eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie PI i DPK dla zadaniaInstalacja alarmowego systemu nagłaśniania oraz akustycznego systemu alarmowego - Sprawa 12/2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-09

Warszawa: Wykonanie PI i DPK dla zadania: Instalacja alarmowego systemu nagłaśniania oraz akustycznego systemu alarmowego - Sprawa 12/2015
Numer ogłoszenia: 17111 - 2015; data zamieszczenia: 09.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stołeczny Zarząd Infrastruktury , Al. Jerozolimskie 97, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6840328, faks 022 8250803, 6846704.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szi.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie PI i DPK dla zadania: Instalacja alarmowego systemu nagłaśniania oraz akustycznego systemu alarmowego - Sprawa 12/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONANIE PROGRAMU INWESTYCJI I DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ DLA ZADANIA: Instalacja alarmowego systemu nagłaśniania oraz akustycznego systemu alarmowego w kompleksie koszarowym przy ul. Żwirki i Wigury 103/105 w Warszawie - Sprawa 12/2015 Zakres prac projektowych określają szczegółowo minimalne wojskowe wymagania organizacyjno -użytkowe i obejmują roboty: ogólno-budowlane, elektryczne ujęte w Minimalnych Wojskowych Wymaganiach Organizacyjno- Użytkowych oraz w opiniach do MWWOU..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.800,00 zł - na etapie składania ofert

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien posiadać: a) Kancelarię w chronionych pomieszczeniach, odpowiedzialną za ewidencję i obieg materiałów niejawnych, urządzonych i zabezpieczonych zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2011 r. w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych oraz sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych (Dz.U. z 2011 r., nr 276, poz. 1631) lub Zarządzenia Nr 57/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 16 grudnia 2011 r. w sprawie szczególnego sposobu organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych oraz innych niż kancelaria tajna komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za przetwarzanie informacji niejawnych oraz doboru i stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego (Dz. Urz. MON z 2011 r., nr 25, poz. 402); b) Akredytowany System teleinformatyczny do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE lub świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego I stopnia, które musi być ważne jeszcze co najmniej 6 miesięcy (licząc od dnia podpisania umowy z Zamawiającym). c) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału (wzór - Załącznik nr 3)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien załączyć do oferty: a) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - minimum 3 prace projektowe w zakresie projektowania systemów alarmowych o wartości co najmniej 60.000, - zł. brutto łącznie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz może być sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4. b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału (wzór - Załącznik nr 3) Zgodnie z art. 24 ust. 2a Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał, lub nienależycie wykonał zamówienie co Zamawiający jest w stanie wskazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawi szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien załączyć do oferty: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału (wzór - Załącznik nr 3)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien załączyć do oferty: a) Wykaz osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji (Wzór - załącznik nr 5) do wykazu (dla każdej osoby) należy załączyć następujące dokumenty: - poświadczenie bezpieczeństwa lub Pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej dopuszczające do prac związanych z dostępem danej osoby do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE; - aktualne zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych; - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia do sprawowania samodzielnej funkcji technicznej bez ograniczeń w budownictwie oraz aktualne zaświadczenia z właściwego oddziału izby architektów lub inżynierów budownictwa (Wzór - załącznik nr 6). b) Wykaz osób z obsady pionu ochrony informacji niejawnych przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia (Wzór - załącznik nr 5) do wykazu (dla każdej osoby) należy załączyć następujące dokumenty: - Pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej dopuszczające do prac związanych z dostępem danej osoby do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE lub poświadczenie bezpieczeństwa - aktualne zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie informacji niejawnych; c) Wykaz projektantów systemów zabezpieczenia technicznego (Wzór załącznik nr 5) wraz z: - Zaświadczeniem o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego; - Świadectwem ukończenia kursów w zakresie projektowania systemów alarmowych klasy SA4/SA3 zgodnie z normą obronną NO-04-A004; - poświadczenie bezpieczeństwa lub Pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej dopuszczające do prac związanych z dostępem danej osoby do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE; - aktualnym zaświadczeniem stwierdzającym odbycie szkolenia w zakresie informacji niejawnych; d) oświadczenie o posiadaniu uprawnień budowlanych bez ograniczeń niezbędne do wykonania dokumentacji projektowej w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia do projektowania w specjalnościach: - architektonicznej, - konstrukcyjno - budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - telekomunikacyjnej, oraz posiadania aktualnego zaświadczenia z właściwego Oddziału Izby Architektów lub Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej izby i opłacania wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien załączyć do oferty: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału (wzór - Załącznik nr 3)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    a) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - minimum 3 prace projektowe w zakresie projektowania systemów alarmowych o wartości co najmniej 60.000, - zł. brutto łącznie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz może być sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym; 2. Spis dokumentów 3. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i uprawnień (Wzór - załącznik nr 5) - do wykazu należy załączyć następujące dokumenty: - Poświadczenie bezpieczeństwa lub Pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej dopuszczające do prac związanych z dostępem danej osoby do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE; - aktualne zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie informacji niejawnych; - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia do sprawowania samodzielnej funkcji technicznej bez ograniczeń w budownictwie oraz aktualne zaświadczenia z właściwego oddziału izby architektów lub inżynierów budownictwa (Wzór - załącznik nr 6). a) Wykaz osób z obsady pionu ochrony informacji niejawnych przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia (Wzór - załącznik nr 5) do wykazu (dla każdej osoby) należy załączyć następujące dokumenty: - Pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej dopuszczające do prac związanych z dostępem danej osoby do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE lub poświadczenie bezpieczeństwa; - aktualne zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie informacji niejawnych; b) oświadczenie o posiadaniu uprawnień budowlanych bez ograniczeń niezbędne do wykonania dokumentacji projektowej w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia do projektowania w specjalnościach: - architektonicznej, - konstrukcyjno - budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - telekomunikacyjnej, oraz posiadaniu aktualnego zaświadczenia z właściwego Oddziału Izby Architektów lub Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej izby i opłacania wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej; c) Wykaz projektantów systemów zabezpieczenia technicznego (Wzór załącznik nr 5) wraz z: - Zaświadczeniem o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego; - Świadectwem ukończenia kursów w zakresie projektowania systemów alarmowych klasy SA4/SA3 zgodnie z normą obronną NO-04-A004. - Pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej dopuszczające do prac związanych z dostępem danej osoby do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE lub poświadczenie bezpieczeństwa. - aktualnym zaświadczeniem stwierdzającym odbycie szkolenia w zakresie informacji niejawnych; 4) Akredytowany System teleinformatyczny do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE lub świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego I stopnia, które musi być ważne jeszcze co najmniej 6 miesięcy (licząc od dnia podpisania umowy z Zamawiającym).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 20.

Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

1. Za trzy (wymagane) opracowania, zrealizowane w ostatnich trzech latach i udokumentowane o ich należytym wykonaniu (np. referencjami, dowodami) - wykonawca otrzyma 3 pkt. 2. Za każde następne opracowanie, zrealizowane w ostatnich trzech latach i udokumentowane o jego należytym wykonaniu (np. referencjami, dowodami) - wykonawca otrzyma 5 pkt.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.95
  • 2 - termin wykonania - 0.05

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany postanowień umowy na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w następujących przypadkach: a) zmiany danych dotyczących stron umowy, jak zmiana nazwy (jeśli nie oznacza przekształcenia podmiotowego lub przedmiotowego) siedziby, adresu, numeru konta bankowego np. w przypadku zmian wpisów w ewidencji działalności gospodarczej lub KRS; b) zmiany osób upoważnionych, jako przedstawiciele stron, itp. w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych m.in. takich jak choroba, śmierć, ustanie stosunku pracy; c) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, gdy wynikną niżej wymienione okoliczności: - wstrzymania realizacji prac przedprojektowych i projektowych przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego-termin wykonania u mowy może ulec przesunięciu o okres nie dłuższy niż okres wstrzymania prac, -wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należnej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody lub utrudnienia w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowane przez osobę trzecią (np.: instytucje i organy administracji państwowej oraz inne instytucje, w tym wojskowe , biorące udział w realizacji przedmiotu zamówienia) lub wyższej (zdarzenia, którego nie można było przewidzieć, któremu nie można było zapobiec, ani któremu nie można było przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w całości lub części jego zobowiązań)- o czas działania siły wyższej oraz czas potrzeby do usunięcia skutków jej działania oraz usunięciu przeszkód, - konieczności skoordynowania prac przedprojektowych i projektowych z innymi pracami w obiekcie lub dotyczącymi obiektu (realizowanymi na etapie dokumentacji lub robót budowlanych). d) zmiany inne w przypadku zmian w ustawach i rozporządzeniach, które nastąpiły po dniu otwarcia ofert oraz na skutek innych przyczyn związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, a niezależnych od Stron, np. związanych z nieuregulowanym stanem prawnym nieruchomości. e) zmiana finansowania zamówienia na skutek ewentualnego braku płynności finansowania robót lub zmiany wielkości limitu finansowego określonego w zatwierdzonym Centralnym Planie Inwestycji Budowlanych resortu Obrony Narodowej na dany rok budżetowy, tj. zmian, które nastąpiły po dniu podpisania umowy f) na żądanie Zamawiającego, Wykonawca musi przerwać realizację przedmiotu umowy w obiekcie. - zmiany podwykonawcy lub wprowadzenia podwykonawcy (w sytuacji, gdy wykonawca w ofercie zadeklarował realizację siłami własnymi) za wyraźną zgodą Zamawiającego oraz na warunkach określonych w SIWZ: 5. Wszelka korespondencja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będzie prowadzona za pomocą faksu lub e-mail (oprócz dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szi.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.szi.wp.mil.pl lub Siedziba Zamawiającego: Stołeczny Zarząd Infrastruktury Al. Jerozolimskie 97 00-909 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2015 godzina 09:30, miejsce: Stołeczny Zarząd Infrastruktury Al. Jerozolimskie 97 00-909 Warszawa pok. 118.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.