Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-21
Ropczyce: Wykonanie remontu infrastruktury drogowo - komunalnej w ramach otrzymanych środków finansowych na usuwanie skutków klęsk żywiołowych, gdzie zastosowano podział zadań. CPV 45-23-31-42-6, CPV 45231300-8, CPV 45231000-5.
Numer ogłoszenia: 171257 - 2011; data zamieszczenia: 21.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ropczyce , ul. Krisego 1/30, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. (017) 2210550, faks (017) 2210555.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ropczyce.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu infrastruktury drogowo - komunalnej w ramach otrzymanych środków finansowych na usuwanie skutków klęsk żywiołowych, gdzie zastosowano podział zadań. CPV 45-23-31-42-6, CPV 45231300-8, CPV 45231000-5..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wykonywane na istniejących odcinkach dróg i ulic na łącznej długości 3316 m wraz z budową kanalizacji deszczowej oraz zabezpieczeniem urządzeń obcych polegające na przywróceniu ich do wymaganego stanu technicznego. Zadanie Nr 1 Remont ulicy Macha w Ropczycach na długości 500 mb w km 0+000 do 0+500 CPV 45-23-31-42-6 Zadanie Nr 2 Remont drogi gminnej Gnojnica Dolna na Magdonia na długości 600 mb w km 0+000 do 0+600 CPV 45-23-31-42-6 Zadanie Nr 3 Remont drogi gminnej Mała-Kociomyśl na długości 250 mb w km 2+300 do 2+550 CPV 45-23-31-42-6 Zadanie Nr 4 Remont drogi gminnej Niedźwiada Polska-Polny Gościniec na długości 700 mb w km 0+000 do 0+700 CPV 45-23-31-42-6 Zadanie Nr 5 Remont drogi gminnej Gnojnica Wola w kierunku Zagorzyc na długości 400 mb w km 0+000 do 0+600 CPV 45-23-31-42-6 Zadanie Nr 6 Remont drogi gminnej Brzezówka Na Króla na długości 450 mb w km 0+000 do 0+450 CPV 45-23-31-42-6 Zadanie Nr 7 Remont drogi gminnej w kierunku Kromex-u na długości 200 mb w km 0+000 do 0+200 CPV 45-23-31-42-6 Zadanie Nr 8 Remont dróg osiedlowych na ul. Asnyka na długości 216 mb w Ropczycach wraz z budową kanalizacji deszczowej oraz zabezpieczeniem urządzeń obcych CPV 45-23-31-42-6, CPV 45231300-8, CPV 45231000-5 Szczegółowy zakres w/w robót określają, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.13.00-8, 45.23.10.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie ze sztuką budowlaną i prawidłowo ukończył realizację zadania o charakterze z i zakresie porównywalnym do przetargowego.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje dysponowanie osobami i wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami: co najmniej po jednej osobie posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: drogowej, sanitarnej, elektrycznej i gazowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadające co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe, liczone od momentu uzyskania uprawnień.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
Operat kolaudacyjny potwierdzający że zastosowane materiały budowlane spełniaja wymogi określone w dziale II pkt.3 SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia w przyszłej umowie następujących zmian w stosunku do treści oferty: 1) skrócenie lub wydłużenie terminu wykonania umowy, 2) zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót budowlanych, 3) poprawa jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót budowlanych lub zmiana technologii wykonywania robót, 4) zmiana Kierownika budowy, 5) zmiana Inspektora/Inspektorów nadzoru, 6) zmiany podwykonawców, 7) podniesienie bezpieczeństwa prowadzonych robót. 2. Wniosek o zmianę umowy winien zawierać: 1) opis zmiany 2) uzasadnienie zmiany 3) koszt zmiany oraz wpływ na wysokość wynagrodzenia 4) czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy 3. Wszystkie zmiany wymagają zgody Zamawiającego i Wykonawcy w formie sporządzonego i podpisanego aneksu pod rygorem nieważności. 4. Zmiany umowy mogą być dokonywane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy oraz winny być zaakceptowane przez obie strony umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ropczyce.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ropczycach ul. Krisego 1, 39-100 Ropczyce, Refertat Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej pok. Nr 17.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2011 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Ropczycach ul. Krisego 1, 39-100 Ropczyce, Skretariat pok. Nr 208.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 Remont ulicy Macha w Ropczycach na długości 500 mb w km 0+000 do 0+500 CPV 45-23-31-42-6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje remont ulicy Macha w Ropczycach na długości 500 mb. Szczegółowy zakres w/w robót określają, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia...
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 Remont drogi gminnej Gnojnica Dolna na Magdonia na długości 600 mb w km 0+000 do 0+600 CPV 45-23-31-42-6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje remont drogi gminnej na długości 600 mb. Szczegółowy zakres w/w robót określają, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia...
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3 Remont drogi gminnej Mała-Kociomyśl na długości 250 mb w km 2+300 do 2+550 CPV 45-23-31-42-6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje remont drogi gminnej na długości 250 mb. Szczegółowy zakres w/w robót określają, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia...
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4 Remont drogi gminnej Niedźwiada Polska-Polny Gościniec na długości 700 mb w km 0+000 do 0+700 CPV 45-23-31-42-6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje remont drogi gminnej na długości 700 mb. Szczegółowy zakres w/w robót określają, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia...
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5 Remont drogi gminnej Gnojnica Wola w kierunku Zagorzyc na długości 400 mb w km 0+000 do 0+600 CPV 45-23-31-42-6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje remont drogi gminnej na długości 400 mb. Szczegółowy zakres w/w robót określają, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia...
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie Nr 6 Remont drogi gminnej Brzezówka Na Króla na długości 450 mb w km 0+000 do 0+450 CPV 45-23-31-42-6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje remont drogi gminnej na długości 450 mb. Szczegółowy zakres w/w robót określają, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia...
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie Nr 7 Remont drogi gminnej w kierunku Kromex-u na długości 200 mb w km 0+000 do 0+200 CPV 45-23-31-42-6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje remont drogi gminnej na długości 200 mb. Szczegółowy zakres w/w robót określają, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia...
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie Nr 8 Remont dróg osiedlowych na ul. Asnyka na długości 216 mb w Ropczycach wraz z budową kanalizacji deszczowej oraz zabezpieczeniem urządzeń obcych CPV 45-23-31-42-6, CPV 45231300-8, CPV 45231000-5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje remont dróg osiedlowych na ul. Asnyka na długości 216 mb w Ropczycach wraz z budową kanalizacji deszczowej oraz zabezpieczeniem urządzeń obcych. Szczegółowy zakres w/w robót określają, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia...
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.13.00-8, 45.23.10.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ROPCZYC
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Nr 5 w Ropczycach w 2025 r.- I etap
- Dostawa środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego: doustne, dojelitowe i pozajelitowe - 2 pakiety.
- Dostawa artykułów żywnościowych do Publicznego Przedszkola Nr 1 Ropczycach w 2025 r.- I etap
więcej: przetargi w Ropczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przykrycie rowu wraz z utwardzeniem terenu przy Domu Kultury filia Wilkowyja w Rzeszowie przy ul. Jana Olbrachta 120
- Naprawy cząstkowe jezdni oraz chodników na terenie Torunia
- Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Jeżowe
- Przebudowa ul. Wroniej w Legnicy.
- Adaptacja budynku na potrzeby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrowie
- Naprawa dróg o nawierzchni gruntowej lub gruntowej ulepszonej na terenie gminy Tuchola w 2025 roku
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.