To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-08-02
Mikstat: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kaliszkowice Kaliskie - Grabów Wójtostwo
na odcinku 900 mb
Numer ogłoszenia: 171463 - 2016; data zamieszczenia: 02.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 109553 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Mikstat, ul. Krakowska 17, 63-510 Mikstat, woj. wielkopolskie, tel. 062 7310091, faks 062 7310043.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kaliszkowice Kaliskie - Grabów Wójtostwo na odcinku 900 mb.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kaliszkowice Kaliskie - Grabów Wójtostwo na odcinku 900 mb. Zakres robót obejmuje budowę nawierzchni jezdni polegającą na wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego, na podbudowie z kruszywa łamanego i podłożu z gruntu stabilizowanego mechanicznie. Odwodnienie jezdni odbywać się będzie do rowu otwartego zlokalizowanego po jednej stronie jezdni. Długość przebudowywanego odcinka to 900 m. Początek przebudowywanego odcinka Etap II - km 0+000,00, a koniec w km 0+900, lokalizacja inwestycji: obręb ewid.: Kaliszkowice Kaliskie, działka: 873. Przedmiot zamówienia dotyczy tylko i wyłącznie przebudowy odcinka drogi o dł. 900 m z II etapu i nie obejmuje budowy ronda oraz reszty odcinka. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, SIWZ wraz z pytaniami i odpowiedziami udzielonymi na etapie postępowania przetargowego (o ile występują), przedmiarze robót oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. 3. Wykonawca zamówienia winien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany ceny, którą należy traktować jako ryczałtową. W związku z powyższym zalecane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. Zalecane jest wcześniejsze zapoznanie się przez Wykonawcę z terenem, na którym będą realizowane roboty stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia. 4. Roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z ustawą Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zmianami), zawartą umową, przedmiarem robót, sztuką budowlaną i wszelkimi niezbędnymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy, stosując wyroby posiadające stosowne aprobaty techniczne. 5. Wykonawca zobowiązany jest w czasie realizacji zamówienia wykonywać prace w sposób zapewniający dojazd do posesji zlokalizowanych na terenie objętym inwestycją. Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia w taki sposób, który umożliwia komunikację. Podane w dokumentacji nazwy własne producentów lub wyrobów należy traktować jako przykładowe. Oznacza to, że można zastosować materiały i wyroby podane jako przykładowe lub równoważne. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust.1-3 PZP, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 6. Przedmiot zamówienia według kodu CPV: CPV 45 23 31 40-2 Roboty drogowe..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SIDROG Sp. z o.o., Domaniew 9, 98-235 Błaszki, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 251351,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 231683,60
Oferta z najniższą ceną: 231683,60 / Oferta z najwyższą ceną: 332421,20
Waluta: PLN .
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na części
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej na terenie Powiatu Radomszczańskiego z podziałem na części
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej na ul. 100-lecia Niepodległości w m. Przytoczna
- Rozbudowa MOP Kuny w ciągu autostrady A2 wraz z budową instalacji fotowoltaicznej
- Zaprojektowanie i przebudowa skrzyżowania w ramach zadania pn.: "Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie mazowieckim na DK61 w miejscowości Kołaki"
- Remont ulicy ks. Ignacego Skorupki wraz z drogami przyległymi w Lesznie
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.