Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-25
Tychy: Prace remontowe w Gimnazjum nr 11 w Tychach
Numer ogłoszenia: 171225 - 2008; data zamieszczenia: 25.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, fax (032) 7763344.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace remontowe w Gimnazjum nr 11 w Tychach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych w Gimnazjum nr 11 w Tychach. Zakres rzeczowy obejmuje m.in.: 1. Roboty rozbiórkowe, w tym m.in.: 1) rozebranie ścianek działowych - 30,53 m2, 2) zerwanie posadzek z okładziny z masy lastrykowej - 377,70 m2, 3) rozebranie wykładziny ściennej z płytek - 30,78 m2, 4) zerwanie posadzki cementowej - 781,66 m2, 5) odbicie tynków wewnętrznych - 209,16 m2, 6) zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych - 492,35 m2, 7) rozebranie posadzki z płytek na zaprawie cementowej - 178,81 m2, 8) rozebranie cokolików - 451,88 m, 2.Roboty murarskie, w tym m.in.: 1) izolacje przeciwwilgociowe - 60,10 m2, 2) ścianki działowe z płytek gazobetonowych - 101,25 m2, 3.Roboty stolarskie, w tym m.in.: 1) ościeżnice drzwiowe stalowe 80x 200 - 12 szt., 2) ościeżnice drzwiowe stalowe 90x 200 - 12 szt., 3) skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne - 80 x 200 - 19,20 m2, 4) skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne - 90 x 200 - 21,60 m2, 4. Roboty posadzkowe, w tym m.in.: 1) posadzki płytkowe z kamieni sztucznych - 61, 42 m2, 2) posadzki granitowe z płytek gres - 924,85 m2, 3) wykonanie warstw wyrównawczych pod posadzki - 61,42 m2, 5. Roboty tynkarskie, w tym m.in.: 1) wykonanie tynków wewnętrznych - 448,22 m2, 2) licowanie ścian płytkami - 267,02 m2, 6. Roboty malarskie, w tym m.in.: 1) malowanie podłoży gipsowych - 164,65 m2, 2) malowanie starych tynków - 36,72 m2, 7. Instalacje wod - kan i co, w tym m.in.: 1) demontaż rurociągu stalowego śr. 15 mm - 26 m 2) demontaż rurociągu stalowego o śr. 25 - 32 mm - 12 m, 3) demontaż rurociągu stalowego o śr. 40 - 50 mm - 12 m, 4) demontaż rurociągu żeliwnego kanalizacyjnego o śr. 50 - 100 mm - 52 m, 5) demontaż umywalek - 20 kpl, 6) demontaż ustępu - 16 kpl, 7) instalacja wodociągowa z rur polipropylenowych o śr. 20 mm - 72 m, 8) instalacja wodociągowa z rur polipropylenowych o śr. 32 mm - 24 m, 9) instalacja wodociągowa z rur polipropylenowych o śr. 40 mm - 24 m, 10) baterie umywalkowe - 16 szt., 11) rurociągi z PCW o śr. 40 mm - 12 m, 12) rurociągi z PCW o śr. 50 mm - 20 m, 13) rurociągi z PCW o śr. 110 mm - 32 m, 14) montaż umywalek - 16 szt., 15) montaż ustępów - 16 kpl, 8. Instalacja elektryczna, w tym m.in.: 1) tablica rozdzielcza główna TG - 1 szt., 2) tablica licznikowa TL - 1 szt., 3) tablica wyłącznika głównego P-poż. 1 szt., 4) tablice rozdzielcze - 7 szt., 5) kabel YKY1x50 o przekroju 50 mm2 - 25 m, 6) kabel YKY5x25 o przekroju 120 mm2 - 65 m, 7) kabel YKY5x16 o przekroju 95 mm2 - 190 m, 8) przewody kabelkowe YDYżo 5x1,5 mm2 - 250 m, 9) przewody kabelkowe YDYżo 4x1,5 mm2 - 1 280 m, 10) przewody kabelkowe YDYżo 3x1,5mm2 - 1 100 m, 11) przewody kabelkowe YDYżo 3x2,5 mm2 - 1380 m, 12) gniazda instalacyjne - 151 szt., 13) montaż opraw świetlówkowych - 318 szt., 14) oprawy oświetleniowe ewakuacyjne - 21 kpl., 15) wykonanie pomiarów, 9. Roboty porządkowe Wszystkie urządzenia muszą posiadać dokumentację dopuszczającą do stosowania w budownictwie, w szczególności certyfikat na znak bezpieczeństwa B, wydany przez akredytowaną jednostkę do spraw certyfikacji. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach nie gorszych niż wykazane w dokumentach.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Oryginalny kod CPV: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wadium - 10 000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (wymagane wykonanie z należytą starannością minimum jednej roboty budowlanej obejmującej roboty remontowo - budowlane o wartości min. 300 000 PLN brutto) oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (wymagany kierownik budowy - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie nadzorowania robót), c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (wymagana polisa lub inny dokument ubezpieczenia na kwotę min. 200 000,00 zł). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp) oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp): a. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS lub KRUS- Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp): a. Wykaz osób i podmiotów do wykonania zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ - dysponowanie osobami i podmiotami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wymagane jest dysponowanie osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane: 1. Kierownik budowy - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie nadzorowania robót oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wymagana jest kserokopia uprawnień budowlanych i aktualnego wpisu do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. b. Wykaz robót budowlanych - załącznik nr 5 do SIWZ - wykonanie z należytą starannością w ciągu ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania) a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jednej roboty budowlanej obejmującej roboty remontowo - budowlane o wartości min. 300 000 PLN brutto. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót. 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp): a. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - opłacona ważna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia o wartości minimum 200 000,00 zł. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy lub fakt opłacenia musi wynikać z treści dokumentu. 4. Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umtychy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych - pok. 808 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2008 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych - pok. 808 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: a) załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, b) załącznik nr 3 do SIWZ -zaakceptowany poprzez parafę Wykonawcy na każdej stronie wzór umowy, c) dowód wniesienia wadium, d)pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów, e) wypełniony kosztorys ofertowy. Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP 25/07/2008
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Dostawa fabrycznie nowego transformatora olejowego trójfazowego hermetycznego z izolacją papierowo - olejową 21/0,4kV o mocy 1600 kVA
- Remonty lokali mieszkalnych po wybuchu gazu w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Darwina 4
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Izolacja termiczna połaci dachowej budynku przy ul. Browarowej 4"
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja budynku przy ul. Filaretów 5"
- Dostawa mieszanek mlecznych i smoczków dla niemowląt
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ ZAKŁADU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ ORAZ PRZEBUDOWA CZĘŚCI POMIESZCZEŃ BUDYNKU SZPITALA NA POTRZEBY PRACOWNI ENDOSKOPOWEJ
- Przebudowa warsztatów szkolnych ZSE w Lublinie, ul. Wojciechowska 38
- BUDOWA WRAZ Z WYKOŃCZENIEM I WYPOSAŻENIEM BUDYNKU ŚWIETLICY W MIEJSCOWOŚCI RÓWNE
- Remont części pomieszczeń, w tym zaplecza sanitarnego i przebieralni w obiekcie Pływalni Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Starzyńskiego 9A
- Przebudowa budynku w m. Płąchawy poprzez dobudowę windy zewnętrznej wraz z remontem pomieszczeń Klubu Samopomocy
- Dobudowa i rozbudowa budynku H celem utworzenia Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Szpitalu Powiatowym w Chrzanowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.