eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDOSTAWA DRUKÓW SKŁADANKI KOMPUTEROWEJ TYTUŁ WYKONAWCZY TYT-1 NA POTRZEBY MAZOWIECKIEGO URZĘDU WOJEWÓDZKIEGO W WARSZAWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-28

Warszawa: DOSTAWA DRUKÓW SKŁADANKI KOMPUTEROWEJ TYTUŁ WYKONAWCZY TYT-1 NA POTRZEBY MAZOWIECKIEGO URZĘDU WOJEWÓDZKIEGO W WARSZAWIE
Numer ogłoszenia: 171016 - 2009; data zamieszczenia: 28.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecki Urząd Wojewódzki , Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6956015, faks 022 6956019.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazowieckie.pl; www.bip.mazowieckie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA DRUKÓW SKŁADANKI KOMPUTEROWEJ TYTUŁ WYKONAWCZY TYT-1 NA POTRZEBY MAZOWIECKIEGO URZĘDU WOJEWÓDZKIEGO W WARSZAWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywne dostarczanie transportem własnym do siedziby Zamawiającego druków składanki komputerowej TYT-1 240 mm x 12, w ilości 1.200.000 sztuk kompletów w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z załączonymi próbnymi składankami TYT-1. 2. Przedmiot zamówienia winien bezwzględnie spełniać następujące wymogi: 1) składanka komputerowa 240 mm x 12; 2) oryginał + 2 kopie; 3) surowiec: oryginał CB biały 80 g-m2 , kopia 1 CF biały 53 g-m2 , kopia 2 offset biały 80 g-m2; 4) druk dwustronny 2-2; 5) klejenie jednostronne wzdłuż (lewego) boku - po oderwaniu wkładki musi stanowić jedna całość; 6) pieczęć w kolorze czerwonym - nagłówkowa Wojewody Mazowieckiego w prawym górnym rogu, na pierwszej i trzeciej stronie o treści: WOJEWODA MAZOWIECKI 00-950 Warszawa Plac Bankowy 3-5 tel. 0-22 695-63-76; 695-67-15 3. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymaganiom określonym w Rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 22 listopada 2001 r. w sprawie wykonywania niektórych przepisów ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (Dz. U. Nr 137, poz. 1541, z późn. zm.)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne 22.90.00.00 - Różne druki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawaijący nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali dostawę lub dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o łącznej wartości co najmniej 50.000 zł. brutto. Przez dostawy odpowiadające przedmiotowi zamówienia Zamawiający rozumie dostawy druków. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w ust 1. na podstawie złożonego wraz z ofertą zgodnie z art. 44 ustawy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków. 2) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca - spełnia - albo - nie spełnia - poszczególne warunki. Uwaga: Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek określony w ust. 1 pkt. 2 mogą spełniać łącznie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca wraz z ofertą składa następujące dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat dostaw, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, sporządzony zgodnie z wzorem, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy ujęte w wykazie zostały wykonane należycie. 4) pełnomocnictwo udzielone osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 2. Wymagana forma składanych dokumentów: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymienione w ust. 1 pkt. 1 należy złożyć w formie oryginału, 2) dokumenty wymienione w ust. 1 pkt. 2 i 3 należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, 3) pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 1 pkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 3 stosuje się odpowiednio. 5. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: 1) oświadczenie wymienione w ust. 1 pkt 1 składane są przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania w postępowaniu i podpisaniu umowy, 2) dokument wymieniony w ust. 1 pkt. 2 składa każdy z wykonawców oddzielnie, 3) do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot dostawy odpowiada określonym wymaganiom, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty próbnej partii pełnego druku bez kolorowych pieczęci w ilości 20 sztuk kompletów. Próbki posłużą do przetestowania przedmiotu dostawy na drukarce typu PRINTRONIX 7000..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mazowieckie.pl, www.bip.mazowieckie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie Wydział Organizacyjno - Administracyjny Plac Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2009 godzina 11:30, miejsce: Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie Wydział Organizacyjno-Administracyjny Plac Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa pok. 183.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.