Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-28
Lubartów: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz usługa instalacji i konfiguracji
Numer ogłoszenia: 171518 - 2009; data zamieszczenia: 28.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Lubartowie , ul. Juliusza Słowackiego 8, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 0-81 855 20 02, faks 0-81 852 65 11.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz usługa instalacji i konfiguracji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa: 1 sztuki zasilacza awaryjnego UPS dla serwerów 1 sztuki systemu weryfikacji bezpieczeństwa infrastruktury sieciowej 18 sztuk komputerów stacji roboczych 10 sztuk monitorów 17 w technologii LCD 3 sztuk drukarek laserowych A4 1 sztuki drukarki laserowej A4 kolor 50 sztuk pakietów oprogramowania biurowego Microsoft Office SB 2007 PL BOX (wersja polska) 10 sztuk pakietów oprogramowania biurowego Microsoft Office Professional Plus 2007 OLP NL GOVT (wersja polska) 1 sztuki oprogramowania Ontrack EasyRecovery 6.1 Professional Licencja Enterprise 100 i usługa instalacji i konfiguracji: 1 sztuki zasilacza awaryjnego UPS dla serwerów 1 sztuki systemu weryfikacji bezpieczeństwa infrastruktury sieciowej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 51.61.11.00 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych 48.77.10.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego 48.98.70.00 - Pakiety oprogramowania do usuwania błędów/usterek .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - posiadanie statusu autoryzowanego partnera producenta w zakresie oferowanego sprzętu - dotyczy Części I . b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych). Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów wyszczególnionych w SIWZ. Niespełnienie któregokolwiek z powyższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, oraz oświadczenie o braku wykluczenia wynikające z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - dołączyć do Formularza oferty - Załącznik Nr 5. Oryginał oświadczenia podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy nie zobowiązani do posiadania powyższych dokumentów załączają dokument określający ich status prawny oraz dokumenty wskazujące osoby, które mogą reprezentować Wykonawcę - dołączyć do Formularza oferty - oryginał lub kopia dokumentu (dokumentów) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy c) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - dołączyć do Formularza oferty - oryginał lub kopia dokumentu (dokumentów) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy d) Wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ e) Podpisany Wzór Umowy na Część I zamówienia stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ lub/oraz Wzór Umowy na Część II zamówienia stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ lub/oraz Wzór Umowy na Część III zamówienia stanowiący Załącznik Nr 3 do SIWZ lub/oraz Wzór Umowy na Część IV zamówienia stanowiący Załącznik Nr 4 do SIWZ. f) Podpisany załącznik nr 1 - Obligatoryjne wymagania techniczne- do Wzoru Umowy, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ lub/oraz załącznik nr 1 - Obligatoryjne wymagania techniczne - do Wzoru Umowy, stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ lub/oraz załącznik nr 1 - Obligatoryjne wymagania techniczne - do Wzoru Umowy, stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ g) Kopie certyfikatów w języku polskim lub tłumaczone na język polski poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy - dotyczy Części I, II i III - dołączyć do Formularza oferty . h) Kopie dokumentu/dokumentów potwierdzającego/potwierdzających status autoryzowanego partnera producenta w zakresie oferowanego sprzętu w języku polskim lub tłumaczone na język polski poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy - dotyczy Części I - dołączyć do Formularza oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.lubartow.ibip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Lubartowie
ul. Słowackiego 8
21-100 Lubartów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat, I piętro, pokój nr.13 Powiatowy Urząd Pracy w Lubartowie ul. Słowackiego 8 21-100 Lubartów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa sprzętu komputerowego oraz usługa instalacji i konfiguracji..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa: 1 sztuki zasilacza awaryjnego UPS dla serwerów oraz usługa instalacji i konfiguracji 1 sztuki zasilacza awaryjnego UPS dla serwerów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 51.61.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa sprzętu komputerowego oraz usługa instalacji i konfiguracji..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa: 1 sztuki systemu weryfikacji bezpieczeństwa infrastruktury sieciowej oraz usługa instalacji i konfiguracji 1 sztuki systemu weryfikacji bezpieczeństwa infrastruktury sieciowej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3, 51.61.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa: 18 sztuk komputerów stacji roboczych 10 sztuk monitorów 17 w technologii LCD 3 sztuk drukarek laserowych A4 1 sztuki drukarki laserowej A4 kolor 50 sztuk pakietów oprogramowania biurowego Microsoft Office SB 2007 PL BOX (wersja polska) 10 sztuk pakietów oprogramowania biurowego Microsoft Office Professional Plus 2007 OLP NL GOVT (wersja polska).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.00.00-4, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 48.77.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa oprogramowania.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa: 1 sztuki oprogramowania Ontrack EasyRecovery 6.1 Professional Licencja Enterprise 100.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.98.70.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- Zakup dodatkowego wyposażenia dla Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Lubartowie
- Świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na rzecz mieszkańców Miasta Lubartów
- Zagospodarowanie odpadów o kodach 170101, 170102, 170103, 170107, 200203, 200399ex, 200199ex, oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodach 170380, 170604, 130208*, 200132, 200110, 200111
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Dostawa sprzętów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Sieradzu
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.