Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-25
Puławy: dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 171228 - 2008; data zamieszczenia: 25.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Instytut Weterynaryjny - Państwowy Instytut Badawczy, Al. Partyzantów 57, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8893000, fax 081 8862595.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.piwet.pulawy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu komputerowego z podziałem na zadania
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i części zamienne, z wyjątkiem komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych; 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Sposób oceny spełniania warunków Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 5 SIWZ, dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe wyłącznie na zasadach określonych w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych - ( wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 4) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 2) 5) wypełniony formularz opisu przedmiotu zamówienia ( załącznik nr 1 ),
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piwet.pulawy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: agata.wawer@piwet.pulawy.pl aneta.ciesla@piwet.pulawy.pl anna.kasprzak@piwet.pulawy.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2008 godzina 10:00, miejsce: kancelaria Państwowego Instytutu Weterynaryjnego - Państwowego Instytutu Badawczego w Puławach ul. Partyzantów 57 24-100 Puławy.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu komputerowego: niszczarki drukarki, inne urządzenia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu komputerowego: laptopy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- ŚWIADCZENIE USŁUGI SEKWENCJONOWANIA DNA W OKRESIE 24 MIESIĘCY
- Sekwencjonowanie wysokoprzepustowe
- Modernizacja rampy załadunkowej przy budynku G26.
- Budowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 2234L wraz z rozbiórką istniejącego mostu oraz rozbudową drogi od km 0+003,00 do km 0+561,18
- Budowa parkingu przy ul. Traugutta w Puławach
- Sukcesywne dostawy pasz (młóto browarniane) dla bydła w RZD Grabów
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA SPRZĘTU ORAZ OPROGRAMOWANIA W RAMACH PROJEKTU GRANTOWEGO "CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD"
- "Zakup sprzętu komputerowego do szkół Powiatu Mogileńskiego"
- Zakup wraz z dostawą sprzętu TIK dla szkół podstawowych w Gminie Lesko.
- Zakup zestawów komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legnicy
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w ramach projektu: CARPATHIAN YOUTH FOR ECO SMART EDUCATION
- Dedykowane stanowiska komputerowe 3szt. -DE-dzp,272-194/25
więcej: Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.