Ogłoszenie z dnia 2009-10-07
Bydgoszcz: Dostawa sprzętu i aparatury medycznej
Numer ogłoszenia: 171159 - 2009; data zamieszczenia: 07.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Bydgoskie Centrum Diabetologii i Endokrynologii , ul. K.K. Baczyńskiego 17, 85-822 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. +48523727905, faks +48523726350.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bcde.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i aparatury medycznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa , montaż i przeszkolenie w obsłudze n/w sprzętu i aparatów: Pakiet nr 1 - Defibrylator - 2 szt. Pakiet nr 2 - Neurotensjometr - 1 szt. Pakiet nr 3 - Mata do oceny punktów nacisku stopy - 1 szt. Pakiet nr 4 - Plethysmograph - 1 szt. Parametry graniczne w/w aparatów podane są w zał. nr 4 do SIWZ Dostawa sprzętu, aparatów i uruchomienie nastąpi maksymalnie w terminie 40 dni licząc od dnia podpisania umowy na koszt wykonawcy. Wykonawca na własny koszt zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia na terenie siedziby Zamawiającego dotyczącego prawidłowej obsługi i eksploatacji oferowanego sprzętu i wydanie certyfikatów dla przeszkolonego personelu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.18.21.00 - Defibrylatory .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy PZP. Wykonawcy oceniani będą pod względem spełniania powyższych warunków i wymagań na podstawie dokumentów załączonych w ofertach, a wymienionych w poszczególnych punktach SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawców stawianych warunków oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego organu rejestrowego lub inny dokument (jeżeli odrębne przepisy nie wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) określające pełną nazwę, status prawny i dokładny adres wykonawcy, potwierdzający, że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i że profil działania odpowiada profilowi dostaw objętych postępowaniem. Zaświadczenie winno jednoznacznie wskazywać osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert: w przypadku: 1.1. podmiotów posiadających osobowość prawną jak i spółek prawa handlowego nie posiadających osobowości prawnej - wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego, 1.2. osób fizycznych wykonujących działalność gospodarczą - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2. Oświadczenie zgodne z art.22 ust.1 oraz art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - Załącznik Nr 1 3. Podpisany i wypełniony Formularz oferty - Załącznik Nr 2 4. Podpisane i wypełnione Formularz cenowy - Załącznik Nr 3 5. Podpisany i wypełniony Załącznik nr 4 - wymagania techniczne 6. Podpisany i wypełniony Załącznik nr 5 - parametry oceniane serwisu 7. Aktualne zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczeń, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Potwierdzenie zgłoszenia bądź wpis wyrobu do Rejestru prowadzonego przez Urząd Rejestracji produktów leczniczych, wyrobów medycznych i produktów biobójczych lub deklaracja zgodności CE oferowanego wyrobu 11. Oświadczenie wykonawcy związane z art. 36 ust.4 ustawy prawo zamówień publicznych. - wypełnić Załącznik nr 6 12. Foldery/ informacje producenta potwierdzające spełnianie parametrów techniczno- użytkowych, 13. Zamawiający będzie żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu (dotyczy dokumentów wymienionych powyżej) w przypadku, gdy przedstawiona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości Zamawiającego co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości. 14. W wypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej to składa odpowiednie dokumenty zgodnie z §2.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Okres udzielanej gwarancji - 15
- 3 - Ocena warunków serwisu - 15
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bcde.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiajacego Bydgoszcz ul.K.K. Baczyńskiego 17, Sekretariat.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2009 godzina 14:00, miejsce: Siedziba Zamawiajacego - Bydgoskie Centrum Diabetologii i Endokrynologii SPZOZ Bydgoszcz ul.K.K. Baczyńskiego 17, Sekretariat pok. 129.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Defibrylatory.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 2 szt. defibrylatorów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Okres udzielanej gwarancji - 15
- 3. Ocena warunków serwisu - 15
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Neurotensjometr.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 szt. - neurotensjometr.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Okres udzielanej gwarancji - 15
- 3. Ocena warunków serwisu - 15
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Mata do oceny punktów nacisku stopy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa maty do oceny punktów nacisku stopy - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Okres udzielanej gwarancji - 15
- 3. Ocena warunków serwisu - 15
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Plethysmograph.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 szt. - plethysmograph.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Okres udzielanej gwarancji - 15
- 3. Ocena warunków serwisu - 15
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Ścinka poboczy, umacnianie poboczy kruszywem łamanym oraz pogłębianie rowów przez RDW Wąbrzeźno w 2025 r.
- Świadczenie usługi cateringowej w ramach Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej pn.: "Filozofia w służbie bibliotek - biblioteki w służbie filozofii" organizowanej w Bibliotece UKW w Bydgoszczy
- Opracowanie dok. proj.-koszt. na przebudowę i rozbudowę wewnętrznej instalacji gazowej wraz z budową instalacji c.o. i c.w.u w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
- USŁUGA ZABEZPIECZENIA SZKOLEŃ SPECJALISTYCZNYCH PIONU OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH W 2025 ROKU
- Przegląd i naprawa części ciśnieniowej kotłów.
- Organizacja i przeprowadzenie staży dla studentów kierunku pedagogika resocjalizacja studia II stopnia w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa aparatury medycznej do fizykoterapii dla Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej w podziale na pakiety"
- Zakup sprzętu medycznego na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o.
- Dostawa sprzętu medycznego
- Dostawa wyposażenia do rehabilitacji pacjentów onkologicznych do Ośrodka Rehabilitacji Onkologicznej
- Zakup aparatury medycznej dla Szpitala Ogólnego w Wysokiem Mazowieckiem
- Dostawa i montaż wyrobu medycznego - instalacji gazów medycznych
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.