eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaObudowa do wymaganej odporności ogniowej klatek schodowych nr 1,4 i 8 budynku głównego oraz wyposażenie ich w niezbędne automatyczne urządzenia do usuwania dymów i gazów pożarowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-19

Warszawa: Obudowa do wymaganej odporności ogniowej klatek schodowych nr 1,4 i 8 budynku głównego oraz wyposażenie ich w niezbędne automatyczne urządzenia do usuwania dymów i gazów pożarowych.
Numer ogłoszenia: 171259 - 2007; data zamieszczenia: 19.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Instytut Medyczny, ul.Szaserów 128, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 681-67-49, fax 022 681-67-49.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wim.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obudowa do wymaganej odporności ogniowej klatek schodowych nr 1,4 i 8 budynku głównego oraz wyposażenie ich w niezbędne automatyczne urządzenia do usuwania dymów i gazów pożarowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Obudowa do wymaganej odporności ogniowej klatek schodowych nr 1,4 i 8 budynku głównego oraz wyposażenie ich w niezbędne automatyczne urządzenia do usuwania dymów i gazów pożarowych. - zakres określony w siwz.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 35 000,00 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: * posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,* posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osbami zdolnymi do wykonania zamówienia,* znajdują się w sytuacji konomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,* nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców nw. oświadczeń i dokumentów. Ocena odbędzie się zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca:- posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności,- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem techicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,- nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy,zobowiązany jest do dostarczenia nw. dokumentów (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wypełniony załącznik nr 1;b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;1. Wykaz minimum trzech wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. poprzez referencje).a) roboty budowlane zawarte w wykazie muszą być rozpoczęte i zakończone w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresieb) roboty budowlane muszą odpowiadać swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tzn. muszą zawierać roboty związane z wykonywaniem przegród przeciwpożarowych, roboty budowlane wykończeniowe oraz roboty elektryczne.c) wartość całości robót musi być nie mniejsza niż 800 000 zł netto2. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Na potwierdzenie powyższego Wykonawca załącza do oferty wypełniony druk - zał. nr 4.3. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (przy ofercie złożonej przez podmioty występujące wspólnie, przez każdy podmiot)Polisa lub inny dokument powinna potwierdzać, że wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem powyższego zamówienia tzn. musi obejmować każdą branżę robót występujących w przedmiocie niniejszego zamówienia. 4. Inne dokumenty i oświadczenia podpisane przez Wykonawcę lub przez jego przedstawiciela prawnego:4.1. Oświadczenie, że zastosowane materiały do wykonania zamówienia będą posiadały wymagane przepisami atesty i certyfikaty 4.2. Wypełniony druk oferty według załączonego wzoru zamawiającego zał. nr 2. 4.3. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z dokumentacją techniczną i dokonał wizji lokalnej.4.4. Oświadczenie Wykonawcy o wyrażeniu zgody na zawarcie umowy o treści ustalonej we wzorze (zał. nr 3).4.5. Kosztorysy ofertowe wykonane w oparciu o zakres i podstawę wyceny kosztorysów przedmiarowych - szczegółowych zał. nr 7.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. Udzielona gwarancja - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wim.mil.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Instytut Medyczny,(IV piętro - budynek nr 32) pokój numer 451, ul. Szaserów 128, 04-349 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Wojskowy Instytut Medyczny, Kancelaria Tajna - Jawna (I piętro - budynek nr 31Dyrekcji), ul. Szaserów 128,04-349 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.