eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › Wykonanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadaniaBudowa sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w miejscowości Kąty

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-10-07

Jarocin: Wykonanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w miejscowości Kąty
Numer ogłoszenia: 171411 - 2009; data zamieszczenia: 07.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 162667 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. z siedzibą w Jarocinie, ul. Marcina Kasprzaka 1a, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7473487, 7477318, faks 062 7473480.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w miejscowości Kąty.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji za-dania: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w miejscowości Kąty. Zakres obowiązków nadzoru inwestorskiego: - Do podstawowych obowiązków i uprawnień nadzoru inwestorskiego należą obo-wiązki i uprawnienia określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz wymienione poniżej - Dokładne zapoznanie się z opracowaną dokumentacją projektowo - kosztorysową i zgłoszenie inwestorowi i projektantowi ewentualnych uwag do dokumentacji - Udział w przekazaniu terenu budowy - Kontrola realizacji inwestycji zgodnie z opracowanym przez wykonawcę harmono-gramem rzeczowo - finansowym - Sprawdzanie kalkulacji szczegółowych przedkładanych przez wykonawcę robót - Sprawdzanie faktur wykonawcy oraz materiałów załączonych do rozliczenia robót - Zgłaszanie inwestorowi potrzeby wykonania robót dodatkowych i zamiennych, przygotowanie protokołu konieczności na te roboty wraz z analizą kosztową, a po ich akceptacji przez inwestora - pełnienie nadzoru - Opiniowanie wniosków w sprawie zmiany sposobu wykonywania robót, w szcze-gólności materiałów, zmiany materiałów, urządzeń - Przygotowanie czynności związanych z odbiorem końcowym (a także w razie po-trzeby - częściowym), udział w odbiorach - Nadzór i wyegzekwowanie wad i usterek stwierdzonych w trakcie odbioru końco-wego lub częściowego - Udzielenie pisemnych opinii dotyczących wad przedmiotu odbioru uznanych za nienadające się do usunięcia oraz wnioskowanie o obniżenie wynagrodzenia wyko-nawcy - W okresie rękojmi: branie udziału w komisjach powołanych do stwierdzenia ujaw-nionych wad oraz kontrola usunięcia przez wykonawcę tych wad - Pobyt na budowie i na naradach u Zamawiającego 2 razy w tygodniu, w dniach: wtorek i piątek, a także na każde wezwanie Zamawiającego. Zwięzły opis inwestycji: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami a) etap 1: - Rurociąg tłoczny RT-2 dn 110 z PE dł. 1960 mb - Przepompownia ścieków P-2 szt. 1, z zasilaniem b etap 2: - Kolektor K-1 dn 200 z kamionki dł. 625 mb - Kolektor K-2 dn 200 z kamionki dł. 142 mb - Kolektor K-3 dn 200 z kamionki dł. 218 mb - Przykanaliki dn 150 z kamionki dł. 331 mb - Rurociąg tłoczny RT-1 dn 63 z PE dł. 152 mb - Przepompownia ścieków P-1 szt. 1, z zasilaniem Szczegółowy zakres rzeczowy został wskazany w takich dokumentach jak: projekty bu-dowlano-wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowla-nych oraz przedmiary robót. Wszystkie dokumenty pozostają do wglądu w siedzibie Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.00.00.00 - 74.00.00.00 .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 35015.35 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamawiający przewiduje finansowanie przedmiotowej inwestycji ze środków Unii Europejskiej.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Doradztwo Gospodarcze Agnieszka Waszkowiak, ul. Szkolna 21A, 62-500 Konin, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 28012.28
  • Oferta z najniższą ceną: 28012.28 oferta z najwyższą ceną: 28012.28
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.