Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-24
Kędzierzyn-Koźle: Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie organizacji i przeprowadzenia kursów: część 1 -obsługa podstawowych programów komputerowych; część 2 -opieka nad osobami starszymi połączony z pierwszą pomocą; część 3 -florystyczny podstawowy; część 4 -operator koparki, część 5 -operator koparko - ładowarki, część 6 -operator spycharki; część 7 -magazynier-operator wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej dla beneficjentów ostatecznych projektu Program aktywizacji społeczno-zawodowej bezrobotnych Nowe Szanse realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kędzierzynie - Koźlu
Numer ogłoszenia: 171502 - 2012; data zamieszczenia: 24.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Reja 2A, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 077 4835949, faks 077 4835949.
- Adres strony internetowej zamawiającego: mops-kkozle.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie organizacji i przeprowadzenia kursów: część 1 -obsługa podstawowych programów komputerowych; część 2 -opieka nad osobami starszymi połączony z pierwszą pomocą; część 3 -florystyczny podstawowy; część 4 -operator koparki, część 5 -operator koparko - ładowarki, część 6 -operator spycharki; część 7 -magazynier-operator wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej dla beneficjentów ostatecznych projektu Program aktywizacji społeczno-zawodowej bezrobotnych Nowe Szanse realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kędzierzynie - Koźlu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie organizacji i przeprowadzenia kursów: część 1 - obsługa podstawowych programów komputerowych; część 2 - opieka nad osobami starszymi połączony z pierwszą pomocą; część 3 - florystyczny podstawowy; część 4 - operator koparki, część 5 - operator koparko - ładowarki, część 6 -operator spycharki; część 7 - magazynier - operator wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej dla beneficjentów ostatecznych projektu Program aktywizacji społeczno - zawodowej bezrobotnych Nowe Szanse realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kędzierzynie - Koźlu współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.41.00.00-1, 80.53.30.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w świetle art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy. Dotyczy zarówno w przypadku oferty na wykonanie całego zadania jak i oferty na wykonanie poszczególnych jego części. W przypadku ofert wspólnych, wszyscy wykonawcy występujący wspólnie muszą spełniać powyższy warunek. Zamawiający będzie oceniał powyższy warunek na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku. Ocena dokonana będzie systemem spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat tj. od 29-05-2009 do 29-05-2012 a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - usług (dla świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) o charakterze: przeszkolenia, co najmniej 100 osób łącznie w zakresie w/w kursów jeżeli składa tylko na 1 część oraz wykonanie 3 kursów z każdej części z potwierdzeniem ich należytego wykonania. W przypadku ofert wspólnych, doświadczenie podlega sumowaniu na warunkach jak niżej: Wymaga się, aby jeden z Wykonawców występujących wspólnie posiadał, co najmniej 50% doświadczenia w wykonawstwie robót o charakterze minimalnego doświadczenia określonego w SIWZ. Sumowaniu doświadczenia podlegają wartości wykazane przez Wykonawcę posiadającego, co najmniej 50% doświadczenia oraz wartości pozostałych Wykonawców występujących wspólnie, którzy posiadają nie mniej niż 20% wymaganego doświadczenia. Warunkiem koniecznym jest, aby suma doświadczenia wynosiła minimum 100% doświadczenia wymaganego przez SIWZ. Warunek ten jest spełniony również, jeżeli jeden z wykonawców posiada 100% wymaganego doświadczenia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.Dysponowanie niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami, jak niżej: - dysponowanie salą wykładową na minimum 30 osób (Wykonawca musi podać gdzie się sala znajduje dokładny adres) - dotyczy wszystkich części - dysponowanie telefonem komórkowym, faxem, kserokopiarką, rzutnikiem lub projektorem - dotyczy wszystkich części - dysponowanie fantomem - dotyczy części 2 -dysponowanie, co najmniej 10 komputerami stacjonarnymi lub przenośnymi z monitorem z legalnym oprogramowaniem systemowym, jednakowym dla wszystkich uczestników, z dostępem do Internetu - dotyczy części 1 - dysponowanie własnym parkiem maszynowym - dotyczy części 4,5,6 i 7 Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zamawiający będzie oceniał powyższy warunek na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku. Ocena dokonana będzie systemem spełnia/nie spełnia 2.Wykaże, że dysponuje kadrą: - doświadczoną i wykwalifikowaną kadrą, posiadającą kierunkowe wykształcenie wyższe, kierunkowe doświadczenie oraz dodatkowe kwalifikacje lub uprawnienia związane z przedmiotem zamówienia - posiadające minimum roczny staż zawodowy na przestrzeni ostatnich 3 lat w prowadzeniu zajęć teoretycznych i praktycznych w zakresie tematycznym zgodnym z przedmiotem zamówienia, który będzie wykładał w trakcie realizacji zamówienia - warunek dotyczy wszystkich części. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W przypadku ofert wspólnych, zasoby ludzkie wykonawców występujących wspólnie podlegają sumowaniu. Zamawiający będzie oceniał powyższy warunek na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku. Ocena dokonana będzie systemem spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r. (Dz. U. z 2004, Nr 236, poz. 2365). Dotyczy zarówno w przypadku oferty na wykonanie całego zadania jak i oferty na wykonanie poszczególnych jego części. W przypadku ofert wspólnych, wszyscy wykonawcy występujący wspólnie muszą spełniać powyższy warunek. Zamawiający będzie oceniał powyższy warunek na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku. Ocena dokonana będzie systemem spełnia/nie spełnia. Posiadanie uprawnień przez osoby wymienione w warunku >>Posiadanie wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia<<. Zamawiający będzie oceniał powyższy warunek na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku. Ocena dokonana będzie systemem spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę sumy ubezpieczenia nie mniejszą niż 50 000,- zł. i ważnego, co najmniej przez cały okres związania ofertą. Dotyczy zarówno w przypadku oferty na wykonanie całego zadania jak i oferty na wykonanie poszczególnych jego części. W dokumencie ubezpieczeniowym musi być uwidoczniony jednoznaczny zapis, że jest to ubezpieczenie od prowadzonej działalności gospodarczej z jednoczesną informacją o opłaceniu składki ubezpieczenia (zapis w dokumencie, kopia przelewu lub inny dokument potwierdzający opłacenie). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie wartości polis ubezpieczeniowych odpowiedzialności cywilnej od prowadzonej działalności gospodarczej podlegają sumowaniu. Wymaga się, aby każdy z Wykonawców występujących wspólnie posiadał pełną polisę ubezpieczeniową wymaganą w SIWZ Zamawiający będzie oceniał powyższy warunek na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku. Ocena dokonana będzie systemem spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: mops-kkozle.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskim ośrodku Pomocy Społecznej w Kędzierzynie-Koźlu ul. Reja 2a 47-220 Kędzierzyn - Koźle.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Miejskim ośrodku Pomocy Społecznej w Kędzierzynie-Koźlu ul. Reja 2a 47-220 Kędzierzyn - Koźle, I piętro sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program aktywizacji społeczno - zawodowej bezrobotnych Nowe Szanse współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki priorytet VII, działanie 7.1 poddziałanie7.1.1..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część 1 - obsługa podstawowych programów komputerowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nie mniej niż -10 osób; termin realizacji - czerwiec -lipiec 2012 Wymagana minimalna ilość godzin: 80 godzin Celem szkolenia jest nabycie umiejętności w zakresie profesjonalnej obsługi programów i urządzeń biurowych. Tematyka jaką należy uwzględnić w programie szkolenia: - obsługa edytora tekstu (MS Word lub OpenOffice Writer) - obsługa arkusza kalkulacyjnego (MS Excel lub OpenOffice Calc) - obsługa programu do prezentacji (MS PowerPoint lub OpenOffice Impress) - obsługa programu do zarządzania czasem i pocztą elektroniczną (MS Outlook, Opera mail lub Thunderbird) - obsługa urządzeń typu: drukarka, skaner, fax i PCfax Wykonawca powinien zagwarantować taką ilość komputerów jednocześnie, aby każdy uczestnik szkolenia miał zapewnione samodzielne stanowisko komputerowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.53.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: opieka nad osobami starszymi połączony z pierwszą pomocą.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nie mniej niż - 12 osób; termin realizacji - lipiec 2012 Wymagana minimalna ilość godzin: 80 godzin Szkolenie ma na celu przygotowanie do pracy z osobami samotnymi i schorowanymi, które nie są w stanie samodzielnie zadbać o własne gospodarstwo domowe lub/ i spełniać podstawowe funkcje życiowe. Tematyka jaką należy uwzględnić w programie szkolenia: - anatomia i fizjologia człowieka - dolegliwości wieku starczego - pierwsza pomoc w nagłych wypadkach - choroby psychoorganiczne w okresie starczym - psychologiczne i pedagogiczne aspekty opieki nad osobą starszą - higiena żywienia - diety - zagadnienia higieny osobistej - pielęgnowanie chorego w domu - metodyka organizacji czasu wolnego - zajęcia praktyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: florystyczny podstawowy;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nie mniej niż - 12 osób; termin realizacji - sierpień 2012 Wymagana minimalna ilość godzin: 60 godzin w tym 5h wykładowych i 55h ćwiczeniowych plus 1h na egzamin zakończeniowy Szkolenie ma na celu przygotowanie do pracy jako sprzedawca z obsługą kas fiskalnych. Tematyka jaką należy uwzględnić w programie szkolenia: -Historia dekoracji roślinnych -Materiał roślinny -Poznanie podstawowych technik w pracy florysty. -Nauka układania bukietów na różne okazje - środki techniczne i materiały dekoracyjne -Bukiety okolicznościowe -Dekoracja florystyczna ślubu: stół kościół, samochody, sala bankietowa.... -Kompozycje kwiatowe w naczyniach -Pielęgnacji roślin i kwiatów doniczkowych -Sztuka kupowania -Sztuka sadzenia, podlewania, nawożenia -Nauka wyboru roślin ozdobnych w zależności od charakteru wnętrza.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: operator koparki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nie mniej niż - 2 osoby; termin realizacji do 30 listopada 2012 Wymagana minimalna ilość godzin: 116 godzin część teoretyczna oraz 60 godzin praktyka Szkolenie ma na celu uzyskanie uprawnień do obsługi koparek. Tematyka jaką należy uwzględnić w programie szkolenia: - użytkowanie eksploatacyjne, - dokumentacja techniczna, - BHP przy obsłudze koparek-ładowarek, spycharek, - podstawy elektrotechniki, - silniki spalinowe, - elementy hydrauliki, - budowa koparek - ładowarek, - technologia robót, - zajęcia praktyczne Kurs musi się kończyć egzaminem przed komisją IMBiGS. Wydane uprawnienia powinny być ważne bezterminowo..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: operator koparko - ładowarki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nie mniej niż - 5 osoby; termin realizacji do 30 listopada 2012 Wymagana minimalna ilość godzin: 116 godzin część teoretyczna oraz 60 godzin praktyka Szkolenie ma na celu uzyskanie uprawnień do obsługi koparko - ładowarek. Tematyka jaką należy uwzględnić w programie szkolenia: - użytkowanie eksploatacyjne, - dokumentacja techniczna, - BHP przy obsłudze koparek-ładowarek, spycharek, - podstawy elektrotechniki, - silniki spalinowe, - elementy hydrauliki, - budowa koparek - ładowarek, spycharek, - technologia robót, - zajęcia praktyczne Kurs musi się kończyć egzaminem przed komisją IMBiGS. Wydane uprawnienia powinny być ważne bezterminowo..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: operator spycharki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nie mniej niż - 2 osoby; termin realizacji do 30 listopada 2012 Wymagana minimalna ilość godzin: 116 godzin część teoretyczna oraz 60 godzin praktyka Szkolenie ma na celu uzyskanie uprawnień do obsługi spycharek. Tematyka jaką należy uwzględnić w programie szkolenia: - użytkowanie eksploatacyjne, - dokumentacja techniczna, - BHP przy obsłudze koparek-ładowarek, spycharek, - podstawy elektrotechniki, - silniki spalinowe, - elementy hydrauliki, - budowa koparek - ładowarek, spycharek, - technologia robót, - zajęcia praktyczne Kurs musi się kończyć egzaminem przed komisją IMBiGS. Wydane uprawnienia powinny być ważne bezterminowo.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: magazynier - operator wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nie mniej niż - 12 osób; termin realizacji sierpień - wrzesień 2012 Wymagana minimalna ilość godzin: łączna liczba godzin (dydaktycznych, praktycznych i egzaminacyjnych) szkolenia wynosi 67 godz. zegarowych Szkolenie ma na celu uzyskanie uprawnień do kierowania wózkami jezdniowymi z napędem silnikowym. Tematyka jaką należy uwzględnić w programie szkolenia: Przeszkolenie i uzyskanie uprawnień do kierowania wózkami jezdniowymi z napędem silnikowym następujących typów: a) naładowne b) unoszące c) podnośnikowe d) ciągnikowe e) specjalne Program szkolenia dla kierowców wózków jezdniowych z napędem silnikowym zgodny z nr PP-13/TT/VI/29-W/99 zatwierdzony przez Ośrodek Doskonalenia Kadr Ministerstwa Gospodarki w Mysłowicach..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Prace pielęgnacyjne skwerów, plewienie, przycinanie, formowanie i podlewanie roślin.
- Dokumentacja projektowo-kosztorysowa budowy wielofunkcyjnego mini boiska osiedlowego na terenie osiedla Miejsce Kłodnickie (etap I - wykonanie dokumentacji projektowej) - B.O. - II postępowanie
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych pochodzących z Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych z terenu gmin zrzeszonych w Związku Międzygminnym "Czysty Region"
- Wynajem rozdrabniacza do odpadów wielkogabarytowych
- Adaptacja pomieszczeń w celu utworzenia nowych miejsc opieki w Żłobku nr 10 w Kędzierzynie-Koźlu.
- Dostawa prasy do bibliotek publicznych na terenie miasta Kędzierzyna-Koźla w roku 2007.
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi polegające na realizacji usług szkoleniowych, doradczych oraz specjalistycznych, edukacyjno-społecznych w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Kompleksowa realizacja usługi szkoleniowej - wybór ekspertów do prowadzenia szkoleń i kursów organizowanych przez Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie hotelarstwa w Biedrzychowicach.
- Wykonanie usługi sporządzenia projektu planu ogólnego Gminy Żółkiewka
- Szkolenie grupowe dla osób bezrobotnych pn.: "Wózki jezdniowe podnośnikowe z mechanicznym napędem podnoszenia z wysięgiem oraz z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem"
- wykonanie usług obejmujących zorganizowanie oraz przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych
- Usługa zintegrowanego szkolenia lotniczego studentów specjalności pilotaż statków powietrznych PP na samolocie typu MEP(L), symulatorze FNPT II, do licencji ATPL(A) na 12 mies. z podziałem na części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.