Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-07
Gdynia: Roboty Budowlano-Remontowe i Konserwacyjne Budynków i Terenu Nieruchomości w Toruniu przy ul. Polnej 7 B
Numer ogłoszenia: 171099 - 2009; data zamieszczenia: 07.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Oddział Terenowy Agencji Mienia Wojskowego w Gdyni , ul. M. Curie-Skłodowskiej 19, 81-231 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 7122400 do 04, faks 058 7122499.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja Państwowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty Budowlano-Remontowe i Konserwacyjne Budynków i Terenu Nieruchomości w Toruniu przy ul. Polnej 7 B.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego są roboty budowlane: Roboty remontowo-budowlane i konserwacyjne budynków terenu nieruchomości w Toruniu ul. Polna 7b. Szczegółowy zakres wykonania robót budowlanych oraz obowiązków Wykonawcy jak również sposób realizacji zamówienia określony jest we wzorze umowy, stanowiącej załącznik Nr 6 do SIWZ, w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ, a także w Przedmiocie robót, stanowiącym załącznik Nr 9 do niniejszej SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych w następujący sposób: 1)Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1÷3 ustawy Pzp poprzez: a)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W szczególności zaś warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest: 1.spełnienie warunków, o których mowa powyżej w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 oraz 2.nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, 3.posiadanie ważnego aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia w wysokości minimum 50.000,00 PLN, 4.wykazanie wykonania minimum trzech robót budowlanych, odpowiadających rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 5. spełnienie pozostałych warunków określonych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i wykluczenia wykonawców. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów, oświadczeń itd., zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający na podstawie art. 24 ustawy wykluczy z postępowania Wykonawców nie spełniających warunków udziału w postępowaniu, a ich oferty uzna za odrzucone..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu każdy z Wykonawców składających ofertę zobowiązany jest dostarczyć następujące dokumenty: 1.W celu potwierdzenia spełnienia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy należy do oferty załączyć następujące dokumenty: 1.1.Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3 Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 1.4Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Data wystawienia zaświadczenia nie może być wcześniejsza niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.5Zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Data wystawienia zaświadczenia nie może być wcześniejsza niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.6Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy. Dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.7Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy. Dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie zawodowe: 2.1. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzech robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, oraz dat wykonania i odbiorców - sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 2.2. dokumenty potwierdzające, że co najmniej jedna z wykazanych robót budowlanych zostały wykonane należycie (referencje odbiorcy lub protokół odbioru). W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot. 3. Potwierdzeniem, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, będzie: 3.1 Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej-opłacona ważna polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia w całym okresie przewidzianym na jego realizację. Suma ubezpieczenia musi wynosić minimum 50.000,000 PLN. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy lub fakt opłacenia musi wynikać z treści dokumentu. 3.2. W przypadku krótszego okresu ubezpieczenia, Wykonawca składa oświadczenie, w którym zobowiązuje się do przedłużenia ubezpieczenia na minimum takich samych warunkach na cały okres realizacji przedmiotu umowy-sporządzone wg. druku stanowiącego załącznik Nr 8 do SIWZ. 4.Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: 1)wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ z wyszczególnieniem ceny kosztorysowej netto i brutto, 2)oświadczenie zgodne z art. 44 ustawy Pzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, w/g wzoru załącznik nr 3 do SIWZ, 3)wykaz podwykonawców- załącznik Nr 5 do SIWZ 4)pełnomocnictwo lub umowę podmiotów występujących wspólnie potwierdzające, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów. 5)kosztorys ofertowy wypełniony wg. przedmiaru robót stanowiących załącznik nr 9 do SIWZ. Uwaga! Dokumenty Wykonawcy wymienione w ust. 1 pkt. od 1.2. do pkt. 1.7. oraz ust. 2 pkt. 2.2. składane są w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione, opatrzone datą, podpisem i pieczątką imienną Wykonawcy. 5. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. (Dz. U. Nr 71, poz. 646) w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy: 1)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt. 2) i 3) składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a.nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, b.nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c.nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2)Dokumenty, o których mowa w pkt.1) lit. a-c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 1) lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Oddział Terenowy Agencji Mienia Wojskowego w Gdyni, 81-231 Gdynia, ul. M. Curie Skłodowskiej 19, IV pietro, pokój nr 424.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Oddział Terenowy Agencji Mienia Wojskowego w Gdyni, 81-231 Gdynia, ul. M. Curie Skłodowskiej 19, IV pietro, pokój nr 422, Kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wyk. RB dla zad. "Dostosowanie SP Nr 34 z Oddz. Integracyjnymi im. L. Teligi w Gdyni wraz z zagospodarowaniem terenu, inf. techniczną i przebudową istniejącego budynku szkoły do potrzeb osób z NPS"
- Asysta techniczna i konserwacja systemu KSAT2000i
- Ochrona elektroniczna budynków, lokali i innych pomieszczeń należących do Gminy Miasta Gdynia
- Wykonanie dokumentacji projektowej "Przebudowy pomieszczeń WZNJ znajdujących się na poziomie 400 budynku B przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni",
- ZAKUP DEFIBRYLATORA DLA ZESPOŁU RATOWNICTWA MEDYCZNEGO W LOKALIZACJI: SZPITAL IM. F. CEYNOWY W WEJHEROWIE
- SUKCESYWNE DOSTAWY PODŁOŻY DO IDENTYFIKACJI I OZNACZANIA LEKOWRAŻLIWOŚCI MYCOBACTERII W SYSTEMIE AUTOMATYCZNYM, MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO APARATU WRAZ Z DZIERŻAWĄ APARATU DO LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 110 przy ul. Bohaterów 41
- Wykonywanie konserwacji, napraw bieżących i głównych w branży dekarsko-blacharskiej w nieruchomościach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania w 2025
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.