Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-09
Warszawa: Wykonanie PI i DPK dla zadania: Instalacja alarmowego systemu nagłaśniania oraz akustycznego systemu alarmowego - Sprawa 12/2015
Numer ogłoszenia: 17111 - 2015; data zamieszczenia: 09.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Stołeczny Zarząd Infrastruktury , Al. Jerozolimskie 97, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6840328, faks 022 8250803, 6846704.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szi.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna MON.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie PI i DPK dla zadania: Instalacja alarmowego systemu nagłaśniania oraz akustycznego systemu alarmowego - Sprawa 12/2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONANIE PROGRAMU INWESTYCJI I DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ DLA ZADANIA: Instalacja alarmowego systemu nagłaśniania oraz akustycznego systemu alarmowego w kompleksie koszarowym przy ul. Żwirki i Wigury 103/105 w Warszawie - Sprawa 12/2015 Zakres prac projektowych określają szczegółowo minimalne wojskowe wymagania organizacyjno -użytkowe i obejmują roboty: ogólno-budowlane, elektryczne ujęte w Minimalnych Wojskowych Wymaganiach Organizacyjno- Użytkowych oraz w opiniach do MWWOU..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.800,00 zł - na etapie składania ofert
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien posiadać: a) Kancelarię w chronionych pomieszczeniach, odpowiedzialną za ewidencję i obieg materiałów niejawnych, urządzonych i zabezpieczonych zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2011 r. w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych oraz sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych (Dz.U. z 2011 r., nr 276, poz. 1631) lub Zarządzenia Nr 57/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 16 grudnia 2011 r. w sprawie szczególnego sposobu organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych oraz innych niż kancelaria tajna komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za przetwarzanie informacji niejawnych oraz doboru i stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego (Dz. Urz. MON z 2011 r., nr 25, poz. 402); b) Akredytowany System teleinformatyczny do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE lub świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego I stopnia, które musi być ważne jeszcze co najmniej 6 miesięcy (licząc od dnia podpisania umowy z Zamawiającym). c) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału (wzór - Załącznik nr 3)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien załączyć do oferty: a) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - minimum 3 prace projektowe w zakresie projektowania systemów alarmowych o wartości co najmniej 60.000, - zł. brutto łącznie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz może być sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4. b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału (wzór - Załącznik nr 3) Zgodnie z art. 24 ust. 2a Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał, lub nienależycie wykonał zamówienie co Zamawiający jest w stanie wskazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawi szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien załączyć do oferty: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału (wzór - Załącznik nr 3)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien załączyć do oferty: a) Wykaz osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji (Wzór - załącznik nr 5) do wykazu (dla każdej osoby) należy załączyć następujące dokumenty: - poświadczenie bezpieczeństwa lub Pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej dopuszczające do prac związanych z dostępem danej osoby do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE; - aktualne zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych; - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia do sprawowania samodzielnej funkcji technicznej bez ograniczeń w budownictwie oraz aktualne zaświadczenia z właściwego oddziału izby architektów lub inżynierów budownictwa (Wzór - załącznik nr 6). b) Wykaz osób z obsady pionu ochrony informacji niejawnych przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia (Wzór - załącznik nr 5) do wykazu (dla każdej osoby) należy załączyć następujące dokumenty: - Pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej dopuszczające do prac związanych z dostępem danej osoby do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE lub poświadczenie bezpieczeństwa - aktualne zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie informacji niejawnych; c) Wykaz projektantów systemów zabezpieczenia technicznego (Wzór załącznik nr 5) wraz z: - Zaświadczeniem o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego; - Świadectwem ukończenia kursów w zakresie projektowania systemów alarmowych klasy SA4/SA3 zgodnie z normą obronną NO-04-A004; - poświadczenie bezpieczeństwa lub Pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej dopuszczające do prac związanych z dostępem danej osoby do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE; - aktualnym zaświadczeniem stwierdzającym odbycie szkolenia w zakresie informacji niejawnych; d) oświadczenie o posiadaniu uprawnień budowlanych bez ograniczeń niezbędne do wykonania dokumentacji projektowej w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia do projektowania w specjalnościach: - architektonicznej, - konstrukcyjno - budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - telekomunikacyjnej, oraz posiadania aktualnego zaświadczenia z właściwego Oddziału Izby Architektów lub Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej izby i opłacania wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien załączyć do oferty: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału (wzór - Załącznik nr 3)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
a) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - minimum 3 prace projektowe w zakresie projektowania systemów alarmowych o wartości co najmniej 60.000, - zł. brutto łącznie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz może być sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym; 2. Spis dokumentów 3. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i uprawnień (Wzór - załącznik nr 5) - do wykazu należy załączyć następujące dokumenty: - Poświadczenie bezpieczeństwa lub Pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej dopuszczające do prac związanych z dostępem danej osoby do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE; - aktualne zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie informacji niejawnych; - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia do sprawowania samodzielnej funkcji technicznej bez ograniczeń w budownictwie oraz aktualne zaświadczenia z właściwego oddziału izby architektów lub inżynierów budownictwa (Wzór - załącznik nr 6). a) Wykaz osób z obsady pionu ochrony informacji niejawnych przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia (Wzór - załącznik nr 5) do wykazu (dla każdej osoby) należy załączyć następujące dokumenty: - Pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej dopuszczające do prac związanych z dostępem danej osoby do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE lub poświadczenie bezpieczeństwa; - aktualne zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie informacji niejawnych; b) oświadczenie o posiadaniu uprawnień budowlanych bez ograniczeń niezbędne do wykonania dokumentacji projektowej w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia do projektowania w specjalnościach: - architektonicznej, - konstrukcyjno - budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - telekomunikacyjnej, oraz posiadaniu aktualnego zaświadczenia z właściwego Oddziału Izby Architektów lub Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej izby i opłacania wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej; c) Wykaz projektantów systemów zabezpieczenia technicznego (Wzór załącznik nr 5) wraz z: - Zaświadczeniem o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego; - Świadectwem ukończenia kursów w zakresie projektowania systemów alarmowych klasy SA4/SA3 zgodnie z normą obronną NO-04-A004. - Pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej dopuszczające do prac związanych z dostępem danej osoby do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE lub poświadczenie bezpieczeństwa. - aktualnym zaświadczeniem stwierdzającym odbycie szkolenia w zakresie informacji niejawnych; 4) Akredytowany System teleinformatyczny do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE lub świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego I stopnia, które musi być ważne jeszcze co najmniej 6 miesięcy (licząc od dnia podpisania umowy z Zamawiającym).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 20.
Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu
1. Za trzy (wymagane) opracowania, zrealizowane w ostatnich trzech latach i udokumentowane o ich należytym wykonaniu (np. referencjami, dowodami) - wykonawca otrzyma 3 pkt. 2. Za każde następne opracowanie, zrealizowane w ostatnich trzech latach i udokumentowane o jego należytym wykonaniu (np. referencjami, dowodami) - wykonawca otrzyma 5 pkt.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 0.95
- 2 - termin wykonania - 0.05
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany postanowień umowy na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w następujących przypadkach: a) zmiany danych dotyczących stron umowy, jak zmiana nazwy (jeśli nie oznacza przekształcenia podmiotowego lub przedmiotowego) siedziby, adresu, numeru konta bankowego np. w przypadku zmian wpisów w ewidencji działalności gospodarczej lub KRS; b) zmiany osób upoważnionych, jako przedstawiciele stron, itp. w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych m.in. takich jak choroba, śmierć, ustanie stosunku pracy; c) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, gdy wynikną niżej wymienione okoliczności: - wstrzymania realizacji prac przedprojektowych i projektowych przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego-termin wykonania u mowy może ulec przesunięciu o okres nie dłuższy niż okres wstrzymania prac, -wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należnej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody lub utrudnienia w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowane przez osobę trzecią (np.: instytucje i organy administracji państwowej oraz inne instytucje, w tym wojskowe , biorące udział w realizacji przedmiotu zamówienia) lub wyższej (zdarzenia, którego nie można było przewidzieć, któremu nie można było zapobiec, ani któremu nie można było przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w całości lub części jego zobowiązań)- o czas działania siły wyższej oraz czas potrzeby do usunięcia skutków jej działania oraz usunięciu przeszkód, - konieczności skoordynowania prac przedprojektowych i projektowych z innymi pracami w obiekcie lub dotyczącymi obiektu (realizowanymi na etapie dokumentacji lub robót budowlanych). d) zmiany inne w przypadku zmian w ustawach i rozporządzeniach, które nastąpiły po dniu otwarcia ofert oraz na skutek innych przyczyn związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, a niezależnych od Stron, np. związanych z nieuregulowanym stanem prawnym nieruchomości. e) zmiana finansowania zamówienia na skutek ewentualnego braku płynności finansowania robót lub zmiany wielkości limitu finansowego określonego w zatwierdzonym Centralnym Planie Inwestycji Budowlanych resortu Obrony Narodowej na dany rok budżetowy, tj. zmian, które nastąpiły po dniu podpisania umowy f) na żądanie Zamawiającego, Wykonawca musi przerwać realizację przedmiotu umowy w obiekcie. - zmiany podwykonawcy lub wprowadzenia podwykonawcy (w sytuacji, gdy wykonawca w ofercie zadeklarował realizację siłami własnymi) za wyraźną zgodą Zamawiającego oraz na warunkach określonych w SIWZ: 5. Wszelka korespondencja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będzie prowadzona za pomocą faksu lub e-mail (oprócz dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szi.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.szi.wp.mil.pl
lub
Siedziba Zamawiającego:
Stołeczny Zarząd Infrastruktury
Al. Jerozolimskie 97
00-909 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2015 godzina 09:30, miejsce: Stołeczny Zarząd Infrastruktury Al. Jerozolimskie 97 00-909 Warszawa pok. 118.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie remontu konserwatorskiego kaplicy Puzynów usytuowanej na terenie Cmentarza Św. Michała w Rydze (Łotwa)
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw przy ul. Batalionu AK "Parasol" 3 w Warszawie.
- Usługa zapewnienia elektronicznego systemu rejestracji i monitoringu wejść oraz dystrybucji biletów na teren Międzynarodowych Pokazów Lotniczych AirSHOW Radom 2025.
- Bieżąca obsługa i konserwacja urządzeń grzewczo-chłodzących w lokalizacjach GDDKIA Oddział w Warszawie
- Dostawa materiałów budowlanych na cele konserwacji infrastruktury w obiektach NIO-PIB
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 69 m 4 (ADK-2) część nr 2: Marszałkowska 81 m 22 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury sportowej w obiektach krytej pływalni w Kamiennej Górze
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego, pn. "Zieleńsza Skrzywana I", w ramach Łódzkiego Budżetu Obywatelskiego 2024/2025
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę, remont, przebudowę i zmianę sposobu użytkowania na cele Białostockiego Centrum Seniora zabytkowego budynku przy ul. Jana III Sobieskiego 22.
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 401 przy ul. Tarnowieckiej 4 - prace przygotowawcze"
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przez Zespole Szkolno Przedszkolnym w Wiszni Małej w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.