eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytomPełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.Remont Pływalni Krytej w Bytomiu przy ul. Parkowej 1 - ETAP III

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-16

Bytom: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.Remont Pływalni Krytej w Bytomiu przy ul. Parkowej 1 - ETAP III
Numer ogłoszenia: 171286 - 2010; data zamieszczenia: 16.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytom Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Parkowa 1, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 0-32 2812770, 2816034, faks 0-32 2812770.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir.bytom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa Gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.Remont Pływalni Krytej w Bytomiu przy ul. Parkowej 1 - ETAP III.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.Remont Pływalni Krytej w Bytomiu przy ul. Parkowej 1 - ETAP III. Zakres robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego zgodnie z dokumentacja projektową obejmuje: 1) wymiana żelbetowej misy basenu na misę ze stali nierdzewnej (podział misy na dwie strefy : dla dorosłych oraz dzieci); 2) wymiana instalacji uzdatniania wody; 3) wykonanie instalacji wentylacyjnej Hali basenu; 4) wykonanie ogrzewania Hali basenu; 5) wykonanie instalacji elektrycznej i oświetleniowej; 6) wykonanie niezbędnych robót odtworzeniowych na Hali basenu; 7) zaprojektowanie i wykonanie systemu poziomowania płyty dennej pod nowobudowaną misę ze stali nierdzewnej wraz z uzyskaniem ewentualnych, wymaganych pozwoleń. Projekt zadania będącego przedmiotem prowadzonego nadzoru uzyskał akceptację Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków . Roboty stanowiące przedmiot nadzoru określa dokumentacja opracowana przez jednostkę projektową : Pracownia Projektowa ARKON z siedzibą w Bielsku-Białej 43 - 300 ul. Krasińskiego 5 Zaleca się, aby Wykonawca zapoznał się z przedmiotem inwestycji . Dokumentacja dotycząca przedmiotu nadzoru jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego tj. www.osir.bytom.pl zakładka -przetargi Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności : a) pełnienie przy realizacji wymienionych inwestycji obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w pełnym zakresie czynności określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 Nr 156 poz. 118 z późn. zm.) , b) współpraca z Zamawiającym zapewniająca sprawną , zgodnie z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę , obsługę realizacji inwestycji , odbioru , oraz rozliczenia , c) sprawdzanie kompletności wszystkich dokumentów Wykonawcy , robót budowlanych przygotowanych do robót ulegających zakryciu lub zanikających , odbiorów częściowych i końcowego oraz ich zgodności z dokumentacją przetargową , d) potwierdzanie dokumentów Zamawiającego związanych z rozliczaniem środków na realizację inwestycji e) informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania ewentualnych robót dodatkowych nieprzewidzianych umową zawartą z Wykonawcą robót budowlanych , w tym sporządzanie protokołów konieczności , f) kontrolę jakości wykonywanych robót , ich zgodności z projektem i pozwoleniem na budowę, g) sprawdzanie posiadania przez Wykonawcę odpowiednich dokumentów ( atesty , certyfikaty, świadectwa jakości , wyniki badań itp. ) dotyczących materiałów i urządzeń stosowanych przez Wykonawcę robót budowlanych, h) kontrolę prawidłowości prowadzenia Dziennika Budowy , książek obmiarów i dokonywanie w nich wpisów, i) udział w rozstrzyganiu wątpliwości o charakterze technicznym powstałych w toku prowadzenia robót budowlanych ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień do 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu obowiązków Inspektora Nadzoru przy wznoszeniu lub przebudowie budynku użyteczności publicznej, gdzie wartość zadania objętego nadzorem wynosiła co najmniej 5 000 000,00 zł. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć dokument lub dokumenty potwierdzające, że w/w roboty zostały wykonane należycie. Pojęcie przebudowy należy definiować zgodnie z art. 3 pkt 7a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2006 r. 156 poz. 1118 z późn. zm.). Pojęcie budynku użyteczności publicznej należy definiować zgodnie z § 3 pkt 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. W sprawie warunków technicznych , jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2002r. Nr 75 poz. 690 z późn. zm.) 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym lub zdolnościach finansowych, oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 4. Zamawiający oceni spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w siwz. Dokumenty załączone do oferty weryfikowane będą wg formuły spełnia- nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1/ Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że osoby , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi oraz pełnienia obowiązków Inspektora Nadzoru w specjalności: a) konstrukcyjno-budowlanej w nieograniczonym zakresie lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności, b) instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych w nieograniczonym zakresie lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności, c) instalacyjnej w zakresie instalacji cieplnych w nieograniczonym zakresie lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności. d) instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych w nieograniczonym zakresie lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności. 2/ Wykonawca jest zobowiązany wykazać, iż osoba/osoby które będą wykonywać obowiązki Inspektora Nadzoru odbyły co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, architektonicznych także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. Nr 150 poz. 1579). 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym lub zdolnościach finansowych, oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 4. Zamawiający oceni spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w siwz. Dokumenty załączone do oferty weryfikowane będą wg formuły spełnia- nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2) formularz oferty oraz jeżeli dotyczy: 3) pełnomocnictwo do działania w imieniu wykonawcy, jezeli do reprezentowania wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa, 4) dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku gdy do przetargu przystępują wykonawcy występujący wspólnie. 5) pisemne zobowiązanie trzeciego podmiotu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1)Inwestor przewiduje możliwość zmiany strony umowy tj. Wykonawcy w sytuacji wystąpienia sukcesji generalnej, przekształcenia, dziedziczenia spółek handlowych zgodnie z Kodeksem spółek handlowych, sukcesji z mocy prawa, 2)Inwestor przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia, jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z uwagi na: - epidemie, działania rządowe, - siłę wyższą, - zawieszenie przez Inwestora wykonania zamówienia, - jakiekolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane lub dające się przypisać Zamawiającemu, 3)Inwestor przewiduje możliwość zmiany osób posiadających uprawnienia żądane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem zasady, iż osoba osoby wprowadzane do realizacji zamówienia będą posiadały uprawnienia co najmniej takie jakich żądano w postępowaniu o udzielenie zamówienia 4) Inwestor przewiduje możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia brutto, w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dot. podatku VAT, 5)Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie propozycji Wykonawcy wykazującej zasadność wprowadzenia zmian i pisemnej zgody Inwestora na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Inwestora.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osir.bytom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Bytomiu Lodowisko Sztuczne 41 - 902 Bytom ul. Pułaskiego 71 Zespół Zamówień Publicznych i Zakupów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Bytomiu Lodowisko Sztuczne 41 - 902 Bytom ul. Pułaskiego 71 Zespół Zamówień Publicznych i Zakupów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.