Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-19
Wolbrom: Pomiar i wyrównanie szczegółowej osnowy geodezyjnej III klasy dla Miasta i Gminy Wolbrom.
Numer ogłoszenia: 171025 - 2007; data zamieszczenia: 19.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolbrom reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Wolbrom, ul. Krakowska 1, 32-340 Wolbrom, woj. małopolskie, tel. 032 6442304, fax 032 6442288.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umigwolbrom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pomiar i wyrównanie szczegółowej osnowy geodezyjnej III klasy dla Miasta i Gminy Wolbrom..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pomiar i wyrównanie szczegółowej osnowy geodezyjnej III klasy dla Miasta i Gminy Wolbrom, powiat Olkusz, woj. małopolskie, według projektu technicznego, który został zatwierdzony w 1999 roku, a stabilizację punktów wykonano w 2003 roku. Zaprojektowano 144 ciągi. Ogólna liczba punktów projektowanej osnowy wynosi około 752 w tym minimum 55 punktów przewidziano do pomiaru GPS. Warunki techniczne realizacji końcowego etapu prac określają szczegóły dotyczące wykonania niniejszego zamówienia. Ze względu na odległy czas wykonania projektu osnowy oraz stabilizacji punktów Zamawiający oszacował, że w około 10% należy uzupełnić stabilizację punktów. W związku z tym, Wykonawca powinien przed złożeniem oferty wykonać wizje w terenie w celu prawidłowej wyceny zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.50.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe Kod CPV wg słownika 2008: 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy PZP, 5) wykażą, że wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia związane z założeniem szczegółowej osnowy poziomej III klasy, odpowiadających zakresem i złożonością przedmiotowi zamówienia określonemu w niniejszej specyfikacji o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto każda wraz z dokumentami potwierdzającymi, że prace te zostały wykonane należycie, 6) wykażą, że do wykonania zamówienia Wykonawcy będą dysponować osobami, posiadającymi wymagane uprawnienia - określone w Rozdziale Uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1 i 3, o których mowa w artykule 43 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku prawo geodezyjne i kartograficzne (jednolity tekst Dz. U. z 2005r. nr 240 poz.2027 z późn. zm.), tj. minimum 3 osobami w zakresie 1 i minimum 1 osobą w zakresie 3, 7) wykażą, że posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Polisa ubezpieczeniowa w dniu otwarcia ofert powinna być ważna minimum do upływu terminu związania ofertą. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (odrzuceniem jego oferty).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 2) oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia związane z założeniem szczegółowej osnowy poziomej III klasy, odpowiadających zakresem i złożonością przedmiotowi zamówienia określonemu w niniejszej specyfikacji o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto każda wraz z dokumentami potwierdzającymi, że prace te zostały wykonane należycie; 4) wykaz osób, które bedą uczestniczyć w wykonania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia; Wykonawca powinien dysponować osobami, posiadającymi wymagane uprawnienia - określone w Rozdziale Uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1 i 3, o których mowa w artykule 43 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku prawo geodezyjne i kartograficzne (jednolity tekst Dz. U. z 2005r. nr 240 poz.2027 z późn. zm.), tj. minimum 3 osobami w zakresie 1 i minimum 1 osobą w zakresie 3; 5) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; 7) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umigwolbrom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Wolbrom ul. Krakowska 1 32-340 Wolbrom pokój 201.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Klienta Urząd Miasta i Gminy Wolbrom ul. Krakowska 1 32-340 Wolbrom.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI WOLBROM
więcej: przetargi WOLBROM »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie operatów szacunkowych oraz inwentaryzacji nieruchomości położonych na terenie Miasta Bydgoszczy
- Opracowanie dokumentacji projektowej dostosowania budynków zlokalizowanych na terenie obiektu Business Park Nad Drwiną 10 w Krakowie do wskazań ekspertyz technicznych w zakresie ppoż.
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pod nazwą: "Budowa szklarni w Parku Oliwskim w Gdańsku ul. Opata Jacka Rybińskiego 12 c"
- Dostosowanie i zmiana sposobu użytkowania obiektu posadowionego w Mikołowie przy ul. Waryńskiego 28 a - etap I wykonanie projektu
- Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj dla zadania: "Rozbudowa Oddziału Hematologii i Transplantologii Szpiku (...) w budynku nr 2 w Szpitalu Morskim im. PCK w Gdyni"
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w m. Czółna
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.