Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-07
Mińsk Mazowiecki: Dostawa sprzętu policyjnego:
Numer ogłoszenia: 171481 - 2009; data zamieszczenia: 07.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Oddział Specjalny Żandarmerii Wojskowej , ul. Warszawska 267, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 025 7564200, 7564312, faks 025 7564049, 7564312.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Żandarmerii Wojskowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu policyjnego:.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu policyjnego: Zadanie I - sprzęt specjalistyczny Gogle-okulary ochronne - 100 szt. Rękawice taktyczne - 100 par Kominiarka czarna z tkaniny trudnopalnej - 50 szt. Bielizna termiczna - 120 kpl. Skarpetki termiczne - 300 par Buty taktyczne - 50 par Kabura Fobus obrotowa - 100 szt. Pokrowiec Fobus na 1 magazynek - 50 szt. Pokrowiec Fobus na 2 magazynki - 80 szt. Zadanie II - kamizelka taktyczna z możliwością montażu wkładów balistycznych - 25 kpl. Zadanie III - kamizelka taktyczna - 50 kpl..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.20.00.00 - Sprzęt policyjny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Całość zamówienia 6 200 złotych /słownie: sześć tysięcy dwieście złotych/. Zadanie I - 3.500 złotych Zadanie II - 1.300 złotych Zadanie III - 1.400 złotychIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 PZP tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. - posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - wykonali w okresie ostatnich trzech lat dostawy sprzętu wymienionego w formularzu cenowym o wartości nie mniejszej niż przedmiot zamówienia (dotyczy każdej wymienionej pozycji), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP) tj. - nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - posiadają aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i 9 ustawy PZP - złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wniosą wadium Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o dokumenty wymagane od Wykonawców..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu do składania ofert; w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników, 1.2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 1.3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert, 1.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert; 1.5. W przypadku podmiotów zbiorowych - także aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu do składania ofert; 1.6. Oświadczenie pisemne Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań określonych przepisami art. 22 i art.24 ustawy PZP; 1.7. Odpowiedni dowód potwierdzający wniesienie wadium 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadania pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 2.1. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw sprzętu wymienionego w formularzu cenowym o wartości nie mniejszej niż przedmiot zamówienia (dotyczy każdej wymienionej pozycji), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Dokumenty muszą zawierać informacje o wykonaniu dostawy z należytą starannością, opis wykonanej dostawy i jej wartość.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Termin wykonania zamówienia (w dniach) - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zw.wp.mil.pl/przet.php.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Oddział Specjalny ŻW, ul. Warszawska 267, 05-300 Mińsk Mazowiecki, bud. nr 3 s.113 (pn.- pt. godz.10.00 - 14.00)
tel. (025) 7943312, (022) 2813312, fax. (025) 7943049, (022) 2813049.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria jawna OSŻW, bud. nr 2, ul. Warszawska 267, 05-300 Mińsk Mazowiecki (w dni robocze pn. - pt w godz. 7.30 - 9.30 i 13.30 - 15.15).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: sprzęt specjalistyczny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gogle-okulary ochronne - 100 szt. Rękawice taktyczne - 100 par Kominiarka czarna z tkaniny trudnopalnej - 50 szt. Bielizna termiczna - 120 kpl. Skarpetki termiczne - 300 par Buty taktyczne - 50 par Kabura Fobus obrotowa - 100 szt. Pokrowiec Fobus na 1 magazynek - 50 szt. Pokrowiec Fobus na 2 magazynki - 80 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.20.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin wykonania zamówienia (w dniach) - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: kamizelka taktyczna z możliwością montażu wkładów balistycznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kamizelka taktyczna z możliwością montażu wkładów balistycznych - 25 kpl..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.20.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin wykonania zamówienia (w dniach) - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: kamizelka taktyczna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kamizelka taktyczna - 50 kpl..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.20.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin wykonania zamówienia (w dniach) - 20
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- Usługa w zakresie dzierżawy dwóch zbiorników o pojemności 6400 litrów każdy wraz z wykonaniem instalacji oraz sukcesywna dostawa gazu propan do celów grzewczych w kompleksie wojskowym K-1023 .
- ZP/12/2025 Świadczenie usługi w zakresie przeglądu, serwisu i napraw w hangarach typu lekkiego (HTL) dla statków powietrznych w kompleksie wojskowym K-6031 na terenie 23. BLT w Mińsku Mazowieckim
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 6 w Mińsku Mazowieckim w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących - tonery
- ZP/10/25 "Remont nawierzchni betonowej drogi startowej"
- Świadczenie hotelarskich usług noclegowych w rejonie miejscowości Poznań-Krzesiny dla 23.Bazy w Mińsku Mazowieckim.
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.