Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-24
Sosnowica: Dla zadania nr 1:
Wykonanie robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu miejsca spotkań w miejscowościach: Nowy Orzechów, Pasieka, Pieszowola, gmina Sosnowica.
Dla zadania nr 2:
Remont budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Sosnowicy (roboty wewnętrzne).
Numer ogłoszenia: 171562 - 2011; data zamieszczenia: 24.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Sosnowicy , ul. Spokojna 10, 21-230 Sosnowica, woj. lubelskie, tel. 0-82 5912152, faks 0-82 5912152.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sosnowica.bip.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dla zadania nr 1: Wykonanie robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu miejsca spotkań w miejscowościach: Nowy Orzechów, Pasieka, Pieszowola, gmina Sosnowica. Dla zadania nr 2: Remont budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Sosnowicy (roboty wewnętrzne)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1. Wykonanie robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu miejsca spotkań w miejscowościach: Nowy Orzechów, Pasieka, Pieszowola, gmina Sosnowica. Zagospodarowaniu miejsca spotkań w miejscowościach: Nowy Orzechów, działka nr 19/1, Pasieka działka nr 1112, Pieszowola, działka nr 1/3 polegają między innymi na dostawie i montażu zestawu zabawowego dla dzieci, ustawienie huśtawek, ławek, budowę altanek, wykonanie miejsc na ognisko, wykonanie trawników dywanowych, sadzenie krzewów żywopłotowych. Szczegółowy zakres robót zawierają opisy techniczne oraz przedmiary robót, umieszczone w załączniku nr 7 i 8 do SIWZ. Szczegółowy opis zakresu robót, projekty zagospodarowania terenu, przedmiary robót są udostępnione do wglądu w siedzibie Zamawiającego pokój nr 14, przedmiary robót zostały załączone do SIWZ w wersji elektronicznej na stronie Zamawiającego www.sosnowica.bip.lublin.pl lub do wglądu w siedzibie Zamawiającego Zadanie nr 2. 1. Remont budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Sosnowicy (roboty wewnętrzne). Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-remontowych w budynku GOK w Sosnowicy na parterze, piętrze i poddaszu oraz remont wejścia głównego do budynku. W skład robót wchodzi między innymi wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana grzejników, remont instalacji elektrycznej, wymiana podłóg drewnianych wraz z ułożeniem nowych posadzek z płytek kamionkowych typu gres. Na piętrze budynku ponadto przewiduje się remont pomieszczenia WC a na poddaszu docieplenie stropu wełną mineralną. Remontowane pomieszczenia będą malowane farbami olejnymi emulsyjnymi. Szczegółowy zakres robót zawierają inwentaryzacja budynku oraz przedmiary robót, umieszczone w załączniku nr 7 i 8 do SIWZ. Szczegółowy opis zakresu robót, projekty zagospodarowania terenu, przedmiary robót są udostępnione do wglądu w siedzibie Zamawiającego pokój nr 14, przedmiary robót zostały załączone do SIWZ w wersji elektronicznej na stronie Zamawiającego www.sosnowica.bip.lublin.pl lub do wglądu w siedzibie Zamawiającego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.00-7, 45.26.26.90-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca nie wymaga wadium dla zadania nr 1 natomiast żąda wniesienia wadium na wykonanie zadania nr 2 w wysokości 2.000 zł (słownie: dwa tysiące złotych).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli wykonawca wykaże się doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w ciągu ostatnich 5 lat kalendarzowych (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jednej roboty budowlanej polegającej na remoncie budynku, o wartości robót co najmniej 170 000,00 zł. Brutto, z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą jedną osobę, na funkcję do pełnienia funkcji Kierownika budowy; Minimalne doświadczenie i kwalifikacje: - uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; - przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; - minimum 2 lata (24 miesiące) doświadczenia przy budowie (przebudowie) na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót ogólnobudowlanych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy polegające na: a) zaistnieniu, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, - której nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia; b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; c) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; d) zmiany lub innej istotnej zmiany w ilości jakiegokolwiek elementu prac objętych umową; e) wystąpienia istotnych wad dokumentacji projektowej skutkującej koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji - zmianie ulegnie odpowiednio termin realizacji zamówienia; f) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji Umowy oraz terminy wynikające z harmonogramu albo g) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania Umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sosnowica.bip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Sosnowica ul. Spokojna 10, 22-230 Sosnowica.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2011 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Sosnowica, 22-230 Sosnowica, ul. Spokojna 10..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie nr 1 finansowane jest z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 działanie 413 - wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla małych projektów. Zadanie nr 2 finansowane jest z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania 313, 322, 323 - Odnowa i rozwój wsi..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu miejsca spotkań w miejscowościach: Nowy Orzechów, Pasieka, Pieszowola, gmina Sosnowica..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zagospodarowaniu miejsca spotkań w miejscowościach: Nowy Orzechów, działka nr 19/1, Pasieka działka nr 1112, Pieszowola, działka nr 1/3 polegają między innymi na dostawie i montażu zestawu zabawowego dla dzieci, ustawienie huśtawek, ławek, budowę altanek, wykonanie miejsc na ognisko, wykonanie trawników dywanowych, sadzenie krzewów żywopłotowych. Szczegółowy zakres robót zawierają opisy techniczne oraz przedmiary robót, umieszczone w załączniku nr 7 i 8 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Sosnowicy (roboty wewnętrzne)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-remontowych w budynku GOK w Sosnowicy na parterze, piętrze i poddaszu oraz remont wejścia głównego do budynku. W skład robót wchodzi między innymi wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana grzejników, remont instalacji elektrycznej, wymiana podłóg drewnianych wraz z ułożeniem nowych posadzek z płytek kamionkowych typu gres. Na piętrze budynku ponadto przewiduje się remont pomieszczenia WC a na poddaszu docieplenie stropu wełną mineralną. Remontowane pomieszczenia będą malowane farbami olejnymi emulsyjnymi. Szczegółowy zakres robót zawierają inwentaryzacja budynku oraz przedmiary robót, umieszczone w załączniku nr 7 i 8 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.90-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- P-43-2024 - Wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany pokryć dachowych na 2 budynkach Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Remont pomieszczeń biurowych w siedzibie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Łowiczu - II etap
- Remont kaplicy p.w. Wniebowzięcia NMP i św. Andrzeja Boboli w Sopocie wraz z instalacjami.
- ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA REMONCIE TARASU BUDYNKU HANDLOWO-USŁUGOWEGO PRZY UL. LIPOWEJ 1 W LUBLINIE
- Budowa instalacji fotowoltaicznej w Oddziale Zewnętrznym w Płotach Zakładu Karnego w Nowogardzie, woj. zachodniopomorskie
- Remont elewacji budynku Dworca Babiogórskiego w Zawoi Centrum
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.