eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Adaptacja pomieszczeń zwierzętarni na archiwum dla RCKiK

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-25

Łódź: Adaptacja pomieszczeń zwierzętarni na archiwum dla RCKiK
Numer ogłoszenia: 171127 - 2008; data zamieszczenia: 25.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, ul. Franciszkańska 17/25, 91-433 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6161400, fax 042 4161403.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja pomieszczeń zwierzętarni na archiwum dla RCKiK.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty polegać będą na przystosowaniu pomieszczeń budynku zwierzętarni na pomieszczenia archiwum dla potrzeb RCKiK, zamówienie podzielone będzie na dwa pakiety PAKIET nr 1 Roboty do wykonania: 1.Demontaż drzwi i zamurowanie otworów drzwiowych - jeden zewnętrzny i 2 wewnętrzne 2.Demontaż okien i zamurowanie otworów okiennych - 6 szt 3.Rozebranie ścianek działowych. 4.Wykonanie jednej ścianki działowej przy sanitariacie. 5.Zbicie płytek ceramicznych ze ścian i wykonanie przecierki tynków 6.Zbicie płytek terakotowych posadzkowych i wykonanie wyrównania powierzchni posadzki masą samopoziomującą. 7.Wymiana okienek drewnianych naświetlających od podwórka na PCV. 8.Demontaż starych przyborów sanitarnych i zamontowania sedesu kompaktowego oraz umywalki z baterią. 9.Demontaż istniejących przewodów wentylacyjnych 10.Odtworzenie nadproża nad drzwiami 11.Uzupełnienie docieplenia ściany wschodniej i południowej i wykonanie wyprawy elewacyjnej 12.Roboty malarskie 13. Wykonanie malowania pomieszczenia biurowego przy pobieralni w budynku niskim 14.Wydzielenie ścianką z płyt g-k pomieszczenia w korytarzu klatki schodowej od strony południowej z osadzeniem drzwi. Malowanie. PAKIET nr 2 1.Wykonanie instalacji elektrycznej dostosowanej do nowego układu pomieszczeń 2. Wykonanie instalacji przeciwpożarowej 3. Wykonanie instalacji telewizji dozorowej Szczegółowy zakres robót dotyczący dwóch pakietów określają kosztorysy nakładcze Oferenci przed złożeniem ofert mogą obejrzeć budynek zwierzętarni po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 32.00.00.00 - Sprzęt i aparatura radiowa, telewizyjna, komunikacyjna, telekomunikacyjna i podobna Kod CPV wg słownika 2008: 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Minimum wykonanych 2 prace o podobnej wartości i charakterze robót 3. Wykonawca musi w ofercie wskazać kierownika budowy z podaniem jego uprawnień, oraz z aktualnym wpisem do Okręgowej Izby Inżynierów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń, wymienionych w rozdziale V pkt 1 i 2 niniejszej SIWZ. Wykonawca, który przedłoży aktualnie obowiązujące (ważne, obowiązujące w dniu składania oferty) dokumenty i oświadczenia - spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a/ formularz ofertowy wraz z wypełnionym kosztorysem (Załącznik nr 1) b/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c/ oświadczenie oferenta potwierdzające spełnienie warunków zawartych w art. 22 oraz o nie podleganiu wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 2) d/ zaświadczenie potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert e/ polisa OC firmy deliktowa i kontraktowa na minimum 100.000 zł g/ wykaz wykonanych w okresie ostatnich dwóch lat zamówień o podobnym charakterze, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości , przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów (referencje) potwierdzających że zamówienia te zostały wykonane należycie. h/ zaświadczenie uprawnień i przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów kierownika budowy ze strony Wykonawcy - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 2. Inne dokumenty i oświadczenia, które należy dołączyć do oferty: - oświadczenie Wykonawcy o wykazie dokumentów (stron oferty) co do których Wykonawca zastrzega sobie tajność Dokumenty o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, organ je wystawiający lub notariusza.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krwiodawstwo.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: RCKiK 91-433 Łódź ul. Franciszkańska 17/25.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 10:00, miejsce: RCKiK Łódź ul. Franciszkańska 17/25 sekretariat pok. 83.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: remont pomieszczeń.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET nr 1 Roboty do wykonania: 1.Demontaż drzwi i zamurowanie otworów drzwiowych - jeden zewnętrzny i 2 wewnętrzne 2.Demontaż okien i zamurowanie otworów okiennych - 6 szt 3.Rozebranie ścianek działowych. 4.Wykonanie jednej ścianki działowej przy sanitariacie. 5.Zbicie płytek ceramicznych ze ścian i wykonanie przecierki tynków 6.Zbicie płytek terakotowych posadzkowych i wykonanie wyrównania powierzchni posadzki masą samopoziomującą. 7.Wymiana okienek drewnianych naświetlających od podwórka na PCV. 8.Demontaż starych przyborów sanitarnych i zamontowania sedesu kompaktowego oraz umywalki z baterią. 9.Demontaż istniejących przewodów wentylacyjnych 10.Odtworzenie nadproża nad drzwiami 11.Uzupełnienie docieplenia ściany wschodniej i południowej i wykonanie wyprawy elewacyjnej 12.Roboty malarskie 13. Wykonanie malowania pomieszczenia biurowego przy pobieralni w budynku niskim 14.Wydzielenie ścianką z płyt g-k pomieszczenia w korytarzu klatki schodowej od strony południowej z osadzeniem drzwi. Malowanie..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wykonanie instalacji.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: .Wykonanie instalacji elektrycznej dostosowanej do nowego układu pomieszczeń 2. Wykonanie instalacji przeciwpożarowej 3. Wykonanie instalacji telewizji dozorowej Szczegółowy zakres robót dotyczący dwóch pakietów określają kosztorysy nakładcze.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.91.00.00-7, 32.00.00.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.