Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-04
Wolsztyn: dostawa nowego sprzętu: kardiomonitora i respiratora transportowo - stacjonarnego do pracy w środowisku MRI
Numer ogłoszenia: 17146 - 2009; data zamieszczenia: 04.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Wschowska 3, 64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie, tel. 068 3843444, faks 068 3842590.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.w.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa nowego sprzętu: kardiomonitora i respiratora transportowo - stacjonarnego do pracy w środowisku MRI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiomonitor - 1 szt. Szczegółowy opis w załączniku nr 2A do SIWZ Respirator transportowo - stacjonarnego do pracy w środowisku MRI- 1 szt. Szczegółowy opis w załączniku nr 2B do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.50.00 - System monitorowania pacjentów 33.15.70.00 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. a)działają na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 mcy przed upływem terminu składania ofert b)przedstawią aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 mcy przed upływem terminu składania ofert 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. a) przedstawią wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Zamawiający uzna za potwierdzenie przedmiotowego warunku wykazanie się zrealizowaniem co najmniej 2 dostaw o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia z podaniem wartości, daty dostawy i odbioru. b) Załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie; (np. referencje) 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. przedstawi oświadczenie - na wzorze oferty 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 PZP tj. przedstawi oświadczenie - na wzorze oferty 5. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda załączenia dokumentów wykonawcy dopuszczających przedmiot zamówienia do obrotu na terenie RP, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004r. Dz.U nr 93, poz. 896 z późn. zm. t.j. deklaracje zgodności, certyfikat CE, wpis do rejestru wyrobów medycznych a także: b) oryginalne materiały firmowe producenta ( katalogi, foldery, opisy techniczne w języku polskim) 6. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. 7. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wykonawca przedmiotowe warunki spełnia. Nie złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków ubiegania się o zamówienie lub złożenie dokumentów zawierających błędy będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 PZP. 8. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy występujący wspólnie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt (XI.1.a), (XI.1.b), (XI.2.a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. XI.2.b - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Powyższe dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w punkcie 9 litera b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Pozostałe dokumenty winne być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 9, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania i odrzucenia jego oferty, następujących dokumentów: Dokumenty i oświadczenia jakie należy dołączyć do oferty: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej 2.zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 3.wykaz wykonanych (załącznik nr 4), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Zamawiający uzna za potwierdzenie przedmiotowego warunku wykazanie się zrealizowaniem co najmniej 2 dostaw o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia z podaniem wartości, daty dostawy i odbioru. 4.Załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie; ( min. 2 referencje) 5.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda załączenia dokumentów wykonawcy dopuszczających przedmiot zamówienia do obrotu na terenie RP, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004r. Dz.U nr 93, poz. 896 z późn. zm. t.j. deklaracje zgodności, certyfikaty CE, wpis do rejestru wyrobów medycznych a także: Pozostałe dokumenty, które wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty: 1.Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do siwz lub dokument sporządzony wg jego wzoru. 2.Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz z wymogami technicznymi stanowiący załącznik nr 2 A, 2B do SIWZ (w zależności od ilości składanych ofert na poszczególne pakiety). 3.Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz cenowy stanowiący załącznik nr 3 A, 3B, (w zależności od ilości składanych ofert na poszczególne pakiety). 4.Wskazanie części zamówienia, której wykonawca powierzy podwykonawcom - na formularzu oferty - załącznik nr 1 siwz. 5.Parafowany wzór umowy- załącznik nr 5 6.oryginalne materiały firmowe producenta ( katalogi, foldery, opisy techniczne w języku polskim) W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: 1.pełnomocnictwa jeżeli ofertę podpisuje inna osoba niż to wynika z dokumentów rejestrowych oraz pełnomocnictwa o którym mowa art. 23 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych jeżeli ofertę składają podmioty wspólne. 2.W przypadku wyboru oferty Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych podmiotów. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu do tych dokumentów na żądanie. Powyższe dokumenty wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na życzenie i w terminie określonym przez Zamawiającego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozwolsztyn.bip-info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Wolsztyn, ul. Wschowska 3, 64-200 Wolsztyn.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2009 godzina 12:45, miejsce: SP ZOZ Wolsztyn, Sekretariat, ul. Wschowska 3, 64-200 Wolsztyn.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiomonitor - 1 szt., szczegółowy opis zawarty w załaczniku nr 2A.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.50.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Respirator transportowo-stacjonarn - szt. 1, szczegółowy opis w załączniku nr 2B do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WOLSZTYNA
- Dostawa worków na odpady dla ZM "Obra"
- Budowa przyszkolnej hali sportowej w Starym Widzimu - etap 1 rozbudowy Szkoły Podstawowej w Starym Widzimiu
- Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbiórce i wykonaniu nowego dachu w budynku noclegowni Parowozowni Wolsztyn.
więcej: przetargi w Wolsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.