Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-29
Żory: Część I. Modernizacja łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 15 przy ul. Bankowej 1 w Żorach.
Część II. Modernizacja dachu i elewacji budynku Szkoły Podstawowej nr 15 przy ul. Bankowej 1 w Żorach
Numer ogłoszenia: 171304 - 2013; data zamieszczenia: 29.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Żory , Al. Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, woj. śląskie, tel. 32 4348245, faks 32 4348248.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zory.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część I. Modernizacja łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 15 przy ul. Bankowej 1 w Żorach. Część II. Modernizacja dachu i elewacji budynku Szkoły Podstawowej nr 15 przy ul. Bankowej 1 w Żorach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie modernizacji łazienek w Szkole Podstawowej nr 15 przy ul. Bankowej 1 w Żorach Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) ogólne specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót b) przedmiary robót Zakres prac obejmuje: Część I. Modernizacja łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 15 przy ul. Bankowej 1 w Żorach. Roboty elektryczne: - wymiana instalacji oświetlenia w toalecie, - wykonanie zasilania dla pojemnościowego podgrzewacza wody. Roboty sanitarne wod. - kan. i c.o.: - wymiana grzejnika c.o., - wymiana urządzeń sanitarnych, - wymiana instalacji wod. - kan., - montaż instalacji c.w.u. wraz z elektrycznym podgrzewaczem wody. Roboty budowlane: - wymiana istniejących murowanych ścianek kabin ustępowych na nowe typowe ścianki o szerokościach zgodnych z obowiązującymi przepisami, - demontaż istniejących pytek ściennych oraz płytek podłogowych, - wymiana istniejących drzwi wejściowych na nowe o szerokości 80cm i 90 cm, - wymiana drewnianych okien na nowe wykonane z pcw z nawiewnikami higrosterowanymi, - obłożenie ścian płytkami ceramicznymi na normatywną wysokość 2,10 m, - wykonanie na posadzce izolacji płynnej (powłokowej) i ułożenie płytek ceramicznych o właściwościach nie poślizgowych, - wykonanie gładzi gipsowej oraz malowanie farbą lateksową ścian nad płytkami oraz sufitów. Część II. Modernizacja dachu i elewacji budynku Szkoły Podstawowej nr 15 przy ul. Bankowej 1 w Żorach. - usunięcie pozostałych (starych) uszczelnień złączy płyt elewacyjnych i montaż nowych uszczelnień, - docieplenie dylatacji z demontażem i montażem nowej obudowy dylatacyjnej, - docieplenie stropu łącznika z wymianą podbitki z płyt pilśniowych na płyty gipsowo- kartonowe oraz częściowa wymiana pokrycia z blachy trapezowej powlekanej, - likwidacja przecieków z dachu krytego papą.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.31.51.00-9, 45.31.12.00-2, 45.31.11.00-1, 45.33.20.00-3, 45.33.11.00-7, 45.11.13.00-1, 45.26.25.22-6, 45.41.00.00-4, 45.42.11.00-5, 45.43.10.00-7, 45.44.21.00-8, 45.26.12.10-9, 45.26.26.90-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Część I. 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100) Część II. 600,00 zł ( słownie: sześćset złotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej: a) 1 robotę budowlaną, która obejmowała swoim zakresem remont pomieszczeń polegający na wykonaniu robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto, w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na realizację części I, b) 1 robotę budowlaną polegającą na remoncie elewacji lub wykonaniu elewacji o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł brutto, w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na realizację części II, oraz załączy dowody dotyczące najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wskaże osobę, która będzie uczestniczyła w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi w branży ogólnobudowlanej i posiadającą uprawnienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą. Wykonawca oświadczy, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia w branży ogólnobudowlanej, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia lub inny dokument potwierdzający ten fakt - jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
I. Przyczyna/okoliczności Zmiana przepisów o podatku od towarów i usług. Skutek - zmiana w umowie/aneks zmniejszenie/zwiększenie wynagrodzenia brutto wykonawcy; kwota zostanie zmieniona zgodnie ze zmianą stawki VAT II. Przyczyna/okoliczności Wystąpienie zamówień koniecznych zgodnie z art. 67 ust.1 pkt.5. Skutek - zmiana w umowie/aneks Zmiana terminu wykonania robót o tyle dni, ile trwało wykonanie robót koniecznych III. Przyczyna/okoliczności Rezygnacja z części robót na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia. Skutek - zmiana w umowie/aneks Zmniejszenie wynagrodzenia wykonawcy o kwotę, którą należałoby zapłacić gdyby przedmiotowe roboty zostały wykonane IV. Przyczyna/okoliczności Zmiana podmiotu na zasobach którego opierał się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Skutek - zmiana w umowie/aneks Wprowadzenie zaakceptowanego przez Zamawiającego innego podmiotu który potwierdza spełnienie warunków w stopniu nie mniejszym niż wymagany w SIWZ V. Przyczyna/okoliczności Długotrwałe, tj. powyżej 5 dni kalendarzowych, warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót zapisane w dzienniku budowy Skutek - zmiana w umowie/aneks Przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwały warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót VI. Przyczyna/okoliczności Wstrzymanie prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę Skutek - zmiana w umowie/aneks Spisanie aneksu do umowy wydłużającego termin wykonania robót o tyle dni o ile trwało wstrzymanie robót VII. Przyczyna/ okoliczność Potrzeba wprowadzenia lub zmiany zakresu robót wykonywanych przez podwykonawcę z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Skutek-zmiana w umowie/aneks Spisanie aneksu do umowy określającego zakres robót wykonywanych przez podwykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zory.pl menu przedmiotowe: Przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Żory, Aleja Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, pokój 207, II piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Żory 44-240 Żory, Aleja Wojska Polskiego 25 INFORMACJA - parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 15 przy ul. Bankowej 1 w Żorach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty elektryczne: - wymiana instalacji oświetlenia w toalecie, - wykonanie zasilania dla pojemnościowego podgrzewacza wody. Roboty sanitarne wod. - kan. i c.o.: - wymiana grzejnika c.o., - wymiana urządzeń sanitarnych, - wymiana instalacji wod. - kan., - montaż instalacji c.w.u. wraz z elektrycznym podgrzewaczem wody. Roboty budowlane: - wymiana istniejących murowanych ścianek kabin ustępowych na nowe typowe ścianki o szerokościach zgodnych z obowiązującymi przepisami, - demontaż istniejących pytek ściennych oraz płytek podłogowych, - wymiana istniejących drzwi wejściowych na nowe o szerokości 80cm i 90 cm, - wymiana drewnianych okien na nowe wykonane z pcw z nawiewnikami higrosterowanymi, - obłożenie ścian płytkami ceramicznymi na normatywną wysokość 2,10 m, - wykonanie na posadzce izolacji płynnej (powłokowej) i ułożenie płytek ceramicznych o właściwościach nie poślizgowych, - wykonanie gładzi gipsowej oraz malowanie farbą lateksową ścian nad płytkami oraz sufitów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.31.51.00-9, 45.31.12.00-2, 45.31.11.00-1, 45.33.20.00-3, 45.33.11.00-7, 45.11.13.00-1, 45.26.25.22-6, 45.41.00.00-4, 45.42.11.00-5, 45.43.10.00-7, 45.44.21.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja dachu i elewacji budynku Szkoły Podstawowej nr 15 przy ul. Bankowej 1 w Żorach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - usunięcie pozostałych (starych) uszczelnień złączy płyt elewacyjnych i montaż nowych uszczelnień, - docieplenie dylatacji z demontażem i montażem nowej obudowy dylatacyjnej, - docieplenie stropu łącznika z wymianą podbitki z płyt pilśniowych na płyty gipsowo- kartonowe oraz częściowa wymiana pokrycia z blachy trapezowej powlekanej, - likwidacja przecieków z dachu krytego papą.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.12.10-9, 45.26.26.90-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŻOR
- Dostawa serwera i urządzenia sieciowego w celu zabezpieczenia danych Urzędu Miasta Żory i Zarządu Budynków Miejskich w Żorach
- Remont zewnętrznych schodów przy Zespole Szkół Nr 2 w Żorach
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, oprogramowania, licencji i innych sprzętów elektronicznych
więcej: przetargi w Żorach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, Remont elewacji oraz remont podwórza
- Budowa i wyposażenie hali magazynowo - garażowej
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 91, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Rozbudowa sieci wodociągowej w gminie Iwkowa - Etap II
- Termomodernizacja czterech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.