Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2015-02-09
W³oc³awek: Dostawa odzie¿y dla personelu medycznego oraz bielizny szpitalnej
Numer og³oszenia: 17147 - 2015; data zamieszczenia: 09.02.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we W³oc³awku , Ul. Wieniecka 49, 87-800 W³oc³awek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 412 94 13, faks 54 412 94 13.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://szpital.wloclawek.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa odzie¿y dla personelu medycznego oraz bielizny szpitalnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odzie¿y dla personelu medycznego oraz bielizny szpitalnej dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. b³ogos³awionego ksiêdza Jerzego Popie³uszki we W³oc³awku. Zamówienie podzielone jest na 5 czê¶ci. II. Planowany termin realizacji zamówienia: 12 miesiêcy od dnia podpisania umowy. III. Czê¶ci zamówienia: Zadanie 1: Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 1 jest sukcesywna dostawa odzie¿y dla cz³onków zespo³ów ratownictwa medycznego, zgodnie z poni¿szym opisem: 1. Koszulo-bluza letnia: a) barwa fluorescencyjna czerwona zgodnie z Polsk± Norm± PN-EN 471+A1:2008 lub norm± ja zastêpuj±c±; b) materia³ o oporze pary wodnej nie wiêkszym ni¿ 5 m2 x Pa/W; c) d³ugi rêkaw wykoñczony mankietem z mo¿liwo¶ci± regulacji d³ugo¶ci za pomoc± paska zapinanego na zatrzask; d) pod szyj± ko³nierzyk na stójce; e) zapinana na guziki, miejsca nara¿one na rozdarcia zabezpieczone ryglami; f) dwie kieszenie z przodu na wysoko¶ci klatki piersiowej, przykryte patk± zapinan± na guziki; g) oznakowanie: - na lewym rêkawie naszywka przyszyta na sta³e z wzorem graficznym systemu; - na lewym przodzie na wysoko¶ci klatki piersiowej odblaskowa naszywka z identyfikatorem, dopinana za pomoc± rzepa; - na plecach odblaskowy napis z nazw± funkcji; - na prawym rêkawie naszyta na sta³e naszywka z logo Zamawiaj±cego; h) gramatura tkaniny: min. 170 - 200 g/m2; i) sk³ad tkaniny: 50-60 % bawe³ny, 40-50 % poliester; j) ilo¶æ: 170 sztuk. 2. Koszulka z krótkim rêkawem: a) materia³ o oporze pary wodnej nie wiêkszym ni¿5 m2 x Pa/W; b) barwa fluorescencyjna czerwona zgodnie z Polsk± Norm± PN-EN ISO 14116:2008 lub norm± ja zastêpuj±c±; c) przód, ty³ i ¶rodek rêkawa w kolorze czerwonym fluorescencyjnym; d) oznakowanie: - na lewym przodzie na wysoko¶ci klatki piersiowej dwukolorowy nadruk z logo Systemu; - na prawym rêkawie na wysoko¶ci przedramienia nadruk z logo Zamawiaj±cego; e) gramatura tkaniny: 180 - 200 g/m2; f) sk³ad materia³u: minimum 50 % bawe³ny; g) ilo¶æ: 170 sztuk. 3. Spodnie letnie: a) barwa fluorescencyjna czerwona zgodnie z Polsk± Norm± PN-EN ISO 14116:2008 lub norm± ja zastêpuj±c± klasa 2 w zakresie minimalnej powierzchni materia³ów zapewniaj±cych widzialno¶æ cz³onków zespo³u ratownictwa medycznego; b) oznakowanie: równoleg³e pasy z materia³u odblaskowego o szeroko¶ci 5 cm, zgodne z Polsk± Norm± PN-EN ISO 14116:2008, rozmieszczone poni¿ej kolana wokó³ ca³ego obwodu nogawek; c) spodnie o kroju bojówek; d) z przodu na wysoko¶ci bioder dwie kieszenie zapinane na suwaki spiralne, na bokach na wysoko¶ci kolana kieszenie z zaszewkami przykryte patk± zapinane na ca³ej szeroko¶ci na rzep, z ty³u na prawej nogawce kieszeñ wpuszczana zapinana na suwak ¿y³kowy; e) kolana profilowane, wzmocnione dodatkow± warstw± materia³u; f) ty³ spodni na wysoko¶ci siedzenia z dodatkowym wzmocnieniem; g) na udach naszyte wzmocnienia odporne na przetarcia z tkaniny paro przepuszczalnej; h) na górze pasek ze szlufkami i po bokach regulacja za pomoc± gumy wszytej wewn±trz; i) nogawki - po zewnêtrznej stronie wszyty suwak spiralny z wewnêtrznym trójk±tem u³atwiaj±cym za³o¿enie spodni przez but, wewn±trz na pasku identyfikator imienny wykonany metod± haftu komputerowego; j) gramatura tkaniny: 200-250 g/m2; k) sk³ad tkaniny: 50-60 % bawe³ny, 40-50 % poliester; l) ilo¶æ: 170 sztuk. 4. Spodnie zimowe: a) barwa fluorescencyjna czerwona zgodnie z Polsk± Norm± PN-EN 471+A1:2008 lub norm± ja zastêpuj±c±, klasa 2 w zakresie minimalnej powierzchni materia³ów zapewniaj±cych widzialno¶æ cz³onków zespo³u ratownictwa medycznego; b) zgodne z Polsk± Norm± PN -EN 343+A1:2008 lub norm± j± zastêpuj±c±, co najmniej klasa 2 w zakresie wodoszczelno¶ci i w zakresie oporu pary wodnej; c) spodnie o kroju bojówek; d) z przodu na wysoko¶ci bioder dwie kieszenie zapinane na suwaki spiralne, na bokach na wysoko¶ci kolana kieszenie z zaszewkami przykryte patk± zapinane na ca³ej szeroko¶ci na rzep, z ty³u na prawej nogawce kieszeñ wpuszczana zapinana na suwak ¿y³kowy; e) kolana profilowane, wzmocnione dodatkow± warstw± materia³u; f) ty³ spodni na wysoko¶ci siedzenia z dodatkowym wzmocnieniem; g) na udach naszyte wzmocnienia odporne na przetarcia z tkaniny paro przepuszczalnej; h) na górze pasek ze szlufkami i po bokach regulacja za pomoc± gumy wszytej wewn±trz; i) nogawki - po zewnêtrznej stronie wszyty suwak spiralny z wewnêtrznym trójk±tem u³atwiaj±cym za³o¿enie spodni przez but; j) wewn±trz na pasku identyfikator imienny wykonany metod± haftu komputerowego; k) wewn±trz spodnie podszyte siatk± do wysoko¶ci kolana, od kolana podszycie z podszewki; l) oznakowanie: równoleg³e pasy z materia³u odblaskowego o szeroko¶ci 5 cm, zgodne z Polsk± Norm± PN-EN ISO 20471:2013, rozmieszczone poni¿ej kolana wokó³ ca³ego obwodu nogawek; m) gramatura tkaniny 160-230 g/m2; n) sk³ad tkaniny: 100 % poliester + PU; o) ilo¶æ: 85 sztuk. 5. Obuwie ca³oroczne: a) wzmocniony nosek; b) podeszwa antypo¶lizgowa, olejoodporna; c) boczny zamek b³yskawiczny - przyspieszaj±cy i u³atwiaj±cy zak³adanie obuwia; d) wysoko¶æ obuwia jak dla obuwia taktycznego; e) d³ugie cholewki; f) typ trzewiki; g) skóra lub skóra i tkaniny wodoodporne, czarne, ciemnobr±zowe; h) ilo¶æ: 85 par. 6. Kurtka ca³oroczna: a) barwa fluorescencyjna czerwona zgodnie z Polsk± Norm± PN-EN 471+A1: 2008lub norm± ja zastêpuj±c±, klasa 2 w zakresie minimalnej powierzchni materia³ów zapewniaj±cych widzialno¶æ cz³onków zespo³u ratownictwa medycznego; b) zgodna z Polsk± Norm± PN -EN 343+A1 : 2008 lub norm± j± zastêpuj±c±, co najmniej klasa 2 w zakresie wodoszczelno¶ci i w zakresie oporu pary wodnej; c) kurtka o kroju prostym z uszczelnianymi szwami; d) 3 kieszenie zapinane na suwaki spiralne przykryte patk±, rozmieszczone na przodach na wysoko¶ci pasa dwie kieszenie sko¶ne i jedna kieszeñ pionowa na wysoko¶ci klatki piersiowej na lewym przodzie; e) na barkach i ³okciach dodatkowe wzmocnienia; f) na dole kurtki przeszyty tunel w tunelu przeprowadzony gumko - sznurek wychodz±cy z boku przez oczka metalowe nierdzewne z mo¿liwo¶ci± regulacji obwodu za pomoc± stoperów; g) zapiêcie z przodu kurtki na suwak kostkowy dwu rozdzielny przykryty plis± zapinan± na rzepy; h) na górze kurtki stójka zewnêtrzna z tkaniny, wewnêtrzna z weluru, na dole stójki dopinany kaptur z mo¿liwo¶ci± regulacji obwodu i wysoko¶ci, wewn±trz odszyty polarem; i) dó³ rêkawa wykoñczony mankietem w gumê i regulacja z patk± na rzep do spinania, odpinane rêkawy; j) wewn±trz kurtka odszyta podszewk± po³±czon± z siatk±, w odszyciu przodu z lewej strony kieszeñ wewnêtrzna sucha, zapinana na suwak spiralny; k) na lewym przodzie wewn±trz kurtki identyfikator imienny wykonany metoda haftu komputerowego; l) oznakowanie przodu: - na lewym przodzie na wysoko¶ci klatki piersiowej prostok±tny emblemat odblaskowy z funkcj±; - na lewym rêkawie na wysoko¶ci klatki piersiowej emblemat odblaskowy z wzorem graficznym systemu; m) oznakowanie ty³u: - emblemat odblaskowy z funkcj± dopinany na rzep; - emblemat odblaskowy z logo systemu dopinany na rzep; n) na prawym rêkawie na wysoko¶ci przedramienia naszywka z logo Stacji Pogotowia Ratunkowego naszyta na sta³e; o) pasy z materia³u odblaskowego zgodnie z Polsk± Norm± PN-EN 471+A1 : 2008 lub norm± ja zastêpuj±c± rozmieszczone: - na dole (nie mniej ni¿ 5 cm od dolnej krawêdzi ) wokó³ ca³ego obwodu kurtki pas odblaskowy umieszczony poziomo o szeroko¶ci nie mniej ni¿ 5 cm; - nad ¶ci±gaczem w pasie (nie mniej ni¿ 5 cm od dolnego pasa odblaskowego) wokó³ ca³ego obwodu kurtki pas odblaskowy umieszczony poziomo o szeroko¶ci 5 cm; - na rêkawach na wysoko¶ci poni¿ej ³okcia (nie mniej ni¿ 5 cm od dolnej rêkawów) pas odblaskowy umieszczony poziomo o szeroko¶ci 5 cm; p) gramatura tkaniny 160-230 g/m2; r) sk³ad tkaniny: 100 % poliester + PU; s) ilo¶æ: 85 sztuk. 7. Bluza polarowa - podpinka do kurtki: a) zgodna z Polsk± Norm± PN-EN 14058:2007 lub norm± j± zastêpuj±c± , co najmniej klasa 2 w zakresie oporu cieplnego; b) zapinana na zamek kostkowy umo¿liwiaj±cy wpiêcie do kurtki; c) barwa czerwona zgodnie z Polsk± Norm± PN-EN 343+A1:2008lub norm± ja zastêpuj±c±; d) krój prosty; e) na przodach na wysoko¶ci pasa dwie kieszenie sko¶ne zapinane na suwaki kostkowe; f) wzmocnienia z tkaniny paro przepuszczalnej na barkach, ³okciach i zewnêtrznej stójce; g) wewn±trz stójki i w bocznej czê¶ci ty³u i przodu bluzy wszyty polar; h) zapiêcie bluzy na suwak kostkowy; i) dó³ rêkawa wykoñczony mankietem z mo¿liwo¶ci± regulacji obwodu za pomoc± gumy i patki zapinanej na rzep; j) na dole stójki wszyty suwak daj±cy mo¿liwo¶æ przypiêcia kaptura z kurtki wierzchniej; k) wewn±trz bluzy kieszeñ zapinana na suwak ¿y³kowy spiralny; l) na lewym przodzie wewn±trz na kieszeni identyfikator imienny wykonany metoda haftu komputerowego; m) oznakowanie na lewym przodzie na wysoko¶ci klatki piersiowej emblemat odblaskowy z wzorem graficznym systemu; n) tkanina: polar termoaktywny, sk³ad 100 % poliester; o) gramatura: 270 - 300 g/m2; p) ilo¶æ: 85 sztuk. 8. Kamizelka taktyczna: a) barwa fluorescencyjna czerwona zgodnie z Polsk± Norm± PN-EN 471+A1:2008 lub norm± ja zastêpuj±c±, klasa 2 w zakresie minimalnej powierzchni materia³ów zapewniaj±cych widzialno¶æ cz³onków zespo³u ratownictwa medycznego; b) przód kamizelki z tkaniny, plecy kamizelki z siatki; c) na dole kamizelki dwie obszerne kieszenie, zapinane na suwaki dwukierunkowe spiralne, na wysoko¶ci klatki piersiowej dwie kieszenie z mieszkiem zapinane za pomoc± patek z rzepem, na lewym przodzie ma³a kieszeñ na telefon komórkowy, w patkach zastosowane podrywacze do otwierania kieszeni z ta¶my no¶nej; d) boki kamizelki z regulacj± na cztery klamerki plastikowe wszyte na paskach z tkaniny; e) przód kamizelki zapinany na suwak kostkowy rozdzielczy; f) z prawej strony przy kieszeniach wszyta guma o wysoko¶ci 6 cm do zamocowania no¿yczek lub latarki; g) góra kamizelki regulowana za pomoc± rzepów naszytych na obie czê¶ci ramienia; h) wewn±trz kamizelki po lewej stronie kieszeñ zapinana na suwak spiralny; i) pas poziomy z materia³u odblaskowego o szeroko¶ci 5 cm, spe³niaj±cego wymagania zgodne z Polsk± Norma PN-EN 471+A1:2008lub norm± j± zastêpuj±c± rozmieszczone na dolnych kieszeniach i na górze nad kieszeniami; j) na plecach na dole (nie mniej ni¿ 5 cm od dolnej krawêdzi) 2 pasy odblaskowe umieszczone poziomo o szeroko¶ci nie mniejszej ni¿ 5 cm; k) oznakowanie przodu: - na prawej stronie na wysoko¶ci klatki piersiowej odblaskowa naszywka z wzorem graficznym systemu; - na lewej patce na wysoko¶ci klatki piersiowej naszywka odblaskowa z oznaczeniem funkcji; l) oznakowanie ty³u: - emblemat odblaskowy z funkcj± dopinany na rzep; - emblemat odblaskowy z logo systemu dopinany na rzep; m) gramatura tkaniny: 270-300 g/m2; n) sk³ad tkaniny: 50-60 % bawe³na, 40-50 % poliester; o) ilo¶æ: 85 sztuk. UWAGI: 1. Dopuszcza siê umieszczenie dodatkowych elementów poprawiaj±cych komfort pracy i funkcjonalno¶æ umundurowania oraz bezpieczeñstwo pracy. 2. Ka¿da sztuka odzie¿y powinna byæ oznaczona: 1) etykiet± do³±czan± do opakowania; 2) wszywk± firmow±; 3) wszywk± informacyjn± o rodzaju surowca i sposobie konserwacji. 3. Na etykiecie, o której mowa w ust. 2 pkt 1, powinny byæ informacje dotycz±ce m.in.: 1) imienia i nazwiska pracownika Zamawiaj±cego, dla którego odzie¿ uszyto; 2) nazwy wyrobu; 3) wielko¶ci rozmiaru; 4) sk³adu surowcowy materia³u; 5) roku produkcji; 6) znaku CE oraz numeru normy; 7) sposobu czyszczenia i konserwacji. 4. Zamawiaj±cy wymaga, aby przy ka¿dorazowym zamówieniu Wykonawca dokona³ zdjêcia miary z pracownika Zamawiaj±cego w Stacji Pogotowia Ratunkowego przy ul. Lunewil 15, 87-800 W³oc³awek lub w siedzibie Zamawiaj±cego przy ul. Wienieckiej 49, 87-800 W³oc³awek w terminie uzgodnionym z Zamawiaj±cym, ale nie pó¼niej ni¿ w ci±gu 7 dni od dnia zg³oszenia zamówienia. Ostateczna realizacja - uszycie i dostarczenie przedmiotu zamówienia - nast±pi w ci±gu 45 dni od dnia zg³oszenia zamówienia. Zadanie 2 Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 2 jest sukcesywna dostawa odzie¿y dla personelu medycznego, zgodnie z poni¿szym opisem: 1. Ubranie damskie (¿akiet + spódnica lub spodnie): a) ubranie wykonane z elanobawe³ny o sk³adzie: minimum 50 % bawe³na + poliester. Po praniu nie mog± wystêpowaæ: marszczenia na szwach ubrania, odkszta³cenia tkaniny, odbarwienia; b) ¿akiet z trzema naszywanymi kieszeniami, krótkim rêkawem, nie krêpuj±cy ruchów, lekko taliowany krój. Wykoñczenie estetyczne, trwa³e. Górna kieszonka z wyszyt± nazw± Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we W³oc³awku, wysoko¶æ liter od 1 cm do 1,5 cm . Haft nie mo¿e w praniu farbowaæ pozosta³ych elementów odzie¿y. ¯akiet zapinany. Wszywka tekstylna rozmiarowa z oznaczonym sk³adem surowca, sposobem konserwacji, nazw± producenta, wszyta wewn±trz, w miejscu widocznym; spódnica prosta, d³ugo¶æ tradycyjna - do kolan, na pasek, pasku guma reguluj±ca obwód, z krytym rozciêciem z ty³u, zapinana na zamek b³yskawiczny. Wszywka tekstylna rozmiarowa z oznaczonym sk³adem surowca, sposobem konserwacji, nazw± producenta, wszyta wewn±trz; c) spodnie klasyczne, proste, na pasek, w pasku guma reguluj±ca obwód, zapinane na zamek b³yskawiczny, po bokach z dwiema wpuszczonymi kieszeniami. Wszywka tekstylna rozmiarowa z oznaczonym sk³adem surowca, sposobem konserwacji, nazw± producenta, wszyta wewn±trz w miejscu widocznym; d) Ubranie w pe³nym zakresie rozmiarów i bogatej gamie kolorów, dopuszczalne lamówki kontrastuj±ce. Pakowane w kompletach w opakowania foliowe z wyra¼nym opisem rozmiaru ubrania i nazwiska u¿ytkownika. Ubranie powinno byæ wykonane z wyj±tkow± staranno¶ci±. ¦ciegi krawieckie powinny byæ ci±g³e, proste, nieprzerwane i w jednakowej odleg³o¶ci od brzegu tkaniny. Szwy w miejscach zespoleñ ró¿nych czê¶ci odzie¿y nie mog± powodowaæ marszczenia i ¶ci±gania tkaniny. Miejsca szczególnie nara¿one na rozdarcia (np. kieszenie, krok) wzmocnione reglami. Zapiêcia powinny charakteryzowaæ siê du¿± odporno¶ci± na wysok± temperaturê stosowan± w przemys³owych urz±dzeniach do prania i prasowania; e) ilo¶æ: 630 kompletów. 2. Ubranie mêskie bia³e (marynarka + spodnie): a) ubranie wykonane z elanobawe³ny o sk³adzie: minimum 50 % bawe³na + poliester. Po praniu nie mog± wystêpowaæ: marszczenia na szwach ubrania, odkszta³cenia tkaniny, odbarwienia; b) marynarka prosta, nie krêpuj±ca ruchów, z trzema naszywanymi kieszeniami, górna kieszonka z wyszyt± nazw± Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we W³oc³awku , wysoko¶æ liter od 1 cm do 1,5 cm, d³ugi lub krótki rêkaw, ko³nierzyk wyk³adany lub stójka, zapinana. Haft nie mo¿e w praniu farbowaæ pozosta³ych elementów odzie¿y. Wykoñczenie estetyczne, trwa³e. Wszywka tekstylna rozmiarowa z oznaczonym sk³adem surowca, sposobem konserwacji, nazw± producenta, wszyta wewn±trz, w miejscu widocznym; c) spodnie klasyczne, proste, na pasek, w pasku regulacje obwodu, zapinane na zamek b³yskawiczny, po bokach z dwiema wpuszczonymi kieszeniami. Wszywka tekstylna rozmiarowa z oznaczonym sk³adem surowca, sposobem konserwacji, nazw± producenta, wszyta wewn±trz w miejscu widocznym; d) Ubranie w pe³nym zakresie rozmiarów. Pakowane w kompletach w opakowania foliowe z wyra¼nym opisem rozmiaru ubrania i nazwiska u¿ytkownika. Ubranie powinno byæ wykonane z wyj±tkow± staranno¶ci±. ¦ciegi krawieckie powinny byæ ci±g³e, proste, nieprzerwane i w jednakowej odleg³o¶ci od brzegu tkaniny. Szwy w miejscach zespoleñ ró¿nych czê¶ci odzie¿y nie mog± powodowaæ marszczenia i ¶ci±gania tkaniny. Miejsca szczególnie nara¿one na rozdarcia (np. kieszenie, krok) wzmocnione reglami. Zapiêcia powinny charakteryzowaæ siê du¿± odporno¶ci± na wysok± temperaturê stosowan± w przemys³owych urz±dzeniach do prania i prasowania; e) ilo¶æ: 40 kompletów. 3. Fartuch damski bia³y: a) fartuch wykonany z elanobawe³ny o sk³adzie: minimum 40 % bawe³na + poliester. Po praniu nie mog± wystêpowaæ: marszczenia na szwach ubrania, odkszta³cenia tkaniny, odbarwienia; b) fartuch z trzema naszywanymi kieszeniami, górna kieszonka z wyszyt± nazw± Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we W³oc³awku , wysoko¶æ liter od 1 cm do 1,5 cm,, z krótkim rêkawem, klasycznym, wyk³adanym ko³nierzem, nie krêpuj±cy ruchów, z ty³u lekko dopasowany. Wykoñczenie fartucha estetyczne, trwa³e. Fartuch zapinany, d³ugo¶æ tradycyjna. Wszywka tekstylna rozmiarowa z oznaczonym sk³adem surowca, sposobem konserwacji, nazw± producenta, wszyta wewn±trz w miejscu widocznym; c) Fartuch w pe³nym zakresie rozmiarów. Pakowany w opakowania foliowe z wyra¼nym opisem rozmiaru ubrania i nazwiska u¿ytkownika. Fartuch powinien byæ wykonany z wyj±tkow± staranno¶ci±. ¦ciegi krawieckie powinny byæ ci±g³e, proste, nieprzerwane i w jednakowej odleg³o¶ci od brzegu tkaniny. Szwy w miejscach zespoleñ ró¿nych czê¶ci odzie¿y nie mog± powodowaæ marszczenia i ¶ci±gania tkaniny. Miejsca szczególnie nara¿one na rozdarcia (np. kieszenie) wzmocnione reglami. Zapiêcia powinny charakteryzowaæ siê du¿± odporno¶ci± na wysok± temperaturê stosowan± w przemys³owych urz±dzeniach do prania i prasowania; d) ilo¶æ: 630 sztuk. 4. Fartuch mêski bia³y: a) fartuch wykonany z elanobawe³ny o sk³adzie: minimum 40 % bawe³na + poliester. Po praniu nie mog± wystêpowaæ: marszczenia na szwach ubrania, odkszta³cenia tkaniny, odbarwienia; b) fartuch z trzema naszywanymi kieszeniami, górna kieszonka z wyszyt± nazw± Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we W³oc³awku , wysoko¶æ liter od 1 cm do 1,5 cm, z krótkim rêkawem, klasycznym, wyk³adanym ko³nierzem, nie krêpuj±cy ruchów. Wykoñczenie fartucha estetyczne, trwa³e. Fartuch zapinany, d³ugo¶æ tradycyjna. Wszywka tekstylna rozmiarowa z oznaczonym sk³adem surowca, sposobem konserwacji, nazw± producenta, wszyta wewn±trz w miejscu widocznym; c) Fartuch w pe³nym zakresie rozmiarów. Pakowany w opakowania foliowe z wyra¼nym opisem rozmiaru ubrania i nazwiska u¿ytkownika. Fartuch powinien byæ wykonany z wyj±tkow± staranno¶ci±. ¦ciegi krawieckie powinny byæ ci±g³e, proste, nieprzerwane i w jednakowej odleg³o¶ci od brzegu tkaniny. Szwy w miejscach zespoleñ ró¿nych czê¶ci odzie¿y nie mog± powodowaæ marszczenia i ¶ci±gania tkaniny. Miejsca szczególnie nara¿one na rozdarcia (np. kieszenie) wzmocnione reglami. Zapiêcia powinny charakteryzowaæ siê du¿± odporno¶ci± na wysok± temperaturê stosowan± w przemys³owych urz±dzeniach do prania i prasowania; d) ilo¶æ: 40 sztuk. Zadanie 3 Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 3 jest sukcesywna dostawa obuwia dla personelu medycznego, zgodnie z poni¿szym opisem: 1. Obuwie damskie: a) obuwie damskie estetyczne, trwa³e, z paskiem mocuj±cym, na spodach przeciwpo¶lizgowych, wykonane trwa³ych hipoalergicznych materia³ów umo¿liwiaj±cymi dezynfekcjê oraz ³atwe utrzymanie w czysto¶ci przy u¿yciu ogólnie dostêpnych ¶rodków dezynfekcyjno-myj±cych, z wy¶ció³k± wch³aniaj±c± pot. Wnêtrze obuwia wyprofilowane anatomicznie i ortopedycznie. Obuwie w pe³nym zakresie rozmiarów; b) ilo¶æ: 630 par. 2. Obuwie mêskie: a) obuwie mêskie trwa³e, na spodach przeciwpo¶lizgowych, wykonane ze skór naturalnych wykoñczonych pow³okami umo¿liwiaj±cymi dezynfekcjê oraz ³atwe utrzymanie w czysto¶ci przy u¿yciu ogólnie dostêpnych ¶rodków dezynfekcyjno-myj±cych, z wy¶ció³k± wch³aniaj±c± pot. Wnêtrze obuwia wyprofilowane anatomicznie i ortopedycznie. Obuwie w pe³nym zakresie rozmiarów; b) ilo¶æ: 40 par. 3. Obuwie operacyjne: a) obuwie operacyjne wykonane z materia³u termoplastycznego, z mo¿liwo¶ci± sterylizacji w autoklawach w temperaturze do 135 stopni C oraz prania w temperaturze 90 stopni C. Posiada w³asno¶ci antystatyczne, podeszwy antypo¶lizgowe i absorbuj±ce energiê w okolicy piêtowej, kszta³t anatomicznie dostosowany do stopy, po bokach znajduj± siê otwory wentylacyjne. Dopinany pasek mocuj±cy; b) 70 par. UWAGI: 1. Produkt oferowany w poz. 3 musi byæ dopuszczony do obrotu i u¿ywania zgodnie z ustaw± z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 z pó¼n. zm.). 2. Wykonawca, wraz z ka¿dorazow± dostaw± obuwia z poz. 3, dostarczy Zamawiaj±cemu Instrukcjê u¿ytkowania dostarczanego produktu. Instrukcja musi zawieraæ w szczególno¶ci informacje o: 1) metodzie sterylizacji produktu; 2) metodzie czyszczenia produktu. Zadanie 4 Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 4 jest sukcesywna dostawa odzie¿y operacyjnej, zgodnie z poni¿szym opisem: 1. Sukienka operacyjna: a) ubranie chirurgiczne wielokrotnego u¿ytku wykonane z ch³on±cej p³yny, niepyl±cej tkaniny bawe³niano-poliestrowej. Tkanina mi³a w dotyku, nie dra¿ni±ca skóry, zapewniaj±ca wysoki komfort termofizjologiczny. Gramatura 130-150 g/m2, zawarto¶æ bawe³ny minimum 60%. Ubranie w pe³ni zgodne z norm± PN-EN 13795; b) sukienka: dekolt w serek lub w szpic, min. dwie kieszenie na wysoko¶ci bioder, jedna na wysoko¶ci klatki piersiowej. Min. trzy kolory pastelowe, z wyszytym logo WSS W³oc³awek (wysoko¶æ liter od 1 cm do 1,5 cm); c) ilo¶æ: 1000 sztuk. 2. Bluza operacyjna: a) ubranie chirurgiczne wielokrotnego u¿ytku wykonane z ch³on±cej p³yny, niepyl±cej tkaniny bawe³niano-poliestrowej. Tkanina mi³a w dotyku, nie dra¿ni±ca skóry, zapewniaj±ca wysoki komfort termofizjologiczny. Gramatura 130-150 g/m2, zawarto¶æ bawe³ny minimum 60%. Ubranie w pe³ni zgodne z norm± PN-EN 13795; b) bluza: wyciêta pod szyj±, min. trzy kieszenie. Min. trzy kolory pastelowe, z wyszytym logo WSS W³oc³awek (wysoko¶æ liter od 1 cm do 1,5 cm); c) ilo¶æ: 1000 sztuk. 3. Spodnie operacyjne: a) spodnie na gumkê, wi±zane z przodu z kieszeniami bocznymi. Min. trzy kolory pastelowe, z wyszytym logo WSS W³oc³awek (wysokosæ liter od 1 cm do 1,5 cm); c) ilo¶æ: 1000 sztuk. UWAGI: 1. Wszystkie produkty musz± byæ dopuszczone do obrotu i u¿ywania zgodnie z ustaw± z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 z pó¼n. zm.). 2. Wykonawca, wraz z ka¿dorazow± dostaw± produktów, dostarczy Zamawiaj±cemu Instrukcjê u¿ytkowania dostarczanych produktów. Instrukcja musi zawieraæ w szczególno¶ci informacje o: 1) metodzie sterylizacji produktów; 2) metodzie prania produktów. Zadanie 5 Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 5 jest sukcesywna dostawa pi¿am dla pacjentów, w pe³nej gamie rozmiarów, zgodnie z poni¿szym opisem: 1. Pi¿ama dzieciêca, komplet bluza i spodnie: a) pi¿ama flanelowa o sk³adzie 100% bawe³ny, estetycznie wykoñczona, bogata gama kolorów. Kolory, szwy i zapiêcia powinny charakteryzowaæ siê du¿± odporno¶ci± na wysok± temperaturê stosowan± w przemys³owych urz±dzeniach do prania i prasowania; b) bluza: z rêkawem d³ugim, dwie kieszenie po bokach, zapinana na guziki; c) spodnie: d³ugie nogawki, dwie kieszenie po bokach, z gumk± o mo¿liwo¶ci regulowania w pasie. Mêskie spodnie z rozporkiem; d) dostêpne rozmiary: 92 cm- 152 cm (ka¿dy rozmiar w ca³ym przedziale); e) ilo¶æ: 120 kompletów. 2. Pi¿ama damska, komplet bluza i spodnie: a) pi¿ama flanelowa o sk³adzie 100% bawe³ny, estetycznie wykoñczona, bogata gama kolorów. Kolory, szwy i zapiêcia powinny charakteryzowaæ siê du¿± odporno¶ci± na wysok± temperaturê stosowan± w przemys³owych urz±dzeniach do prania i prasowania; b) bluza: z rêkawem d³ugim, dwie kieszenie po bokach, zapinana na guziki; c) spodnie: d³ugie nogawki, dwie kieszenie po bokach, z gumk± o mo¿liwo¶ci regulowania w pasie. Mêskie spodnie z rozporkiem; d) dostêpne rozmiary: S, M, L, XL, XXL, XXXL; e) ilo¶æ: 150 kompletów. 3. Pi¿ama mêska, komplet bluza i spodnie: a) pi¿ama flanelowa o sk³adzie 100% bawe³ny, estetycznie wykoñczona, bogata gama kolorów. Kolory, szwy i zapiêcia powinny charakteryzowaæ siê du¿± odporno¶ci± na wysok± temperaturê stosowan± w przemys³owych urz±dzeniach do prania i prasowania; b) bluza: z rêkawem d³ugim, dwie kieszenie po bokach, zapinana na guziki; c)spodnie: d³ugie nogawki, dwie kieszenie po bokach, z gumk± o mo¿liwo¶ci regulowania w pasie. Mêskie spodnie z rozporkiem; d) dostêpne rozmiary: M, L, XL, XXL, XXXL; e) ilo¶æ: 150 kompletów..
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 18.13.00.00-9, 18.83.00.00-6, 18.20.00.00-1, 18.80.00.00-7, 18.31.83.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ na potwierdzenie spe³niania tego warunku udzia³u w postêpowaniu. Oceny spe³niania tego warunku udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy dokonana na podstawie z³o¿onych dokumentów i o¶wiadczeñ stosuj±c zasadê: Wykonawca SPE£NIA b±d¼ NIE SPE£NIA warunku. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy w okre¶lonym terminie nie z³o¿yli o¶wiadczeñ lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp lub którzy z³o¿yli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, zawieraj±ce b³êdy do ich uzupe³nienia w wyznaczonym terminie, chyba, ¿e mimo ich uzupe³nienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne by³oby uniewa¿nienie postêpowania.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Za spe³niaj±cych warunek udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy uzna Wykonawców, którzy wykonali, a w przypadku dostaw okresowych równie¿ wykonuj±, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 dostawê odzie¿y o warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿: a) Zadanie 1: 65.500,00 z³; b) Zadanie 2: 56.000,00 z³; c) Zadanie 3: 9.000,00 z³; d) Zadanie 4: 77.000,00 z³; e) Zadanie 5: 5.500,00 z³. Oceny spe³niania tego warunku udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy dokonana na podstawie z³o¿onych dokumentów i o¶wiadczeñ stosuj±c zasadê: Wykonawca SPE£NIA b±d¼ NIE SPE£NIA warunku. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy w okre¶lonym terminie nie z³o¿yli o¶wiadczeñ lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp lub którzy z³o¿yli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, zawieraj±ce b³êdy do ich uzupe³nienia w wyznaczonym terminie, chyba, ¿e mimo ich uzupe³nienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne by³oby uniewa¿nienie postêpowania.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ na potwierdzenie spe³niania tego warunku udzia³u w postêpowaniu. Oceny spe³niania tego warunku udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy dokonana na podstawie z³o¿onych dokumentów i o¶wiadczeñ stosuj±c zasadê: Wykonawca SPE£NIA b±d¼ NIE SPE£NIA warunku. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy w okre¶lonym terminie nie z³o¿yli o¶wiadczeñ lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp lub którzy z³o¿yli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, zawieraj±ce b³êdy do ich uzupe³nienia w wyznaczonym terminie, chyba, ¿e mimo ich uzupe³nienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne by³oby uniewa¿nienie postêpowania.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ na potwierdzenie spe³niania tego warunku udzia³u w postêpowaniu. Oceny spe³niania tego warunku udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy dokonana na podstawie z³o¿onych dokumentów i o¶wiadczeñ stosuj±c zasadê: Wykonawca SPE£NIA b±d¼ NIE SPE£NIA warunku. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy w okre¶lonym terminie nie z³o¿yli o¶wiadczeñ lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp lub którzy z³o¿yli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, zawieraj±ce b³êdy do ich uzupe³nienia w wyznaczonym terminie, chyba, ¿e mimo ich uzupe³nienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne by³oby uniewa¿nienie postêpowania.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ na potwierdzenie spe³niania tego warunku udzia³u w postêpowaniu. Oceny spe³niania tego warunku udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy dokonana na podstawie z³o¿onych dokumentów i o¶wiadczeñ stosuj±c zasadê: Wykonawca SPE£NIA b±d¼ NIE SPE£NIA warunku. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy w okre¶lonym terminie nie z³o¿yli o¶wiadczeñ lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp lub którzy z³o¿yli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, zawieraj±ce b³êdy do ich uzupe³nienia w wyznaczonym terminie, chyba, ¿e mimo ich uzupe³nienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne by³oby uniewa¿nienie postêpowania.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które maj± zostaæ dostarczone, których autentyczno¶æ musi zostaæ po¶wiadczona przez wykonawcê na ¿±danie zamawiaj±cego;
inne dokumenty
1. Aktualne dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i do u¿ywania zgodnie z ustaw± z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 z pó¼n. zm.) w formie: a) deklaracji zgodno¶ci CE, chyba ¿e ustawa o wyrobach medycznych stanowi inaczej; b) dokumentu potwierdzaj±cego dokonanie odpowiednio zg³oszenia lub powiadomienia o wprowadzeniu wyrobu medycznego do obrotu, chyba ¿e ustawa o wyrobach medycznych stanowi inaczej; c) dokumentu potwierdzaj±cego przeprowadzenie procedury oceny zgodno¶ci wyrobu medycznego z wymaganiami zasadniczymi (certyfikat zgodno¶ci wydany przez jednostkê notyfikowan±, uczestnicz±c± w ocenie zgodno¶ci), chyba ¿e ustawa o wyrobach medycznych stanowi inaczej. Uwaga! W przypadku, gdy ustawa o wyrobach medycznych stanowi inaczej i dopuszcza inne dokumenty, ni¿ wymienione w lit. a-c powy¿ej, Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ dokument równowa¿ny dokumentowi wymaganemu, zgodnie z ustaw± o wyrobach medycznych. 2. Formularz parametrów techniczno-funkcjonalnych, zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SIWZ.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy, zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Formularz asortymentowo-cenowy, zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SIWZ. 3. Instrukcja u¿ytkowania produktu, w której zawarte bêd± w szczególno¶ci informacje o: a) metodzie sterylizacji produktu; b) metodzie czyszczenia produktu. Uwaga! Instrukcja u¿ytkowania produktu nie bêdzie s³u¿yæ do potwierdzenia spe³niania wymagañ zawartych w opisie przedmiotu zamówienia, w zwi±zku z czym traktowana bêdzie jako tre¶æ oferty. Uwaga2! Niniejszy wymóg dotyczy Zadania 3 poz. 3 oraz Zadania 4. 4. Pe³nomocnictwo w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie w sytuacji, gdy Wykonawca sk³ada ofertê przez ustanowionego pe³nomocnika. Pe³nomocnictwo musi zawieraæ w szczególno¶ci ustanowionego pe³nomocnika oraz zakres jego umocowania. 5. O¶wiadczenia i dokumenty Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie: 1) Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz za³±czyæ do oferty pe³nomocnictwo. Pe³nomocnictwo musi byæ za³±czone do oferty w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie. Pe³nomocnictwo musi zawieraæ w szczególno¶ci: wskazanie ustanowionego pe³nomocnika oraz zakres jego umocowania. 2) Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie musz± z³o¿yæ o¶wiadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdziale IV SIWZ, z tym, ¿e o¶wiadczenia i dokumenty wymienione w pkt 2 Rozdzia³u IV SIWZ sk³ada ka¿dy Wykonawca z osobna, a pozosta³e musz± potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych przez Zamawiaj±cego wspólnie, z zastrze¿eniem art. 26 ust. 2b uPzp. 6. Tajemnica przedsiêbiorstwa: 1) Wykonawca mo¿e zastrzec w ofercie jako tajne takie informacje, które stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 2) Zastrze¿enie informacji jako tajne musi nast±piæ nie pó¼niej ni¿ w terminie sk³adania ofert. 3) Na Wykonawcy spoczywa obowi±zek wykazania, ¿e zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa. W wypadku, gdy Wykonawca nie wyka¿e zasadno¶ci zastrze¿enia informacji, informacje te zostan± odtajnione. 4) Wykonawca nie mo¿e zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 uPzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin p³atno¶ci - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
1. Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ istotnych zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty w przypadku, gdy: a) nast±pi obni¿enie ceny; b) nast±pi zmiana wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê - Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wzrostu cen jednostkowych netto w przypadku zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê. Zmiana cen netto zwi±zana ze zmian± wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê mo¿e nast±piæ nie wcze¶niej ni¿ z dniem wej¶cia w ¿ycie aktu prawnego wprowadzaj±cego zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia minimalnego za pracê, z zastrze¿eniem, i¿ Wykonawca musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e ww. zmiana bêdzie mia³a wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê; c) nast±pi zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne - Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wzrostu cen jednostkowych netto w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne. Zmiana cen netto zwi±zana ze zmian± zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne mo¿e nast±piæ nie wcze¶niej ni¿ z dniem wej¶cia w ¿ycie aktu prawnego wprowadzaj±cego zmianê zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, z zastrze¿eniem, i¿ Wykonawca musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e ww. zmiana bêdzie mia³a wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê; d) nast±pi zmiana stawki podatku VAT - Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wzrostu cen jednostkowych brutto w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug VAT. Zmiana cen brutto zwi±zana ze zmian± stawki podatku VAT mo¿e nast±piæ najwcze¶niej z dniem wej¶cia w ¿ycie aktu prawnego wprowadzaj±cego zmianê stawki podatku VAT, z uwzglêdnieniem obowi±zuj±cych regulacji; e) nast±pi± zmiany osób wskazanych przez Strony do realizacji umowy; f) nast±pi zmiana numeru katalogowego wyrobu nie powoduj±ca zmiany przedmiotu umowy; g) umowa nie zostanie zrealizowana do warto¶ci brutto w terminie jej obowi±zywania - czas trwania umowy mo¿e zostaæ wyd³u¿ony a¿ do wyczerpania warto¶ci brutto, jednak nie d³u¿ej ni¿ o 6 miesiêcy. 2. Zmiana umowy mo¿e nast±piæ na podstawie pisemnego wniosku, w którym nale¿y umotywowaæ zasadno¶æ proponowanych zmian. Zmiany umowy dokonuje siê w formie aneksu do umowy, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szpital.wloclawek.pl/przetargi/
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. b³ogos³awionego ks. Jerzego Popie³uszki we W³oc³awku, ul. Wieniecka 49, 87-800 W³oc³awek, Dzia³ Zamówieñ Publicznych, pokój 303.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 23.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. b³ogos³awionego ks. Jerzego Popie³uszki we W³oc³awku, ul. Wieniecka 49, 87-800 W³oc³awek, Dzia³ Zamówieñ Publicznych, pokój 303.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 1 znajduje siê w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w niniejszym Og³oszeniu o zamówieniu w Sekcji II.1.4)..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 18.13.00.00-9, 18.83.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin p³atno¶ci - 5
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 2 znajduje siê w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w niniejszym Og³oszeniu o zamówieniu w Sekcji II.1.4)..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 18.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin p³atno¶ci - 5
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 3 znajduje siê w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w niniejszym Og³oszeniu o zamówieniu w Sekcji II.1.4)..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 18.80.00.00-7, 18.83.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin p³atno¶ci - 5
CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 4 znajduje siê w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w niniejszym Og³oszeniu o zamówieniu w Sekcji II.1.4)..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 18.13.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin p³atno¶ci - 5
CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 5 znajduje siê w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w niniejszym Og³oszeniu o zamówieniu w Sekcji II.1.4)..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 18.31.83.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin p³atno¶ci - 5
INNE PRZETARGI Z W£OC£AWKA
- Dostawa drzew wraz z nasadzeniem i pielêgnacj± na terenie m. W³oc³awek oraz zakup drzew wraz z dostaw± z podzia³em na 2 zadania w ramach zadania pn. "Zielona i niebieska infrastruktura miasta"
- "Utrzymanie czysto¶ci i porz±dku na nieruchomo¶ciach stanowi±cych w³asno¶æ i bêd±cych w zarz±dzie Gminy Miasto W³oc³awek w okresie od 01.04.2025 - 30.04.2025".
- Dostawy drobiu dla Miejskiej Jad³odajni "U ¦wiêtego Antoniego" we W³oc³awku
- Przebudowa drogi gminnej nr 190503C Józefowo - Mursk - Smólnik o d³. 990m od km 1+755 do km 2 +745 w miejscowo¶ci Józefowo
- Program Dach - modernizacja pokryæ dachowych
- Sukcesywne dostawy odzie¿y roboczej i ochronnej oraz ¶rodków ochrony indywidualnej do Przedsiêbiorstwa Gospodarki Komunalnej Saniko sp. z o.o. we W³oc³awku
wiêcej: przetargi w W³oc³awku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sprzêtu po¿arniczego w ramach projektu pn. Razem przeciwko skutkom zmian klimatu na pograniczu polsko-s³owackim. Zarz±dzanie kryzysowe w teorii i praktyce"
- Dostawa wyposa¿enia dla Ochotniczej Stra¿y Po¿arnej w Nowogródku Pomorskim
- Dostawa sortów mundurowych i odzie¿y bhp dla pracowników Nadle¶nictwa Bi³goraj oraz obuwia i odzie¿y roboczej dla uczniów Zespo³u Szkó³ Le¶nych w Bi³goraju w 2025 roku
- Dostawa sortów mundurowych le¶nika i ¶rodków ochrony indywidualnej oraz odzie¿y i obuwia roboczego dla pracowników Nadle¶nictwa Szczebra w 2025 roku
- Dostawa sortów mundurowych le¶nika oraz ¶rodków ochrony indywidualnej, obuwia i odzie¿y roboczej w roku 2025 dla pracowników Nadle¶nictwa St±porków
- "Dostawa sortów mundurowych le¶nika oraz sortów bhp dla pracowników Nadle¶nictwa Chmielnik w 2025 roku"
wiêcej: Specjalna odzie¿ robocza »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.