Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-30
Bytów: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad inwestycją p.n.: BUDOWA MIEJSKIEGO BASENU SPORTOWEGO W BYTOWIE
Numer ogłoszenia: 171095 - 2010; data zamieszczenia: 30.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Bytów , ul. 1-go Maja 15, 77-100 Bytów, woj. pomorskie, tel. 059 822 20 11, faks 059 822 25 92.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bytow.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad inwestycją p.n.: BUDOWA MIEJSKIEGO BASENU SPORTOWEGO W BYTOWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Do obowiązków Inspektora nadzoru należy: I. ETAP DOKUMENTACJA PROJEKTOWA, MONTAŻ FINANSOWY: 1. Analiza dokumentacji projektowej. Sprawdzenie pod względem kompletności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, sprawdzenie rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, sprawdzenie zawartości oraz poprawności wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 2. Wyodrębnienie z dokumentacji części sportowej basenu oraz części planowanej do rekreacji 3. Opracowanie, w oparciu o dokumentację projektowo-kosztorysową, przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami (kompletna dokumentacja projektowo-kosztorysowa - również w wersji elektronicznej) do przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne na wybór wykonawcy robót, 4. Współpraca z Zamawiającym na etapie prowadzenia postępowania przetargowego na wybór wykonawcy robót, w tym: przygotowywanie projektów odpowiedzi na pytania, itp. 5. Sporządzenie rozliczenia końcowego w części rzeczowej, finansowej z uwzględnieniem postanowień zawartych w umowach. II. ETAP REALIZACJA ROBÓT: 1. Powiadomienie organu nadzoru budowlanego o terminie rozpoczęcia robót, z załączeniem oświadczeń kierownika budowy i inspektorów nadzoru, potwierdzającym przyjęcie obowiązków na budowie. 2. Przekazanie, przy udziale Zamawiającego, placu budowy dla wykonawcy robót. 3. Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji. 4. Sprawowanie kontroli zgodności realizowania robót z dokumentację projektową i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej. 5. Organizowanie i prowadzenie okresowych narad koordynacyjnych. 6. Czuwanie nad przestrzeganiem przepisów BHP w czasie realizacji inwestycji. 7. Kompleksowa koordynacja robót. 8. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowywanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych, niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 9. Kontrola i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu. 10. Kontrola zgodności dostaw instalacji i urządzeń technicznych z dokumentacją oraz uczestniczenie w przeprowadzanych próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń. 11. W przypadku wystąpienia potrzeb inicjowanie wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, z punktu widzenia przyszłej eksploatacji, przy udziale nadzoru autorskiego i Zamawiającego. 12. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót, bieżące kontrolowanie rozliczenia budowy. 13. Potwierdzanie wykonania powykonawczych pomiarów geodezyjnych, a także pomiarów zgodności usytuowania obiektów budowlanych. III. ETAP ODBIÓR I ROZLICZENIE ROBÓT: 1. Nadzorowanie opracowania instrukcji odbioru i rozruchu oraz przeprowadzenia prób, badań, rozruchu mechanicznego i technologicznego przez Wykonawcę, celem osiągnięcia zakładanych efektów. 2. Uczestnictwo w pracach Komisji odbioru końcowego inwestycji, przy udziale przedstawicieli Zamawiającego. 3. Egzekwowanie od wykonawców usunięcie wad. 4. Wystąpienie w imieniu Zamawiającego do organu nadzoru budowlanego o wydanie decyzji - pozwolenia na użytkowanie. SZCZEGÓŁOWY OPIS WARUNKÓW PEŁNIENIA USŁUG INSPEKTORA NADZORU: 1. Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru odbywać się będzie w sposób ciągły, gwarantujący nieprzerwany nadzór nad pracami budowlanymi: Inspektor Nadzoru a. musi posiadać uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie, b. jest zobowiązany do wizyt na placu budowy nie rzadziej jak 5 razy w tygodniu. W przypadku niemożliwości zobowiązany jest wyznaczyć z personelu swojego zastępcę o równoważnych kwalifikacjach i doświadczeniu, c. w przypadkach nagłych, podejmie czynności związane z pełnioną funkcją (na miejscu prowadzenia robót) w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od zawiadomienia przez Zamawiającego lub wykonawcę robót. d. jest odpowiedzialny za bieżące kontrolowanie obmiaru, wyceny prowadzonych inwestycji oraz bilansu płatności. Dopuszcza się, ze wymienione obowiązki może pełnić jeden z członków zespołu inspektorów nadzoru. 2. Pełnienie obowiązków Inspektora zgodnie z ustawą Art. 25. Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6, stanowiące nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.64.10 - 74.25.64.10 74.31.30.00 - 74.31.30.00 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, przed upływem terminu składania ofert, na czas związania ofertą, wadium w wysokości 5 000,00 zł. 2. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione: a) w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego: Bank Pekao S.A.I/O Bytów nr 64 12403783 1111 0000 4080 8675 z dopiskiem Wadium - Inspektor nadzoru. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. W przypadku gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta ( banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (Beneficjenta) przedłożone w okresie obowiązywania gwarancji, zawierające oświadczenie, że wystąpiła jedna z okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy , b) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 4. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna należy dołączyć do oferty.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykazać, że nadzorował minimum 2 inwestycje obejmujące budowę, rozbudowę lub modernizację co najmniej 1 obiektu o kubaturze minimum 3 tys. m3, w każdej inwestycji.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie - do sprawowania funkcji inspektorów nadzoru; co najmniej po jednej osobie w branży: a) konstrukcyjno-budowlanej; b) drogowej; c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy gdy wystąpi: - konieczność zmiany projektu budowlanego z uwagi na wystąpienie nieprzewidzianych istotnych braków lub błędów dokumentacji projektowo-kosztorysowej; - zlecenie robót dodatkowych, niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia. - zmiana terminu realizacji robót budowlanych basenu sportowego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bytow.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski
77-100 Bytów, ul. 1-go Maja 15, pok. nr 40.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2010 godzina 09:45, miejsce: sekretariat Urzędu Miejskiego 77-100 Bytów, ul. 1-go Maja 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BYTOWA
- Świadczenie usług w zakresie przygotowywania i dostawy całodziennych posiłków dla pacjentów Szpitala Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. ZP34/2024
- Usługa przygotowania, wydawania i dostarczania gorących posiłków na rzecz klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bytowie
więcej: przetargi w Bytowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.