To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-07-25
Warszawa: dostawa samochodów osobowych w podziale na części
Numer ogłoszenia: 171345 - 2008; data zamieszczenia: 25.07.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 108503 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala, Al. Niepodległości, 00-608 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5926420, 5926590, fax 022 5926663.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa samochodów osobowych w podziale na części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodów osobowych w podziale na części: Część 1 obejmuje: zakup 8 szt. samochodów osobowych /fabrycznie nowych, rok produkcji 2008/, Część 2 obejmuje: zakup 1 szt. samochodu osobowego /fabrycznie nowego, rok produkcji 2008/, Część 3 obejmuje: zakup 2 szt. samochodów osobowych /fabrycznie nowych, rok produkcji 2008/, Część 4 obejmuje: zakup 1 szt. samochodu osobowego /fabrycznie nowego, rok produkcji 2008/ Dla zadania 1 i 2 zamówienia będą realizowane sukcesywnie na indywidualne zamówienia składane przez jednostki organizacyjne Zamawiającego do 45 dni od daty podpisania umowy. Dla zadania 3 i 4 zamówienia będą realizowane do 150 dni od daty podpisania umowy. Odbiór samochodów nastąpi w siedzibie Wykonawcy (na terenie Rzeczypospolitej Polskiej).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.00.00 - Samochody osobowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.00.00 - Samochody osobowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 319270 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: zakup 8 szt. samochodów osobowych.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLMOZBYT PLUS CHANIEWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
POLMOZBYT PLUS CHANIEWSKI SPÓŁKA JAWNA
- POLMOZBYT PLUS Sp. z o.o., ul. Zwycięstwa 10A, 15-703 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 170400.00
- Oferta z najniższą ceną: j.w. / oferta z najwyższą ceną: 176976.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: zakup 1 szt. samochodu osobowego.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA "BSP" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA "BSP" SP. Z O.O.
- FIRMA HANDLOWA BSP Sp. z o.o., ul. Pabianicka 94/96, 93-548 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 37558.00
- Oferta z najniższą ceną: j.w. / oferta z najwyższą ceną: j.w.
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: zakup 2 szt. samochodów osobowych.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MARVEL Sp. z o.o., ul. Żelazna 7, 90-332 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 111312.00
- Oferta z najniższą ceną: j.w. / oferta z najwyższą ceną: j.w.
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu dla Muzeum Okręgowego w Pile
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów dla IUNG PIB w Puławach, w podziale na 2 części zamówienia
- Dostawa 1 sztuki samochodu osobowego typu SUV
- Zakup samochodu służbowego do Urzędu Miejskiego w Parczewie.
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów na potrzeby PZDW w Białymstoku w 2025 r. z podziałem na 2 zadania.
- Zakup samochodu służbowego dla Gminy
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.