To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-05-21
Grudziądz: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH I PIŚMIENNICZYCH - SPRAWA 12/2014
Numer ogłoszenia: 171100 - 2014; data zamieszczenia: 21.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 110486 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ), ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH I PIŚMIENNICZYCH - SPRAWA 12/2014.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie przez Wykonawcę dostawy materiałów biurowych i piśmienniczych, zgodnie ze wskazanymi przez Zamawiającego wymaganiami wg zadań następująco: 1) Zadanie nr 1: dostawa artykułów papierniczych; 2) Zadanie nr 2: dostawa artykułów biurowych i piśmienniczych; 3) Zadanie nr 3: dostawa środków do konserwacji (pianek i sprzężonego powietrza); 4) Zadanie nr 4: dostawa kalendarzy i terminarzy. 2. Miejsce realizacji dostaw dla wszystkich zadań: magazyn Jednostki Wojskowej 4503 w Grudziądzu, ul. Czwartaków 1. 3. Dostarczone produkty powinny być fabrycznie nowe, bez znamion użytkowania oraz być pełnowartościowe, kompletne, w pierwszej kategorii. 4. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu producenta danego wyrobu, w sposób zapewniający zachowanie jego właściwości i parametrów eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych w okresie minimum 6 miesięcy od daty protokolarnego odbioru dostawy. 5. Opakowania produktów winny być oznakowane w języku polskim oraz zawierać co najmniej: znaki identyfikujące produkt (w szczególności znak towarowy lub markę producenta), numer katalogowy oraz ilość sztuk w opakowaniu. 6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt oraz zapewnić wniesienie dostarczonych artykułów do pomieszczenia wskazanego przez pracownika Zamawiającego w jego siedzibie, po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy. 7. Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość przedmiotu zamówienia. 8. Użyte do opisu przedmiotu zamówienia, znaki towarowe lub pochodzenie towaru od określonego producenta, służy jedynie określeniu parametrów technicznych, standardów, właściwości, jakości, funkcji jakimi powinny charakteryzować się wyroby wchodzące w skład przedmiotu zamówienia. Zamawiający tam, gdzie wskazano powyższe, dopuszcza rozwiązania równoważne, pod warunkiem, że spełniają wymagania Zamawiającego oraz mają nie gorsze parametry od opisanych przez Zamawiającego (art. 30 ust. 4 Ustawy). Produkt równoważny nie może być produktem używanym. Wykonawca może zaproponować taki produkt, który będzie spełniał co najmniej parametry wymagane oraz właściwości znajdujące się w opisie przedmiotu Zamówienia. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru, leży to w gestii wykonawcy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.53.00 - 21.12.53.00 22.11.40.00 - Słowniki, mapy, zeszyty nutowe i inne książki 22.81.00.00 - Rejestry papierowe lub tekturowe 22.83.00.00 - Zeszyty ćwiczeń 22.85.21.00 - Okładki na akta 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.21.60 - Korektory 30.19.30.00 - Organizatory i akcesoria 30.19.42.20 - Folie kreślarskie 30.19.57.00 - Zestawy do czyszczenia tablic lub przybory 30.23.74.30 - Markery 39.29.25.00 - Linijki 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne 22.60.00.00 - Tusz 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 22.81.50.00 - Notatniki 22.81.60.00 - Bloki papierowe 22.81.61.00 - Bloczki notatkowe 22.81.63.00 - Bloczki samoprzylepnych karteczek na notatki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: DOSTAWA ARTYKUŁÓW PAPIERNICZYCH
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PARTNER XXI KLEKS Sp. j. Mieczysława Wójcik, Wiesław Wójcik, ul. Szosa Lubicka 22, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97991,64 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 122165,68
Oferta z najniższą ceną: 101430,51 / Oferta z najwyższą ceną: 122165,68
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH I PIŚMIENNICZYCH
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PARTNER XXI KLEKS Sp. j. Mieczysława Wójcik, Wiesław Wójcik, ul. Szosa Lubicka 22, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 390781,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 402331,47
Oferta z najniższą ceną: 402331,47 / Oferta z najwyższą ceną: 510402,08
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: DOSTAWA ŚRODKÓW DO KONSERWACJI (PIANEK I SPRZĘŻONEGO POWIETRZA)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PARTNER XXI KLEKS Sp. j. Mieczysława Wójcik, Wiesław Wójcik, ul. Szosa Lubicka 22, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2474,18 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2490,50
Oferta z najniższą ceną: 2490,50 / Oferta z najwyższą ceną: 3800,34
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: DOSTAWA KALENDARZY I TERMINARZY
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BIURO PLUS - KITTA I SPÓŁKA" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"BIURO PLUS - KITTA I SPÓŁKA" SPÓŁKA JAWNA
- BIURO PLUS-KITTA I SPÓŁKA Sp. j., ul. Królowej Korony Polskiej 25, 70-485 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17058,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16445,93
Oferta z najniższą ceną: 16445,93 / Oferta z najwyższą ceną: 16788,65
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowy drogi dla pieszych i rowerów w ciągu drogi powiatowej nr 1384C Pokrzywno-Orle-Słup na odcinku Pokrzywno-Nicwałd
- Usługa szkolenia osób bezrobotnych w zakresie: "Szwaczka"
- Wykonanie prac konserwacyjnych w branży dekarsko - blacharskiej, murarsko- tynkarskiej, stolarsko - ciesielskiej, szklarskiej oraz prac ślusarskich w budynkach administrowanych przez MPGN Sp. z o.o.
- Dostawy sprzętu jednorazowego do Centralnej Sterylizacji na okres 24 miesięcy -znak sprawy Z/5/PN/25
- Wywóz odpadów komunalnych stałych, odpadów segregowanych oraz odpadów biodegradowalnych
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego stanowiącego wyposażenie pracowni dydaktycznych, budowanych w Centrum Kształcenia Zawodowego w Grudziądzu.
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu - Dostępne i przyjazne szkoły - edukacja włączająca w brzeskich szkołach podstawowych
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla wszystkich lokalizacji Łukasiewicz - ŁIT z podziałem na części
- na dostawę materiałów biurowych, akcesoriów komputerowych i telefonicznych, tonerów i baterii dla SPZOZ w Sanoku
- Dostawa materiałów biurowych oraz papieru do drukarek, kserokopiarek, ploterów na potrzeby Urzędu Miasta Kielce
- Zakup i dostawa materiałów i artykułów biurowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie.
- Dostawa materiałów szkoleniowych - artykułów biurowych w ramach interwencji I.14.1 Doskonalenie zawodowe rolników moduł 1 Szkolenia podstawowe dla rolników (I 14.1.1), w ramach PS WPR 2023-2027.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.