eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-ZdrójDostawy obłożeń i podobnych wyrobów medycznych. BZP/38/382-16/16

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-02

Jastrzębie-Zdrój: Dostawy obłożeń i podobnych wyrobów medycznych. BZP/38/382-16/16
Numer ogłoszenia: 171169 - 2016; data zamieszczenia: 02.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 87755 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju, al. Jana Pawła II 7, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 32 47 84 200, faks 32 47 84 506.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy obłożeń i podobnych wyrobów medycznych. BZP/38/382-16/16.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy obłożeń i podobnych wyrobów medycznych.Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części (pakietów), tj.: Pakiet 1 - Czepki, maski Pakiet 2- Serwety Pakiet 3 - Zestawy zabiegowe I Pakiet 4- Zestawy Zabiegowe II Pakiet 5- Zestawy Obłożeń I Pakiet 6- Zestawy Obłożeń II Pakiet 7- Zestaw Ginekologiczny Pakiet 8 - Zestaw do szycia poporodowego Pakiet 9 - Zestaw do Angiografii Pakiet 10 - Fartuchy chirurgiczne Pakiet 11 - Akcesoria I Pakiet 12 - Akcesoria II Pakiet 13 - Akcesoria III Pakiet 14- Pieluchy tetrowe Pakiet 15 - Zestaw do iniekcji doszklistkowych Pakiet 16 - Sterylna jednorazowa osłona na mikroskop operacyjny Zeiss Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.Oferowany asortyment, musi spełniać wymagania wyszczególnione w Formularzu asortymentowo-cenowym dla poszczególnych pakietów. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie producentów produktów i ich nazw handlowych lub numerów katalogowych. UWAGA: W Formularzu asortymentowo - cenowym w kolumnie -Producent i nazwa handlowa-Producent i nr katalogowy- w przypadku, gdy numer katalogowy nie jest stosowany należy podać symbol, bądź skrót pozwalający na jednoznaczną identyfikację danego produktu, który mógłby być stosowany do zamówień w przypadku zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą.Oferowane produkty muszą posiadać aktualne pozwolenia na dopuszczenie do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. UWAGA: W Formularzu asortymentowo - cenowym w kolumnie -Nazwa i nr dokumentu dopuszczającego do obrotu- w przypadku asortymentu niewymagającego takiego dopuszczenia należy wpisać -Nie wymaga dopuszczenia- natomiast w przypadku braku numeru należy wpisać datę wydania dokumentu.Zamawiający wymaga wyszczególnienia wszystkich elementów składowych zestawu w Formularzu asortymentowo - cenowym dla poszczególnych pakietów.Zamawiający wymaga, aby faktury wystawiane przez wybranego Wykonawcę były opisywane zgodnie z zaoferowanym asortymentem wyszczególnionym w Formularzu asortymentowo - cenowym, który stanowić będzie Załącznik nr 1 do umowy.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całej ilości/wartości umowy bez konsekwencji finansowych, uzależniając swoją decyzję od faktycznych potrzeb Zamawiającego występujących podczas obowiązywania umowy podpisanej z wybranym Wykonawcą. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar według cząstkowych zamówień składanych przez Zamawiającego w terminie- od 3 do 5 dni roboczych dla Pakietów: 11,12,14- do 3 dni roboczych dla Pakietów:1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,13,15,16 od momentu złożenia zamówienia. Wielkość poszczególnych zamówień cząstkowych określana będzie przez Zamawiającego i składana faksem lub drogą elektroniczną. Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy Apteki Szpitalnej, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie.Wykonawca dostarczy towar na własny koszt i ryzyko loco magazyn Zamawiającego w opakowaniach zabezpieczających jakość dostarczanego towaru i odpowiadających warunkom transportu, odbioru i przechowywania.Dostawy będą realizowane w siedzibie Zamawiającego do Magazynu Apteki w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 13.00.W przypadku stwierdzenia braków ilościowych lub wad jakościowych Zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym Wykonawcę, który rozpatrzy reklamację dotyczącą- braków ilościowych w ciągu 2 dni- wad jakościowych w ciągu 7 dni od dnia jej otrzymania. Zamawiający dodatkowo potwierdzi reklamację pismem poleconym.Przewiduje się w nagłych wypadkach realizację dodatkowych dostaw w trybie -na cito-w terminie do 24 godzin od momentu zgłoszenia telefonicznego dokonanego przez Zamawiającego i potwierdzenia tego terminu przez Wykonawcę.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar z odpowiednim terminem ważności, nie krótszym niż 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego., natomiast Pakiet 13 - Akcesoria III pozycje: 2.3 minimum 36 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego.Dostarczany przedmiot zamówienia winien zawierać ulotki i instrukcje w języku polskim, zawierające wszystkie niezbędne dla bezpośredniego użytkowania informacje.Dopuszcza się dokonanie przez Zamawiającego przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentowymi w danym pakiecie, przy zachowaniu maksymalnej wartości danego pakietu, co nie będzie stanowić zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.19.90.00 - Odzież medyczna 39.51.80.00 - Bielizna szpitalna 39.51.82.00 - Prześcieradła używane na salach operacyjnych 33.77.12.00 - Pieluszki dla niemowląt .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Serwety

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A, ul. Żółkiewskiego 20/26, Toruń, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11756,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16192,44

  • Oferta z najniższą ceną: 14596,20 / Oferta z najwyższą ceną: 16549,92

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Zestawy zabiegowe I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Lohmann & Rauscher, ul. Moniuszki 14, Pabianice, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 193420,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 218541,78

  • Oferta z najniższą ceną: 21541,78 / Oferta z najwyższą ceną: 218541,78

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Zestawy zabiegowe II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Toruńskie zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A, ul.Żółkiewskiego 20/26, Toruń, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 103040,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 97666,56

  • Oferta z najniższą ceną: 97666,56 / Oferta z najwyższą ceną: 111283,20

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: Zestawy obłożeń I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Lohmann & Rauscher Polska Sp.z o.o., ul. Moniuszki 14, Pabianice, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 147396,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 159188,39

  • Oferta z najniższą ceną: 159188,39 / Oferta z najwyższą ceną: 204788,84

  • Waluta: PLN .


Część NR: 6   

Nazwa: Zestawy obłożeń

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Lohmann & Rauscher Polska Sp.z o.o, ul. Moniuszki 14, Pabianice, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22488,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24287,04

  • Oferta z najniższą ceną: 24287,04 / Oferta z najwyższą ceną: 24287,04

  • Waluta: PLN .


Część NR: 7   

Nazwa: Zestawy ginekologiczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Panep Sp.z o.o., ul. Warszawska 153, Bielsko - Biała, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30888,00

  • Oferta z najniższą ceną: 30888,00 / Oferta z najwyższą ceną: 35100,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 8   

Nazwa: Zestawy do szycia poporodowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A, ul. Żółkiewskiego 20/26, Toruń, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12927,60

  • Oferta z najniższą ceną: 12927,60 / Oferta z najwyższą ceną: 20139,84

  • Waluta: PLN .


Część NR: 9   

Nazwa: Zestaw do angiografii

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Toruńskie zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A, Żółkiewskiego 20/26, Toruń, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23328,00

  • Oferta z najniższą ceną: 23328,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23328,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 10   

Nazwa: Fartuchy chirurgiczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZARYS International Group Sp.z o.o., Sp.K, ul.Pod Borem 18, Zabrze, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 171000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 149958,00

  • Oferta z najniższą ceną: 149958,00 / Oferta z najwyższą ceną: 204876,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 11   

Nazwa: Akcesoria I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Zaopatrzenia Medycznego CEZAL S.A, ul. Widna 4, Wrocław, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21032,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15102,29

  • Oferta z najniższą ceną: 15102,29 / Oferta z najwyższą ceną: 21552,48

  • Waluta: PLN .


Część NR: 12   

Nazwa: Akcesoria II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • centrum Zaopatrzenia Medycznego CEZAL S.A, ul. Widna 4, Wrocław, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44734,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19727,50

  • Oferta z najniższą ceną: 19727,50 / Oferta z najwyższą ceną: 33739,86

  • Waluta: PLN .


Część NR: 13   

Nazwa: Akcesoria III

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Lecznictwa CEZAL Lublin Sp.z o.o, ul. Spółdzielczości Pracy 38, Lublin, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15760,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17236,80

  • Oferta z najniższą ceną: 17236,80 / Oferta z najwyższą ceną: 17236,80

  • Waluta: PLN .


Część NR: 14   

Nazwa: Pieluchy tetrowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • W&A Adam Wasilewski, ul. Powstańców Wlkp.47/5, Gostyń, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1170,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2398,50

  • Oferta z najniższą ceną: 2398,50 / Oferta z najwyższą ceną: 2398,50

  • Waluta: PLN .


Część NR: 15   

Nazwa: Zestaw do iniekcji doszklistkowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ABJ-VISION Sp.z o.o., ul. Główna 76, Gałków Duży, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29212,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31549,50

  • Oferta z najniższą ceną: 31549,50 / Oferta z najwyższą ceną: 31549,50

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.