eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChoceńZakup i dostawa mięsa i produktów mięsnych dla stołówki - ZEAS w Choceniu na rok szkolny 2008/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-25

Choceń: Zakup i dostawa mięsa i produktów mięsnych dla stołówki - ZEAS w Choceniu na rok szkolny 2008/2009
Numer ogłoszenia: 171300 - 2008; data zamieszczenia: 25.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 284 66 88.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeaschocen@wp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa mięsa i produktów mięsnych dla stołówki - ZEAS w Choceniu na rok szkolny 2008/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mięsa i produktów mięsnych dla stołówki- ZEAS Choceń w roku szkolnym 2008/2009

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Kod CPV wg słownika 2008: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Oryginalny kod CPV: 15.11.00.00 - Mięso Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.00.00 - Mięso .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci którzy spełniają następujace warunki 1.posiadaja uprawnienia do wykonywania okeślonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. posiadaja niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia(zrealizowali co najmniej 1 dostawę o podobnym charakterze jak niniejszy przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 40.000 zł) 3. posiadają potencjał techniczny a także dysponyja osobami zdolnymi do wykonanaia zamówienia 4. znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia przy założeniu że zapłata za wykonany przedmiot zamówienia zostanie dokonanna w terminie do 30 dni od dnia dostawy 5. nie podlagają wykluczeniuz postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust.1 i 2 ustawy) Ocena spełniania warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty wymienione w pkt 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż w/w warunki wykonawca spełnił Ocena spełniania warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się 1. wykonanwców którzy nie spełniają warunków udziału w postepowaniu o zamówieniepubliczne o których mowa w art 24 ust 1 Prawo zamówień publicznych 2. wykonawców którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postepowania 3. wykonawców którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków Zamawiający odrzucaoferte która 1.jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada specyfikacji istotnych warunków zamówienia 2. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia 4. została złożona przez wykonawce wykluczonego z udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego 5.zawiera omyłki rachunkowe w obliuczeniu ceny których nie mozna poprawić na podstawie art 88. 6. w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny 7. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie maja dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 1. wypełniony formularz ofertowy wraz z zawartym w nim oświadczeniem że Wykonawca spełnia warunki określone w art 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencjidziałalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wczesniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. dokumenty potwierdzajace uprawnienie osób podpisujących ofertę o ile wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składe4k na ubezpieczenie społeczne lub zaświadczenia że że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert[

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chocen.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Choceniu Choceń ul. Sikorskiego 12 87-850 Choceń.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Choceniu Choceń ul. Sikorskiego 12 Budynek Gimnazjum I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.