eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceWywóz odpadów komunalnych oraz surowców wtórnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-09

Katowice: Wywóz odpadów komunalnych oraz surowców wtórnych
Numer ogłoszenia: 171228 - 2015; data zamieszczenia: 09.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 114688 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Szpital Kolejowy w Katowicach - s.p.z.o.z., ul. Panewnicka 65, 40-760 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 605 35 00, faks 32 605 35 08.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz odpadów komunalnych oraz surowców wtórnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz odpadów komunalnych oraz surowców wtórnych z Okręgowego Szpitala Kolejowego w Katowicach - s.p.z.o.z. zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa a w szczególności: Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. Nr 2013.1232 z późn. zm.) oraz Ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. 2013.21 z późn.zm.). Zamówienie obejmuje następujące rodzaje odpadów: a) odpady komunalne - kod 20 03 01; b) papier i tektura - kod 15 01 01; c) tworzywa sztuczne - kod 15 01 02; d) szkło - kod 15 01 07; Wykonawca udostępni Zamawiającemu nieodpłatnie na czas realizacji zamówienia: a) 1 kontener na odpady komunalne o pojemności 7 m3 z zamykanymi klapami, b) 3 kontenery o pojemności 1100 L każdy, na selektywne gromadzenie surowców wtórnych, zamykane. Pojemniki na surowce wtórne muszą być opisane w sposób trwały nazwą surowca: papier, plastik, szkło. Wszystkie pojemniki/kontenery muszą posiadać możliwość trwałego ich zamknięcia w celu unieszkodliwienia składowania w nich odpadów przez osoby do tego niepowołane. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania pojemników we właściwym stanie sanitarnym i technicznym (okresowe mycie, dezynfekcja, naprawy, itp.) a w razie konieczności do wymiany zniszczonych na nowe. Wywóz odpadów komunalnych będzie dokonywany 1 x w tygodniu (poniedziałek) w godzinach od 6.00 do 7.00. oraz według zapotrzebowania Zamawiającego na podstawie telefonicznych zgłoszeń, natomiast wywóz surowców wtórnych nastąpi każdorazowo po zapełnieniu pojemnika najpóźniej w ciągu 48 godz. od zgłoszenia (minimum 1 x w tygodniu). Każdorazowy odbiór odpadów od Zamawiającego przez Wykonawcę, musi być potwierdzony podpisem przedstawiciela Zamawiającego. Ponadto dokument przejęcia odpadów komunalnych oraz surowców wtórnych winien zawierać datę wywozu odpadów, ich rodzaj oraz ilość. Na pisemny wniosek Wykonawcy Zamawiający umożliwi wizję lokalną. Przedstawiciel (przedstawiciele) Wykonawcy może przeprowadzić wizję lokalną, w celu uzyskania informacji dla poprawnego przygotowania oferty. Nie przeprowadzenie wizji lokalnej przez Wykonawcę nie spowoduje odrzucenia oferty. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Obroki 140, Katowice, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26884,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29494,38

  • Oferta z najniższą ceną: 29494,38 / Oferta z najwyższą ceną: 37472,76

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.