Ogłoszenie z dnia 2006-01-11
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Wrocław: ochrona kompleksu koszarowego 2843 we Wrocławiu przy ul. Pretficza 28
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: 2 Batalion Dowodzenia OW, do kontaktów: KATARZYNA PAWLACZEK, ul. gen. J. Hallera 36/38, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7652858, 7652418, fax 071 7652858, e-mail: przetarg2bdow@sow.mil.pl, www.2bdow.sow.mil.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ochrona kompleksu koszarowego 2843 we Wrocławiu przy ul. Pretficza 28. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Usługi ochroniarskie o specyfice określonej w załączniku nr 1 do SIWZ posiadającym klauzulę ZASTRZEŻONY ze względu na charakter organizacyjny i strukturę zamawiającego. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z zamówień uzupełniających. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: 50 - 984 Wrocław, ul. Pretficza 28. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia netto: 309 093,66 zł - zamówienie podstawowe, 61 818,73 zł - zamówienia uzupełniające. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.04.2006; data zakończenia: 31.12.2006;
III.1) Wymagane wadium: 3000 zł ( słownie: trzy tysiące złotych ). 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki i załączą do wniosku dokumenty potwierdzające ich spełnianie : a ) złożą oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19 poz. 177 z późniejszymi zmianami) b ) złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy jw. c ) posiadają i przedłożą aktualną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114 poz. 740 z późniejszymi zmianami). d) zatrudniają na umowę o pracę - od co najmniej 6 miesięcy, licząc wstecz od terminu składania ofert co najmniej 17 posiadających kwalifikacje do wykonania zamówienia, licencjonowanych pracowników ochrony fizycznej (w tym co najmniej czterech z licencją drugiego stopnia), którzy posiadają Legitymacje osoby dopuszczonej do posiadania broni w zakresie ochrony innych osób i mienia (kat. B) oraz którzy nie posiadają statusu osób niepełnosprawnych, a będą przeznaczeni do pracy w wyżej wymienionym obiekcie. Powyższe należy wykazać na podstawie załączonego: - wykazu pracowników przeznaczonych do realizacji zamówienia, - kserokopii umów o pracę pracowników przeznaczonych do realizacji zamówienia, - kserokopii licencji pracowników ochrony fizycznej pracowników przeznaczonych do realizacji zamówienia, - kserokopii Legitymacji osób dopuszczonych do posiadania broni w zakresie ochrony innych osób i mienia (kat. B) pracowników przeznaczonych do realizacji zamówienia, Powyższe dokumenty należy przedstawić względem wszystkich osób przeznaczonych do pracy w wyżej wymienionym obiekcie. e) do realizacji usługi ochrony obiektu, przeznaczą pracowników, którzy oprócz wymagań określonych w pkt. d, posiadają poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli minimum "POUFNE" - należy załączyć kserokopie poświadczeń bezpieczeństwa o klauzuli minimum "POUFNE" - względem wszystkich osób przeznaczonych do pracy w wyżej wymienionym obiekcie. f) posiadają (zatrudnionego na umowę o pracę lub umowę zlecenia) przeszkolonego pełnomocnika ochrony w zakresie ochrony informacji niejawnych - należy przedstawić dokumenty potwierdzające, iż dana osoba jest pełnomocnikiem ochrony w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz kserokopie stosownej umowy, z której wynikać będzie, iż wykonuje ona jako taki pełnomocnik czynności na rzecz wykonawcy. g) posiadają kancelarię tajną spełniającą wymogi określone w rozporządzeniu Rady Ministrów z 9 lutego 1999 r. w sprawie organizacji kancelarii tajnych (Dz. U. z 1999r. , nr 18 poz. 156 z późniejszymi zmianami). Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia w każdym czasie - posiadania kancelarii tajnej oraz zweryfikowania, czy spełnia ona warunki określone w powołanym w tym pkt. rozporządzeniu. Należy załączyć oświadczenie o posiadaniu kancelarii tajnej spełniającej wymagania określone w rozporządzeniu Rady Ministrów z 9 lutego 1999 r. w sprawie organizacji kancelarii tajnych. h) posiadają doświadczenie (co najmniej jedno zamówienie) w wykonywaniu usług objętych przedmiotem niniejszego zamówienia w zakresie odpowiadającym jego charakterowi i wielkości (należy wykazać udział co najmniej 15 pracowników ochrony w ramach jednego zadania, tożsamy charakter zakresu wykonywanej ochrony), poparte dokumentami wskazującymi na jego wykonanie z należytą starannością. Dotyczy wyłącznie usług zakończonych. Powyższe potwierdzą na podstawie wykazu wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. W wykazie należy podać: - odbiorców usług, - przedmiot usług, - daty wykonania usług (od do) - wartość usług. Dokumenty potwierdzające wykonanie usługi z należytą starannością muszą wskazywać: - odbiorców usługi, - przedmiot usługi, - czas wykonywania usługi (od do ), - wartość usługi, - ilość zatrudnionych do realizacji usługi osób. i) posiadają i przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. j) posiadają i przedłożą aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. k) posiadają i przedłożą informacje z Krajowego Rejestru Karnego (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy wszystkich osób fizycznych będących wykonawcami oraz wszystkich urzędujących członków władz osób prawnych będących wykonawcami) oraz w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy Prawo zamówień publicznych dot. podmiotów zbiorowych. l) posiadają i przedłożą aktualną (obowiązującą w dniu składania wniosku) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 1 000 000,00 zł. W przypadku gdy okres obowiązywania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia kończy się przed upływem terminu realizacji umowy, należy dołączyć oświadczenie wykonawcy o przedłużeniu obowiązywania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia na czas obowiązywania umowy i w kwocie odpowiadającej kwocie z dnia składania w przedmiotowym postępowaniu przetargowym wniosków. m) przedłożą umowę konsorcjum w przypadku, w którym realizacja niniejszego zadania ma być wykonywana przez podmioty występujące wspólnie. W takim przypadku każdy z członków konsorcjum przedstawi wszystkie dokumenty wskazane wyżej osobno. UWAGA: w przypadku wykonawcy będącego spółką cywilną wymagane jest załączenie do wniosku: - umowy spółki, - aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dotyczące każdego ze wspólników spółki, - zaświadczenia z ZUS, KRUS i US dotyczące każdego ze wspólników spółki, - pełnomocnictwo wspólników do występowania w imieniu spółki lub złożenia dokumentów przetargowych podpisanych przez wszystkich wspólników, jeżeli umowa spółki nie stanowi inaczej. Ocena spełniania warunków i dopuszczenia do dalszego udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dokonana będzie na podstawie dostarczonych przez wykonawców wniosków z załączonymi wyżej wymienionymi dokumentami. Kserokopie ww dokumentów muszą być potwierdzone słowami "za zgodność z oryginałem" oraz podpisane przez osoby upoważnione w imieniu wykonawcy. Po ocenie spełniania warunków zdolności do wykonania zamówienia z zachowaniem bezpieczeństwa ochrony informacji (wg. powyższych dokumentów), do dalszego udziału w postępowaniu dopuszczonych będzie min. 5 - max 20 wykonawców (na zasadach art. 51 ustawy), którzy spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Do wykonawców spełniających warunki zostanie wysłana informacja o terminie i sposobie odbioru zaproszenia i SIWZ. Z uwagi na określoną "poufność" prowadzonego postępowania zaproszenie i SIWZ będzie można odebrać z siedziby zamawiającego tylko za pośrednictwem osoby upoważnionej ze strony wykonawcy i posiadającej: - upoważnienie do odbioru SIWZ - poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli POUFNE
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: minimum: 5; maximum: 20. 2) Kryteria oceny ofert: cena (stawka brutto za godzinę pracy jednego pracownika ochrony) - 100% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 20.02.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 30.01.2006 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.02.2006, godzina 09:30, 2 batalion dowodzenia OW ul. gen. J. Hallera 36/38 50-984 Wrocław SALA PLANOWANIA.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 04.01.2006.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Umowa ramowa na dostawę środków spożywczych i żywności
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców świeżych - sezon I do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak sprawy: WZŻ.DZP/40/2024
- 92.2024 Dostawa Wagi analitycznej na potrzeby Katedry i Zakładu Toksykologii Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Dostawa serwerów i urządzeń sieciowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Rozbudowa sieci bezprzewodowej dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Sukcesywne dostawy nabiału i jaj kurzych do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona fizyczna obiektu Bielskiego Centrum Kultury im. Marii Koterbskiej
- Świadczenie usługi ochrony osób, budynku i mienia oraz przewozu akt dla Sądu Rejonowego w Kędzierzynie-Koźlu na 2025r.
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w budynku Urzędu Miasta Oleśnicy
- Usługa ochrony i dozorowania budynku oraz terenu Domu Pomocy Społecznej "Syrena" polegającej na ochronie osób i mienia.
- Zapewnienie usług ochrony obiektu Pawilon Wyspiańskiego przy pl. Wszystkich Świętych 2 w Krakowie w terminie od 3 stycznia 2025 roku do 31 marca 2025 roku
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia na terenie MOSiR w Radzionkowie
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.