eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GryficeRemont budynku mieszkalnego - Leśniczówki położonej w miejscowości Świerzno gm. Świerzno.



Ogłoszenie z dnia 2008-07-25

Gryfice: Remont budynku mieszkalnego - Leśniczówki położonej w miejscowości Świerzno gm. Świerzno.
Numer ogłoszenia: 171386 - 2008; data zamieszczenia: 25.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice, Osada Zdrój 1, 72-300 Gryfice, tel. 091 3843321; 3842516.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: e-mail: gryfice@szczecin.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zarządzający Własnością Skarbu Państwa - Gospodarka Leśna. Leśnictwo i Pozyskanie Drewna..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku mieszkalnego - Leśniczówki położonej w miejscowości Świerzno gm. Świerzno..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera: 1. Projekt budowlany robot budowlanych /architektura/, Przedmiar / obmiar robót budowlanych /architektura/: w tym: - roboty wyburzeniowe i rozbiórki, - roboty murowe i żelbetowe, - strop drewniany - konstrukcja, - dach - konstrukcja i pokrycie, - podłoża i posadzki, - stolarka okienna, drzwiowa i elementy stolarskie, - elementy ślusarskie, - roboty z płyt GK, - tynki i okładziny, - malowanie. - elewacja. 2. Projekt budowlany robót budowlanych /instalacje sanitarne/, Przedmiar / obmiar robót budowlanych /instalacje sanitarne/: w tym: - instalacja centralnego ogrzewania, - kotłownia co na opał tradycyjny. Powierzchnia zabudowy budynku 211.11 m2. Powierzchnia użytkowa budynku 239.70 m2 (wg PN-70/B-02365) w tym: - część mieszkalna 162.40 m2, - część służbowa 16.70 m2, - część gospodarcza 60.60 m2. Kubatura budynku 1362.92 m3 (wg PN -ISO 9836: 1997)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 8 637.00 PLN, (słownie: osiem tysięcy sześćset trzydzieści siedem złotych). 3. Wykonawca wnosi wadium: - w formie pieniężnej sposób przekazania w tym dane i numer rachunku bankowego Zamawiającego, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w gwarancjach bankowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z poźn. zm.). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek Zamawiającego: BGŻ S.A. O/Gryfice 80 20320 0045 1110 0000 0054 42 90 z dopiskiem na blankiecie przelewu, czego dotyczy ( kserokopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty). Wadium wniesione w innej formie, niż pieniądzu należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego w godz. 7:00 ÷ 15:00 ( do oferty należy załączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię). Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia wyznaczonego terminu składania ofert do dnia 08 sierpnia 2008r. godz. 12:00 Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie zgodnie z art. 46 ust. 1, pkt. 1, 2, 3; ust. 2, pkt. 1, 2, 3, ust. 3; ust. 4. Prawa Zamówień Publicznych. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana zostanie zatrzymana wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: - posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, - posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do wykonania zamówienia, - nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu: - zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie dokumentów złożonych w ofercie przez Wykonawcę określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia, - zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek udziału w postępowaniu - posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże, iż w ostatnich 3 latach wykonał co najmniej jedno zadanie podobne do przedmiotu zamówienia o wartości 300 000 PLN potwierdzone za zgodność z oryginałem ksero kopiom protokołu odbioru robót budowlanych, listu referencyjnego od Zamawiającego na rzecz, którego wymienione zadanie było wykonane. - w przypadku nie spełnienia jakichkolwiek z warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, - zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy niezgodną z ustawą lub jej treść nie będzie odpowiadała treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - zawierającą pomyłki rachunkowe lub błędy w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie pomyłki rachunkowej lub błędu w obliczeniu ceny, - niezabezpieczenia wadium.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty : 1.wypełniony wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (na załączonym druku), 2.oświadczenie wynikające z art. art. 22 ust 1 /U.Z.P/ (na załączonym druku), 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych składa następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert do udziału w postępowaniu, b) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocników osób składających ofertę do udziału w postępowaniu, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Sądowego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż. 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 4. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robót budowlanych stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. b) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, sprzętu i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, c) wykaz - informacja na temat liczby zatrudnionych pracowników, przewidywanych do zatrudnienia w ramach umowy przy realizacji przedmiotu zamówienia wraz z informacją o posiadanych uprawnieniach, d) wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia przewidywanej części - zakresu robót, wraz z informacjami na temat osób przewidywanych do realizacji zamówienia i ich uprawnień, z także zakresu wykonywanych przez nich czynności, e) dokumenty stwierdzające, że osoby, będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Opis dokumentów stwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień. 5. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: a) informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadania środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: a) oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 1a, dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 7. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi, lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia do oferty należy dołączyć wyżej wymienione dokumenty. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dokumenty winny być sporządzone w języku polskim, składane w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnienia od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były złożone przez Wykonawcę w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem tajemnica przedsiębiorstwa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: adres e-mail: gryfice@szczecin.lasy.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Gryfice Osada Zdrój 1 72-300 Gryfice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2008 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, pok. nr 1 /sekretariat/..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.