eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałczRoboty budowlane polegające na remoncie pokoi internatu sportowego Lider w COS-OPO w Wałczu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-31

Ogłoszenie nr 17121 - 2017 z dnia 2017-01-31 r.

Wałcz: Roboty budowlane polegające na remoncie pokoi internatu sportowego Lider w COS-OPO w Wałczu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 467 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 7381 - 2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Paweł Węgrzynowski, Al. Zdobywców Wału Pomorskiego 99, 78-600 Wałcz

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Wałczu, krajowy numer identyfikacyjny 14273335600000, ul. Al. Zdobywców Wału Pomorskiego  99, 78-600   Wałcz, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 67 258 44 61, faks 67 258 44 61 wew. 448, e-mail przetargi.walcz@cos.pl
Adres strony internetowej (URL): www.walcz.cos.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: instytucja gospodarki budżetowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty budowlane polegające na remoncie pokoi internatu sportowego Lider w COS-OPO w Wałczu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie pokoi internatu sportowego Lider w COS-OPO w Wałczu. Zadanie obejmuje remont 36 pokoi - w tym 20 w wykończeniu dla osób niepełnosprawnych. Zakres robót budowlanych Roboty instalacyjne W ramach robót instalacyjnych należy wykonać: 1) demontaż istniejącej baterii natryskowej przesunięcie podejścia wody zimnej i ciepłej w rozwinięciu o około 250 cm. Instalacje należy wykonać w bruzdach z rur PP łączonych za pomocą zgrzewania. Instalację należy wykonać w peszlu ochronnym; 2) montaż ustępu podwieszanego; 3) montaż umywalek przekazanych przez zamawiającego wraz z baterią stojącą i półsyfonem stalowym, rurowym, niklowanym, połączenie baterii wykonać za pomocą zaworów kątowych 1/2x3/8; 4) montaż baterii natryskowych wraz z deszczownicą; 5) podniesienie drabinkowego grzejnika łazienkowego o około 50 cm, tak aby dolna jego krawędź uniesiona była około 5-10 cm powyżej zabudowy ustępu podwieszonego; 6) montaż ścianki szklanej przy wnęce prysznicowej. Roboty elektryczne i teletechniczne W ramach robót elektrycznych i teletechnicznych należy wykonać: 1) instalację elektryczną do gniazd 230 V od szachty elektrycznej do lodówki z przewodu YDY 3x2,5 mm2; 2) instalację teletechniczną z przewodu F/UTP 5e wraz z gniazdem RJ 45 umiejscowionym za odbiornikiem TV. Przewody wyprowadzić poprzez istniejące szachty elektryczne na poddasze budynku Lider i sprowadzić do punktu w środkowej części poddasza; 3) instalację kontroli pomiędzy kieszenią do kart umieszczoną w pokoju przy drzwiach wejściowych, a szachtą elektryczną umieszczoną w korytarzu wykonaną z przewodu F/UTP 5e. instalacje w pokoju zakończyć puszką elektryczną; 4) instalację kontroli dostępu pomiędzy czytnikami zbliżeniowymi, panelem klawiszy funkcyjnych umiejscowionymi w korytarzu przy drzwiach wejściowych, panelem sterowania temperaturą i kieszenią na kartę, wykonać z przewodu F/UTP 5e; 5) instalację kontroli dostępu pomiędzy kontrolerem umiejscowionym w szachcie elektrycznej na korytarzu i elektrozaczepem umieszczonym w ościeżnicy stalowej dwoma przewodami LGY 2x1 mm2; 6) instalację oświetleniową do kinkietu w łazience nad umywalką; 7) przesunięcie gniazd elektrycznych, włączników do światła i wypustów do oświetlenia ściennego zgodnie z projektem wykonawczym; 8) przesunięcie gniazda RTV za odbiornik telewizyjny; 9) wykonanie instalacji oświetleniowej w suficie podwieszanym w łazience; 10) wykonanie instalacji oświetleniowej w suficie podwieszanym w korytarzu; 11) montaż gniazd elektrycznych, włączników, gniazd RJ 45 i RJ 11, gniazd RTV. Gniazda i włączniki należy wykonać jako zespolone podwójne w kolorze szarym, modułowe osobno gniazdo i ramka; 12) montaż opraw oświetleniowych Roboty ogólnobudowlane W ramach robót ogólnobudowlanych należy wykonać: 1) uzupełnienie tynku na bruzdach z instalacją elektryczną, tynki z widocznymi zmianami grzybicznymi oraz uszkodzone płytki należy odbić i nałożyć nowe; 2) naprawa pęknięć na ścianach; 3) przygotowanie podłoży pod malowanie; 4) malowanie pokoi, łazienek, korytarzy farbą lateksową, matową; 5) wykonanie płytek metodą płytka na płytkę z zastosowaniem przeznaczonych do tego celu zapraw klejowych. W celu ograniczenia ilości zaprawy klejowej należy wyrównać uskok pomiędzy istniejącymi płytkami ściennymi a ścianą tynkiem gipsowym lub cementowo wapiennym; 6) wykonanie hydroizolacji z elastycznej, gotowej do użycia, płynnej folii, o krótkim czasie schnięcia do wykonywania izolacji przeciwwilgociowych wewnątrz budynków przeznaczonej do wykonanie na tynkach i istniejących okładzinach ceramicznych. Izolacje należy wykonać na całej powierzchni podłogi w łazience z zastosowaniem systemowych band narożnikowych. we wnęce prysznicowej wykonać izolację na pełną wysokość ścian oraz na ścianach przy umywalce w pasie o szerokości około 1,0 m; 7) wklejenie luster w łazience o wymiarach 120x150 cm; 8) przy płytce gresowej w pokoju zastosować aluminiowe listwy kątowe w progu przy drzwiach i na krawędzi płytek przy połączeniu z wykładzina dywanową; 9) demontaż istniejącej wykładziny dywanowej klejonej do podłoża cementowego za pomocą klejów na całej jej powierzchni; 10) wykonanie wylewki z samopoziomującej, cienkowarstwowej masy cementowej w miejscu układania wykładziny, przeszlifowanie i odpylenie nawierzchni; 11) wykonanie wykładziny dywanowej z elementów o wymiarach 50x50cm zgodnie z wytycznymi producenta; 12) montaż sufitu podwieszanego w przedpokoju wg projektu wnętrza; 13) malowanie zgodnie z projektem wnętrz; 14) wykończenie pokoi i łazienek wg projektu wnętrz, lokalizacja gniazd, punktów świetlnych na podstawie projektu wnętrz; 15) wykonanie okładzin ścian z płyty wiórowej okleinowanej gr 18 mm wg projektu wykończenia wnętrz. 2. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany wyłącznie przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w zdaniu pierwszym, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w zdaniu pierwszym oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zamawiający określił we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia został określony za pomocą dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 5 do SIWZ (wzór umowy).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT482312.80
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Piotr Sawicki SAWBUD Zakład Ogólnobudowlany Export-Import Piotr Sawicki,  ,  ul. Leśna 1/6,  78-600,  Wałcz,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 698.686,94
Oferta z najniższą ceną/kosztem 698.686,94
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1.465117,58
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.