To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-08
Katowice: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
nr rej.: DZP.381.54.2012.DW
Numer ogłoszenia: 171489 - 2012; data zamieszczenia: 08.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 114491 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania nr rej.: DZP.381.54.2012.DW.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania zwanego dalej sprzętem. Sprzęt musi być fabrycznie nowy, pochodzić z bieżącej produkcji i posiadać stosowe certyfikaty. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto dostarczenie sprzętu oraz oprogramowania do siedziby Zamawiającego: Uniwersytet Śląski, 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12, pok. 420 oraz zapewnienie bezpłatnego serwisu technicznego sprzętu w okresie gwarancyjnym.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z podziałem:
a) w zakresie części A - oprogramowanie popularne ------------ 44 szt.
b) w zakresie części B - oprogramowanie specjalistyczne ------ 1 szt.
c) w zakresie części C - drukarki i skanery ------------------------ 9 szt.
d) w zakresie części D - urządzenia wielofunkcyjne ------------- 2 szt.
3. Opis techniczny przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2A, 2B, 2C, 2D, które stanowią integralną część niniejszej SIWZ.
4. Wymagany termin realizacji zamówienia:
a) w zakresie części A, B, D do 28 dni od daty zawarcia umowy.
b) w zakresie części C do 28 dni od daty otrzymania zamówienia wystawionego w wyniku zawarcia umowy.
5. Wymagany termin gwarancji:
a) W zakresie części A i B - min. 3 miesiące na nośniki (jeżeli oprogramowanie będzie dostarczane na nośnikach),
b) W zakresie części C drukarki - min.12 miesięcy, skaner - min. 24 miesiące,
c) W zakresie części D - urządzenia wielofunkcyjne - min. 12 miesięcy.
Gwarancja obejmuje wszelkie czynności i usługi serwisowe związane z przeglądami i bieżącą konserwacją sprzętu.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 3 do SIWZ).
7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane w SIWZ. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia podane są wskazania określonego typu sprzętu oznacza to, że Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt wykonany był pod względem jakościowym i technicznym, w taki sposób jak przykładowy (wzorcowy) typ sprzętu wskazany w SIWZ. Wszelkie wskazania określonego typu sprzętu należy traktować jako przykładowe i pomocnicze.
8. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
10. Rozliczenia finansowe między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN).
11. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z wykorzystaniem aukcji elektronicznej.
12. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
15. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 30.21.61.10 - Skanery komputerowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Inżynier Materiałów - Materiał na inżyniera. Kształcenie zamawiane na kierunku Inżynieria Materiałowa Uniwersytetu Śląskiego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013, Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka; Działanie 4.1. Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy - w zakresie części B, w pozostałych częściach - środki własne Zamawiającego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część A - Oprogramowanie popularne 44 szt
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RESTOR" - P.ANTON, A.CZAPSKI, T.ROSTROPOWICZ.SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"RESTOR" - P.ANTON, A.CZAPSKI, T.ROSTROPOWICZ.SPÓŁKA JAWNA
- Restar P.Anton,
A. Czapski,
T. Rostropowicz
Spółka Jawna, ul. Dworkowa 2/107 A, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4328,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4079,91
Oferta z najniższą ceną: 4079,91 / Oferta z najwyższą ceną: 5297,61
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część B - oprogramowanie specjalistyczne - 1 szt
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AF Seko Sp. z o.o., Ul. Bogusławskiego 17, Bielsko-Biała, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8436,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10824,00
Oferta z najniższą ceną: 10824,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10824,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część C - drukarki i skanery - 9 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.H.U. Grawit, Ul. Górny Bór 5, Skoczów, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8447,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10332,00
Oferta z najniższą ceną: 10332,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10496,82
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Część D - urządzenia wielofunkcyjne - 2 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.H.U. Grawit, Ul. Górny Bór 5, Skoczów, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3577,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4059,00
Oferta z najniższą ceną: 3982,74 / Oferta z najwyższą ceną: 4118,04
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Wykonywanie prac malarskich oraz robót ogólnobudowlanych w siedzibie RCKiK w Katowicach oraz w podległych Terenowych Oddziałach w zależności od potrzeb Zamawiającego"
- Dostawy różnych artykułów spożywczych do Aresztu Śledczego w Katowicach
- Dostawy różnych artykułów spożywczych sypkich na potrzeby trzech jednostek organizacyjnych OISW w Katowicach
- Poprawa bezpieczeństwa pożarowego w budynku B Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Bogucickiej 3a
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz usługi konwojów środków pieniężnych dla Stadionu Miejskiego w Katowicach Sp. z o. o.
- Usługa farmaceutyczna polegająca na sporządzeniu mieszanin do żywienia pozajelitowego dla noworodków i wcześniaków wraz z dostawą gotowej mieszaniny w postaci worków
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Barciany w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027
- Dostawa i wdrożenie systemu kadrowo-płacowego wraz ze świadczeniem usług serwisu oraz integracja z istniejącym systemem finansowo-księgowym Enova365.
- Nadzór autorski, serwis oraz dostawa licencji systemu informatycznego AMMS/ InfoMedica
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Nur
- Cyfryzacja Szkoły Podstawowej w Dobroniu w drodze wyposażenia placówki w sprzęt i pomoce dydaktyczne w ramach projektu "Szkoła na 5 z Plusem"
- Dostawa sprzętu elektronicznego dla placówek oświatowych Gminy Księżpol w ramach projektu FELU.10.03-IZ.00-0080/23 "Włączająca wysokiej jakości edukacja na terenie Gminy Księżpol"
więcej: Skanery komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.