eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MikstatPrzebudowa drogi gminnej w miejscowości Kaliszkowice Kaliskie - Grabów Wójtostwo na odcinku 900 mb

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-02

Mikstat: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kaliszkowice Kaliskie - Grabów Wójtostwo na odcinku 900 mb
Numer ogłoszenia: 171463 - 2016; data zamieszczenia: 02.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 109553 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Mikstat, ul. Krakowska 17, 63-510 Mikstat, woj. wielkopolskie, tel. 062 7310091, faks 062 7310043.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kaliszkowice Kaliskie - Grabów Wójtostwo na odcinku 900 mb.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kaliszkowice Kaliskie - Grabów Wójtostwo na odcinku 900 mb. Zakres robót obejmuje budowę nawierzchni jezdni polegającą na wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego, na podbudowie z kruszywa łamanego i podłożu z gruntu stabilizowanego mechanicznie. Odwodnienie jezdni odbywać się będzie do rowu otwartego zlokalizowanego po jednej stronie jezdni. Długość przebudowywanego odcinka to 900 m. Początek przebudowywanego odcinka Etap II - km 0+000,00, a koniec w km 0+900, lokalizacja inwestycji: obręb ewid.: Kaliszkowice Kaliskie, działka: 873. Przedmiot zamówienia dotyczy tylko i wyłącznie przebudowy odcinka drogi o dł. 900 m z II etapu i nie obejmuje budowy ronda oraz reszty odcinka. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, SIWZ wraz z pytaniami i odpowiedziami udzielonymi na etapie postępowania przetargowego (o ile występują), przedmiarze robót oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. 3. Wykonawca zamówienia winien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany ceny, którą należy traktować jako ryczałtową. W związku z powyższym zalecane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. Zalecane jest wcześniejsze zapoznanie się przez Wykonawcę z terenem, na którym będą realizowane roboty stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia. 4. Roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z ustawą Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zmianami), zawartą umową, przedmiarem robót, sztuką budowlaną i wszelkimi niezbędnymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy, stosując wyroby posiadające stosowne aprobaty techniczne. 5. Wykonawca zobowiązany jest w czasie realizacji zamówienia wykonywać prace w sposób zapewniający dojazd do posesji zlokalizowanych na terenie objętym inwestycją. Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia w taki sposób, który umożliwia komunikację. Podane w dokumentacji nazwy własne producentów lub wyrobów należy traktować jako przykładowe. Oznacza to, że można zastosować materiały i wyroby podane jako przykładowe lub równoważne. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust.1-3 PZP, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 6. Przedmiot zamówienia według kodu CPV: CPV 45 23 31 40-2 Roboty drogowe..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SIDROG Sp. z o.o., Domaniew 9, 98-235 Błaszki, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 251351,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 231683,60

  • Oferta z najniższą ceną: 231683,60 / Oferta z najwyższą ceną: 332421,20

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.