającego czasopiśmie. Biorąc powyższe pod uwagę Komisja przetargowa zwraca się z prośbą o wyrażenie zgody na negocjacje z ww. Wykonawcą.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Materiały promocyjne dot. Bazy Usług Rozwojowych
- Umieszczanie plakatów w gablotach reklamowych w wiatach przystankowych na terenie m.st. Warszawy w ramach realizacji kampanii reklamowych
- Przeprowadzenie kampanii informacyjnej Radia PiK S.A. w likwidacji, mającą na celu realizację misji publicznej, na nośnikach informacyjnych typu Fullback.
więcej: Usługi reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.