Ogłoszenie z dnia 2007-09-19
Świebodzin: przebudowa nawierzchni drogi lesnej w lesnictwie długoszyn od skrzyżowania Łagówek-Wielowieś do Sieniawy 1,464 Km oraz skrzyżowania drogi gminnej Łagówek-Wielowieś z drogą leśną pow.Świebodzin woj.lubuskie
Numer ogłoszenia: 171325 - 2007; data zamieszczenia: 19.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Świebodzin w Świebodzinie, ul. Wojska Polskiego 3, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 068 3822001, fax 068 3823926.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielonagora.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa nawierzchni drogi lesnej w lesnictwie długoszyn od skrzyżowania Łagówek-Wielowieś do Sieniawy 1,464 Km oraz skrzyżowania drogi gminnej Łagówek-Wielowieś z drogą leśną pow.Świebodzin woj.lubuskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: roboty drogowe - przebudowa nawierzchni drogi leśej na długości 1,464 Km
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.24 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wadium 6000,0 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (tj. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat wartości zadania nie mniejszej niż 200.000,00 złotych netto rocznie, dysponowanie sprzętem technicznym o parametrach conajmniej - koparka 0,25m3 - 1 szt., żuraw samojezdny 6,0T - 1szt., samochody dostawcze 5,0T - 2 szt., zatrudnianie co najmniej 20 pracowników, w tym co najmniej 4 operatorów sprzętu budowlanego oraz co najmniej 1 osoby nadzoru z uprawnieniami budowlanymi drogowymi), c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, (tj. potwierdzenie posiadania na rachunku środków finansowych w wysokości 200.000,00 PLN lub posiadanie zdolności kredytowej na co najmniej 200.000,00 PLN oraz ubezpieczenia firmy na kwotę co najmniej 200.000,00PLN), d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. wykażą spełnienie wymogów o których mowa w art.22 ust.1 ustawy. 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 8 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wymienione wyżej warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w zamówieniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, b) lub aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega w opłacaniu podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualnej informacji z KRS wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, że osoby władz firmy nie były karane za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, dotyczy : osób fizycznych ( współwłaścicieli spółek, właścicieli firm ), urzędujących członków władz osób prawnych, podmiotów zbiorowych takich jak: - spółki: jawna, z o.o., akcyjna, komandytowa, komandytowo - akcyjna, partnerska. - przedsiębiorstwa państwowe, - spółdzielnie, - pozostałych podmiotów, nie wymienionych powyżej, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U z dnia 27 listopada 2002 r.) Uwaga: wg dominującej wykładni prawa, spółka cywilna nie jest podmiotem zbiorowym. e) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat robót przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, f) wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, g) informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, h) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, potwierdzone zaświadczeniami, o uprawnieniach operatorów sprzętu budowlanego, uprawnieniach budowlanych w branży drogowej osób nadzoru wraz z uprawnieniami zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r.o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r. Nr 5 poz.42. ze zm.), i) informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, j) wykonawca udokumentuje fakt ubezpieczenia firmy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej k) wykonawca złoży oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 i 2 ustawy). Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, na każdej stronie dokumentu. - zamawiający wzywa wykonawców którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art.25 ust.1 Pzp lub którzy złożyli dokumenty o których mowa w art.25 ust.1 zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania : oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów (art.26 ust.3)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielonagora.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Świebodzin w Świebodzinie 66-200 Świebodzin, ul.Wojska Polskiego 3 parter, pokój nr 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Świebodzin w Świebodzinie 66-200 Świebodzin, ul.Wojska Polskiego 3 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŚWIEBODZINA
- Zakup mebli biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Świebodzinie
- Budowa drogi gminnej wraz z budową oświetlenia w Chociulach
więcej: przetargi w Świebodzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu drogi krajowej nr 62 na odcinku Serock - Wola Kiełpińska na terenie gm. Serock
- Budowa zespołu garaży z wózkownią, rowerownią, układem komunikacyjnym wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną przy ul. Klasztornej w Ostrowie Wielkopolskim.
- Przebudowa drogi gminnej nr 600847K w km 0+0,000 do km 0+326,69 wraz ze skrzyżowaniem w km 0+326,69, w miejscowości Skała, Gmina Skała
- Remont (modernizacja) drogi dojazdowej w miejscowości Chodnów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.