Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-16
Elbląg: Świadczenie usługi drukowania, falcowania i dostawa druków akcydensowych i promocyjnych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu - ZP/PN/2312/06/2396/2010
Numer ogłoszenia: 171022 - 2010; data zamieszczenia: 16.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu , ul. Wojska Polskiego 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2398850, faks 055 2398852.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.elblag.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi drukowania, falcowania i dostawa druków akcydensowych i promocyjnych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu - ZP/PN/2312/06/2396/2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi drukowania, falcowania i dostawa druków akcydensowych i promocyjnych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu. Zakres usługi: 1) Usługi drukowania, falcowania i dostawa w zakresie: a) druki akcydensowe: dyplomy, legitymacje, indeksy itp. b) druki promocyjne: foldery, kalendarze, ulotki itp. 2) Rodzaj druków ich ilość i format zostały określone w Specyfikacji Technicznej Usługi będącej Załącznikiem Nr 2 SIWZ. 3) Wykonawca uwzględni w cenie koszty usługi drukowania, falcowania i dostawy przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, oraz dokona rozładunku własnymi zasobami ludzkimi i sprzętowymi w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 4) Wykonawca zapewni takie opakowanie druków, jakie jest wymagane, by nie dopuścić do uszkodzenia lub pogorszenia jakości druków w czasie transportu. Wykonawca umieści na każdym opakowaniu: nazwę druku i liczbę egzemplarzy w paczce..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających (art.67 ust.1 pkt.6) stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, w zakresie każdego zadania, polegających na świadczeniu usługi drukowania, falcowania i dostawy druków akcydensowych i promocyjnych dla Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Elblągu.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2, 79.81.00.00-5, 79.82.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca prowadzi działalność w zakresie usług drukowania będących przedmiotem niniejszego postępowania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca posiada doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługi stanowiących przedmiot zamówienia, co najmniej dwie usługi każda o wartości nie mniejszej niż przedmiot postępowania w zakresie zadań, na które składana jest oferta tj., co najmniej 2 usługi, polegające na wykonywaniu usług drukowania druków akcydensowych / promocyjnych o wartości minimum 10.000,00 PLN brutto każda Należy załączyć dokumenty potwierdzający, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Ocena spełniania zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Ocena spełniania zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Ocena spełniania zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty wypełniony według załączonego wzorów Załącznik Nr 1 do SIWZ i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli. 2. Oryginał oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. 5. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, to zobowiązany jest przedłożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której będzie dokonany wybór Wykonawcy. 2) Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: a) konieczność przedłużenia terminu umownego, b) zmniejszenia zakresu rzeczowego umowy, z powodu: działania siły wyższej, tj. zmiany kierunku studiów, terminów rekrutacji itp. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności oraz okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 3) W przypadku żądania przedłużenia terminu umownego lub zmniejszenia zakresu rzeczowego umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy, zostanie przeprowadzona następująca procedura: a) Wykonawca prześle Zamawiającemu projekt zmian do umowy (aneks) w terminie, co najmniej 5 dni przed datą upływu terminu zakończenia umowy wraz z pisemnym uzasadnieniem. b) Zamawiający udzieli pisemnej odpowiedzi lub odeśle podpisany aneks do umowy przed upływem terminu wykonania umowy. 4) Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pwsz.elblag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu, ul. Wojska Polskiego 1, pok. 216.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu, ul. Wojska Polskiego 1, pok. 215.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Część zamówienia będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu Nr POPW 1.1-26 Rozbudowa i modernizacja infrastruktury dydaktycznej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu, służącej do kształcenia kadr nowoczesnej gospodarki, ze szczególnym nastawieniem na nowoczesne technologie informatyczne..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usługi drukowania, falcowania i dostawa druków akcydensowych dla Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Elblągu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Usługi drukowania i dostawa w zakresie: b) Dyplom ukończenia wyższych studiów zawodowych / oryginał - 500 szt. c) Dyplom ukończenia wyższych studiów zawodowych /odpis - 1.000 szt. d) Dyplom ukończenia wyższych studiów zawodowych / egzemplarz do akt - 500 szt. e) Papier z giloszem do Suplementu do dyplomu ukończenia -10.000 szt. f) Okładka na Suplement - 800 szt. g) Legitymacja studencka - 500 szt. h) Indeks - 1.000 szt. i) Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych - 400 szt. j) Dziennik Praktyk - 250 szt. 2) Rodzaj druków i akty prawne na podstawie, których wykonane będą druki zostały określone w Specyfikacji Technicznej Usługi - Część I będącej Załącznikiem Nr 2 SIWZ. 3) Parametry techniczne druków akcydensowych są sprecyzowane w Rozporządzeniach MNiSW podanych w Specyfikacji Technicznej Usługi. 4) Projekty druków akcydensowych przygotowywane są przez Wykonawcę zgodnie z powyższymi rozporządzeniami z uwzględnieniem nazwy Uczelni we wskazanych miejscach przez Zamawiającego. 5) Zamawiający dostarczy Wykonawcy opracowany projekt Dziennika Praktyk drukowanego metodą offset w formacie PDF w formie elektronicznej w ciągu 2 dni roboczych od daty podpisania umowy. 6) Wykonawca uwzględni w cenie koszty usługi drukowania, falcowania i dostawy przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, oraz dokona rozładunku własnymi zasobami ludzkimi i sprzętowymi w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 7) Wykonawca zapewni takie opakowanie druków, jakie jest wymagane, by nie dopuścić do uszkodzenia lub pogorszenia jakości druków w czasie transportu. Wykonawca umieści na każdym opakowaniu: nazwę druku i liczbę egzemplarzy w paczce..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usługi drukowania, falcowania i dostawa druków promocyjnych dla Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Elblągu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Usługi drukowania i dostawa w zakresie: a) Kalendarzyk - 4.000 szt. b) Kalendarz ścienny - 250 szt. c) Kalendarz biurkowy - 100 szt. d) Karteczki samoprzylepne-1.000 bl. e) Wizytówka jednostronna - 200 szt. f) Wizytówka dwustronna - 300 szt. g) Plakat A2 - 400 szt. h) Papier firmowy - 6.000 szt. i) Teczka ofertowa - 250 szt. j) Notes konferencyjny - 400 szt. k) Notes - 150 bl. l) Folder reklamowy - rekrutacja - 3.000 szt. m) Druki reklamowe dla wychowawców klas maturalnych - 80 bl. n) Ulotka - 5.000 szt. o) Legitymacja biblioteczna - 3.000 szt. p) Naklejki - 1.020 szt. 1) Rodzaj druków ich ilość i format zostały określone w Specyfikacji Technicznej Usługi - Część II będącej Załącznikiem Nr 2 SIWZ. 2) Część zamówienia w pkt. b, c, h, i, k, p, będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu Nr POPW 1.1-26 Rozbudowa i modernizacja infrastruktury dydaktycznej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu, służącej do kształcenia kadr nowoczesnej gospodarki, ze szczególnym nastawieniem na nowoczesne technologie informatyczne. Wobec powyższego należy je wykonać zgodnie z wytycznymi określonymi w Zasadach promocji projektów w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 stanowiącymi Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. 3) Wykonawca uwzględni w cenie koszty usługi drukowania, falcowania i dostawy przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, oraz dokona rozładunku własnymi zasobami ludzkimi i sprzętowymi w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 4) Wykonawca zapewni takie opakowanie druków, jakie jest wymagane, by nie dopuścić do uszkodzenia lub pogorszenia jakości druków w czasie transportu. Wykonawca umieści na każdym opakowaniu: nazwę druku i liczbę egzemplarzy w paczce. 5) Usługi drukowania określone w Specyfikacji Technicznej Usługi będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Pełna, autoryzowana obsługa serwisowa i utrzymanie w ruchu: mammografu MAMMOMAT Revelation wraz z wyposażeniem w okresie 36 miesięcy w Zakładzie Radiologii WSZ w Elblągu
- ZP/36/2024 Dostawy produktów leczniczych
- ZP/34/2024 BUDOWA SYSTEMU PŁATNEGO PARKOWANIA W SZPITALU MIEJSKIM ŚW. JANA PAWŁA II W ELBLĄGU
- Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem w obiektach Prokuratury Okręgowej w Elblągu
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Elbląskiego na lata 2025-2026
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie druku tygodnika społeczno-kulturalnego "Puls Jaworzna"
- Usługa druku (dostawa oprogramowania wraz z systemem zarządzania procesami druku, kopiowania i skanowania na urządzeniach będących własnością Zamawiającego oraz serwis gwarancyjny)
- Naświetlanie, druk i kolportaż 26 numerów dwutygodnika W BIELSKU-BIAŁEJ Magazyn Samorządowy oraz 12 numerów miesięcznika PEŁNA KULTURA Bielski Magazyn Aktualności.
- Wykonanie i dostarczenie kopert do korespondencji poselskiej
- Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z systemami informatycznymi na potrzeby ZBILK w Szczecinie
- Outsourcing usług wydruku obejmujący drukowanie, kopiowanie i skanowanie dokumentów oraz system wydruku podążającego.
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.