Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-20
Tarnów: dostawa nowego samochodu ciężarowego
Numer ogłoszenia: 171475 - 2007; data zamieszczenia: 20.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Ośrodek Ruchu Drogowego w Tarnowie, ul. Okrężna 2F, 33-104 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6269911, fax 014 6269911.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mord.tarnow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa nowego samochodu ciężarowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego samochodu ciężarowego, przystosowanego do przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy w zakresie kategorii C . Wymagane parametry techniczne, wyposażenie oraz warunki dodatkowe dla pojazdu przeznaczonego do egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami w zakresie kategorii C spełniające wymogi Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. Nr 32 poz 262 z późn. zm.) oraz z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. Nr 217 poz 1834). SAMOCHÓD CIĘŻAROWY POWINIEN: 1. Mieć dopuszczalną masę całkowitą, co najmniej 16 ton i nie więcej niż 18 ton. 2. Mieć długość minimum 8 m i nie więcej niż 8,5 m. 3. Posiadać szerokość minimum 2,4 m 4. Posiadać skrzynię biegów, z co najmniej 8-ma przełożeniami w jeździe do przodu 5. Osiągać prędkość, co najmniej 80 km/h 6. Posiadać układ hamulcowy posiadający urządzenia przeciwblokujące koła jezdne 7. Posiadać tachograf 8. Posiadać skrzynię ładunkową zamkniętą (plandeka) o szerokości i wysokości wraz z plandeką co najmniej takiej samej jak kabina, przy czym wysokość pojazdu powinna wynosić 3,10 m 9. Posiadać dwie osie z kołami z napędem na tylną oś, zawieszenie pneumatyczne tylnej osi. 10. Być wyposażony w silnik wysokoprężny o mocy od 160 do 180 kW o emisji spalin z certyfikatem, co najmniej EURO 4 11. Posiadać kabinę: amortyzowaną dzienną bez leżanki, wyposażoną w dwa siedzenia amortyzowane pneumatycznie z podłokietnikami oraz dodatkowe środkowe siedzenie statyczne; przeszkloną w dolnej części drzwi prawych; wyposażoną w klimatyzację centralny zamek drzwi, elektrycznie otwierane szyby, lusterka wsteczne prawe i lewe podgrzewane i sterowane elektrycznie. 12. Być przystosowany do ciągnięcia przyczepy typu tandem wyposażonej w układ hamulcowy posiadający urządzenia przeciwblokujące koła jezdne. 13. Być przystosowany do egzaminowania i posiadać: dodatkowe podgrzewane sterowane elektrycznie z miejsca pasażera lusterka zewnętrzne prawe i lewe, umożliwiające obserwację boków zespołu pojazdów i drogi z pozycji pasażera (egzaminatora); dodatkowy pedał hamulca roboczego umieszczony po stronie pasażera (egzaminatora) umożliwiający przejęcie sterowania obwodem hamowania; dodatkową sygnalizację włączania świateł mijania, kierunkowskazów i hamulca postojowego po stronie pasażera (egzaminatora); podświetlane tablice L według przepisów wydanych w przepisach Prawo o ruchu drogowym , łatwo demontowane, składane lub zakrywane; 14. Być pojazdem fabrycznie nowym wyprodukowanym w 2008 roku 15. Posiadać Gwarancję na co najmniej 5 lat. POJAZD POWINIEN MIEĆ NIEZBĘDNĄ DOKUMENTACJĘ DO ZAREJESTROWANIA I UŻYTKOWANIA.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.13.30.00 - Pojazdy ciężarowe z przyczepą Kod CPV wg słownika 2008: 34.13.30.00 - Pojazdy ciężarowe z przyczepą .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.01.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców odbędzie się w oparciu o dokumenty i oświadczenia załączone do oferty: W zakresie: a. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności - ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie dokumentu i oświadczenia pkt. VI. 4 a i b SIWZ b. posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia pkt. VI. 4 a SIWZ c. znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia pkt. VI. 4 a SIWZ d. nie podlegania wykluczeniu z postępowania - ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentu pkt VI. 4 a i b SIWZ Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy ( wg zał. nr 1 SIWZ), 2. Aktualny odpis z odpowiedniego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Dokument wymieniony w pkt. 2 może być przedstawiony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Oryginał dokumentu może być zwrócony po przetargu na pisemny wniosek wykonawcy i po zastąpieniu oryginału dokumentu poświadczonym odpisem (kserokopią). Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. 2 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 1 i 2 dla każdego partnera z osobna.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mord.tarnow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, 33-100 Tarnów, ul. Okrężna 2F, pokój nr 25, II piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2007 godzina 10:00, miejsce: ofertę należy składać w Małopolskim Ośrodku Ruchu Drogowego w Tarnowie, 33-104 Tarnów, ul. Okrężna 2F w Sekretariacie II piętro pok. 21.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Zaprojektowanie i budowa myjni samochodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą - powtórzone postępowanie.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w okresie od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Świadczenie usługi cateringowej - dostawa całodziennego wyżywienia dla podopiecznych Subregionalnego Centrum Wsparcia Opiekunów Nieformalnych Osób Niesamodzielnych Bezpieczna Przystań
- Dostawa obuwia roboczego dla pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie.
- Świadczenie usługi pielęgniarskiej w 2025 roku na podstawie umowy zlecenia dla podopiecznych Subregionalnego Centrum Wsparcia Opiekunów Nieformalnych Osób Niesamodzielnych Bezpieczna Przystań
- Dostawa, montaż oraz utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach pozostających w zarządzie Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie w 2025 r.
więcej: przetargi w Tarnowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.