eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wielka WieśBudowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno- ciśnieniowej w miejscowości Giebułtów, Gmina Wielka Wieś - Etap III

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-21

Wielka Wieś: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno- ciśnieniowej w miejscowości Giebułtów, Gmina Wielka Wieś - Etap III
Numer ogłoszenia: 171136 - 2014; data zamieszczenia: 21.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 129526 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielka Wieś, ul. Wesoła 48, 32-089 Wielka Wieś, woj. małopolskie, tel. 012 4191704, faks 012 4191705.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno- ciśnieniowej w miejscowości Giebułtów, Gmina Wielka Wieś - Etap III.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-ciśnieniowej w miejscowości Giebułtów, gmina Wielka Wieś 2.DANE PODSTAWOWE CHARAKTERYZUJĄCE INWESTYCJĘ 2.1 Kanalizacja grawitacyjna: KOLEKTOR A rurociągi PCW-U fi 315 × 9,2 mm SDR 34 ( Sistn-S18 i S18-S46 oraz S 47 - S48 teren pompowni)) = 1 820,3 + 15,0 = 1 835,3 m rurociągi PE100 SDR17 fi 355 × 21,1 mm ( S18 - S19) = 50 m (w rurze ochronnej HD PE100 SDR13,6 fi 500 × 36,8 mm - odcinek na przejściu gazociągu wc) rurociąg PCW-U fi 250 × 7,3 mm SDR 34 ( S 46 - S 47) = 44,5 m KOLEKTOR B Rurociągi PCW-U fi 315 × 9,2 mm SDR 34 ( S30 - S 30.2 - S rozprężna) = 588,1 m Rurociągi PCW-U fi 400 × 11,7 mm ( proj. tłocznia - S47.2 - S 47.1 - S 47) = 45,8 m ŁĄCZNA DŁUGOŚĆ: L= 2 563,7 m Studnie betonowe prefabrykowane łączone na uszczelki gumowe typu KAPRIN o średnicach wewnętrznych DN 100 cm i DN120cm. 2.2 Rurociąg tłoczny T T1: 4 szt. rurociągi PE100 SDR 17 fi 160 × 9,5 mm ( proj. tłocznia - St. rozprężna) L= 367,0 m (w sumie 1483 metry lecz w wykopie o długości 367 metrów) 2.3 Dostawa i montaż kompletnej Tłoczni ścieków wykonanej z elementów żelbetowych o średnicy DN = 2500 mm, wyposażonej w monitoring wraz z zasilaniem elektrycznym kpl. 1 Projekt przewiduje dobór tłoczni Firmy WILO. Dokonany dobór tłoczni nie jest równoważny z koniecznością dostawy tłoczni tej firmy ale w celu określenia wymaganego standardu tłoczni. 2.4 Zagospodarowanie terenu tłoczni ścieków Elementy ogrodzeniowe zgrzewane (panelowe) w kolorze zielonym + podmurówka z ceownika betonowego 0,2 x 0,2 m na słupkach stalowych obsadzonych w cokole - wysokość 1,53; rozstaw 2,40 m z rur fi 76/3,5 mm. Panele: wymiar oczka: 100 x 50 mm. Średnica drutu: 4,5 mm. Druty stalowe ocynkowane , zgrzewane, malowane proszkowo. Słupki ze stali ocynkowanej wewnątrz i na zewnątrz, malowane metodą proszkową, wyposażone w plastikowe kapturki. Typowe wrota w ramach stalowych na gotowych słupkach, szerokość wrót 4,00 m (brama dwuskrzydłowa o szerokości 2 x 2,00 m co daje 4,00 m i wysokości 1,73 m, z ryglem wraz z poprzecznym ryglem zwieńczony kłódką nierdzewną. Montaż ogrodzenia systemowego na długości 28,0 m (długość łącznie z bramą wjazdową) Teren wokół ogrodzenia należy obsadzić sadzonkami tui szmaragdowych o wysokości 1,0 m Teren pompowni wyłożyć kostką brukową betonową, kolor szary o powierzchni 46 m2, wydzieloną obrzeżem betonowym o wym. 30×8×100 cm w ilości 22 metrów Tłocznie ścieków wyposażyć w żurawik słupowy obrotowy z wciągarką łańcuchową do demontażu pomp - udźwig min. 500 kg (dostawa i montaż) Teren pompowni należy oświetlić lampą z wyłącznikiem zmierzchowym. 2.5 Droga dojazdowa do tłoczni ścieków: Nawierzchnia drogi z tłucznia kamiennego naturalnego powierzchni 170 m2, wraz krawężnikami o wym. 15×30×100 cm i długości łącznej 84 metry 2.6 Nawierzchnie drogowe: rozbiórka i naprawa podbudowy i nawierzchni asfaltowej w ul. Hermana na długości około 260 metrów, szerokości 3,5 m o powierzchni 910 m2 rozbiórka i naprawa podbudowy i nawierzchni z płyt betonowych drogi dojazdowej do oczyszczalni ścieków na długości 155 m; szerokości 3,0 m o powierzchni 465 m2 rozbiórka i naprawa podbudowy i nawierzchni tłuczniowej drogi dojazdowej od ulicy Spacerowej (przedłużenie) na długości 230 m; szerokości 3,0 m o powierzchni 690 m2 rozbiórka i naprawa podbudowy i nawierzchni tłuczniowej ulicy Trojadyn na długości 180 m; szerokości 3,0 m o powierzchni 540 m2 rozbiórka i naprawa podbudowy i nawierzchni tłuczniowej na terenie Zespołu Szkół Gimnazjalnych na długości 7 m; szerokości 3,0 m o powierzchni 21 m2 3.Budowa sieci kanalizacyjnej w m. Giebułtów - etap III, na odcinku: istn. studnia S36 (dz. nr 329 - proj. studnia S47 (dz. nr 552). 3.1 Kanalizacja grawitacyjna: - Rurociągi PCW-U fi 400 x 11,7 mm ( S47 do istn. studni S 36) = 353,0 m - Studnie betonowe prefabrykowane łączone na uszczelką typu KAPRIN o średnicach wewnętrznych DN 100 cm z włazem typu ciężkiego 3.2 Nawierzchnia drogowa, ulica Zarzecze: rozbiórka i naprawa podbudowy i nawierzchni asfaltowej w ul. Zarzecze na długości około 15 3,0 metrów, szerokości 3,50 m o powierzchni 535,5 m2 Uwaga: Istniejąca nawierzchnia asfaltowa przeznaczona jest do frezowania na całej szerokości. Materiał - recykling będzie w dyspozycji Inwestora ze wskazaniem miejsca do odwozu. 4.Tłocznię ścieków należy wyposażyć oraz uruchomić w ramach systemu monitorowania i zdalnego sterowania i włączyć do istniejącego systemu na terenie gminy. Istniejący system monitorowania wykonany jest przez firmę Control-System z Poznania. System bazuje na sterownikach MT-101, Mt-102 i MT - 202 firmy INVENTIA. 5.Do odbioru końcowego Wykonawca ma obowiązek dostarczyć komplet oświadczeń właścicieli działek objętych w pozwoleniu na budowę o uporządkowaniu terenu po wykonanych pracach. 6Warunkiem powołania komisji odbiorowej jest przedłożenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 7.Przed odbiorem częściowym i odbiorem końcowym prac kanalizacyjnych, będzie dokonany odbiór systemem kamerowym, przy pomocy specjalistycznych kamer dla kanalizacji wykonanej systemem grawitacyjnym. Monitoring kanalizacji Gmina-jako Inwestor wykona na własny koszt. Odbiór ten wykonywany zostanie, przy udziale Inspektora nadzoru budowlanego i Kierownika budowy oraz w obecności upoważnionych osób ze strony Wykonawcy i Inwestora. Obejmować będzie sprawdzenie danego odcinka instalacji pod względem zgodności stanu wybudowanego z dokumentacją, warunkami technicznymi, zachowania szczelności połączeń rur kanalizacyjnych i odpowiednich spadków. Każdy odbiór będzie podsumowany raportem w wersji pisemnej i graficznej. 8.W przypadku stwierdzenia podczas monitoringowego odbioru robót kanalizacyjnych - niewłaściwego wykonania przedmiotu umowy, Wykonawca niezależnie od usunięcia wad na odcinku sieci kanalizacyjnej - poniesie koszty takiej kontroli monitoringowej przy użyciu kamer zarówno przy stwierdzeniu niewłaściwości, jak i powtórnej kontroli po usunięciu niewłaściwości. 9. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna oraz przedmiary robót wszystkich branż, które należy traktować jako materiały pomocniczy do określenia przedmiotu zamówienia. Przedmiary te nie mogą stanowić podstawy do wyceny, bowiem każdy z oferentów jest zobowiązany do zapoznania się z projektami oraz innymi uwarunkowaniami i na podstawie tak uzyskanej wiedzy opracować kosztorys ofertowy. Kosztorys ofertowy będzie spełniał funkcje pomocniczą i informacyjną dla Zamawiającego. 10.W cenie ryczałtowej należy uwzględnić wszelkie roboty i czynności nie ujęte w przedmiarach robót, a których konieczność wykonania wynika z dokumentacji, a bez których pełne zrealizowanie zakresu przedmiotowego zamówienia stałoby się niemożliwe( w tym m. innymi badania i nadzór archeologiczny) 11. Podstawą sporządzenia kosztorysu ofertowego są w równej mierze opis techniczny dokumentacji, rysunki dokumentacji wszystkich branż, specyfikacje techniczne, SIWZ, wiedza zawodowa wykonawcy oraz obowiązujące normy i przepisy. 12. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem, że użyte przez wykonawcę materiały będą odpowiadać normom jakościowym wymaganym przez odpowiednie w tym względzie przepisy oraz zapewniać standard narzucony w dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów, /produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. 13. Wytyczne do sporządzenia kosztorysu ofertowego: - Realizacja robót odbywać się będzie wyłącznie z materiałów dostarczanych przez Wykonawcę. - Integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia jest część opisowa do projektu wykonawczego składająca się z opisu technicznego, warunków technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych. - Prace budowlane należy prowadzić zgodnie z: warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.20.00 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DROGOP-2 Sp. z o.o., Mniszów 12, 32-120 Nowe Brzesko, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2578812,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1892707,43

  • Oferta z najniższą ceną: 1892707,43 / Oferta z najwyższą ceną: 2297567,25

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.