To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-05-21
Łódź: Przeprowadzenie kampanii outdoorowej na nośnikach typu billboard, citylight, nośniki w metrze na potrzeby projektu pt. Promocja marki regionalnej - Muzeum Sztuki w Łodzi - nowoczesność i tradycja - odsłona druga.
Numer ogłoszenia: 171576 - 2014; data zamieszczenia: 21.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 122804 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Sztuki w Łodzi, ul. Więckowskiego 36, 90-734 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 633-97-90 w 33, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kampanii outdoorowej na nośnikach typu billboard, citylight, nośniki w metrze na potrzeby projektu pt. Promocja marki regionalnej - Muzeum Sztuki w Łodzi - nowoczesność i tradycja - odsłona druga..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przeprowadzenie kampanii outdoorowej na nośnikach typu billboard, citylight, nośniki w metrze na potrzeby projektu pt. Promocja marki regionalnej - Muzeum Sztuki w Łodzi - nowoczesność i tradycja - odsłona druga..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013, Oś priorytetowa III: Gospodarka, innowacyjność, przedsiębiorczość, Działanie III.2 Marketing i promocja produktów i marek regionalnych i lokalnych; tytuł projektu: Promocja marki regionalnej - Muzeum Sztuki w Łodzi - nowoczesność i tradycja.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AMS SA, ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 236850,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 291473,94
Oferta z najniższą ceną: 291473,94 / Oferta z najwyższą ceną: 321522,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni obsługi maszyn i urządzeń do wytwarzania i wykańczania wyrobów tekstylnych w ramach projektu ZAWÓD NA MEDAL
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla wszystkich lokalizacji Łukasiewicz - ŁIT z podziałem na części
- Zakup/dostawa inkubatora do koncentratu krwinek płytkowych (KKP) z wytrząsarkami.
- "Rozbudowa drogi krajowej nr 48 w m. Tomaszów Mazowiecki na odcinku od drogi ekspresowej S8 do ul. Wysokiej"
- Serwis systemów wentylacji i klimatyzacji
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.