eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinRoboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni betonowej wraz z geomembraną dla kontenerowej stacji paliw zlokalizowanej na terenie JW. 1749 Stargard Szczeciński i monitoringu wód podziemnych dla kontenerowej stacji paliw zlokalizowanej na terenie JW. 4094 Wałcz (PKOB 2420).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-24

Szczecin: Roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni betonowej wraz z geomembraną dla kontenerowej stacji paliw zlokalizowanej na terenie JW. 1749 Stargard Szczeciński i monitoringu wód podziemnych dla kontenerowej stacji paliw zlokalizowanej na terenie JW. 4094 Wałcz (PKOB 2420).
Numer ogłoszenia: 171602 - 2012; data zamieszczenia: 24.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4512000, 4512026, faks 91 4512024, 4512029, 4512434.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przetargi.rzi.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni betonowej wraz z geomembraną dla kontenerowej stacji paliw zlokalizowanej na terenie JW. 1749 Stargard Szczeciński i monitoringu wód podziemnych dla kontenerowej stacji paliw zlokalizowanej na terenie JW. 4094 Wałcz (PKOB 2420)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni betonowej wraz z geomembraną dla kontenerowej stacji paliw zlokalizowanej na terenie JW. 1749 Stargard Szczeciński i monitoringu wód podziemnych dla kontenerowej stacji paliw zlokalizowanej na terenie JW. 4094 Wałcz (PKOB 2420), w szczególności polegające na wykonaniu: i. Część I - Wykonanie nawierzchni betonowej wraz z geomembraną kontenerowej stacji paliw dla KSP-20 w Stargardzie Szczecińskim na terenie JW. 1749 1) Roboty budowlane: a) przestawienie kontenera z odłączeniem od mediów na czas wykonania geomembrany i nawierzchni betonowej, b) rozebranie istniejącej nawierzchni betonowej (bez podbudowy) i wywozem gruzu, c) demontaż wpustów ściekowych (kratek kanalizacji deszczowej), d) rozebranie krawężników, e) uzupełnieniem podsypki piaskowej na istniejącej podbudowie w celu wyrównania i wyprofilowania poziomu przed ułożeniem geomembrany, f) ułożenie geomembrany, g) wykonanie nawierzchni betonowej z betonu B40 grub. 20 cm, h) wykonanie dylatacji nawierzchni z uwzględnieniem dylatacji na styku z krawężnikiem, i) montaż wpustów ściekowych (kratek uprzednio zdemontowanych), j) ułożenie krawężników (wbudować materiałem z demontażu, uzupełnić brakujące elementy nowym materiałem), k) uszczelnienie przerw dylatacyjnych materiałami elastycznymi, odpornymi na działanie produktów ropopochodnych, l) posadowienie kontenera i przyłączenie do mediów. 2) Roboty elektryczne: a) Wykonanie pomiarów uziemienia ochronnego, b) Pomiar rezystancji kabla zasilającego, c) Pomiar szybkiego wyłączania. 3) Roboty geodezyjne: a) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej wykonanej nawierzchni z uwzględnieniem istniejących elementów (kontener i sieci przyłączeniowe; elektryczne, kanalizacyjne, wody). 4) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie dla kontenerowej stacji paliw KSP - 20: a) Wykonanie niezbędnych pomiarów, badań, sprawdzeń (m. in.: badania sieci wodociągowej ppoż, próby sieci wodociągowej, próby sieci kanalizacyjnej deszczowej i sanitarnej, protokół z płukania sieci wodociągowej, protokół z kontroli przewodów kominowych, badania fizykochemiczne wody w kontenerze, badania elektryczne, legalizacja), b) Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (po uprzednim uzyskaniu pozytywnej opinii Wojewódzkiego Inspektora Ochrony Środowiska), c) Przekazanie kluczy użytkownikowi. ii. Część II - Wykonanie monitoringu jakości wód podziemnych dla kontenerowej stacji paliw KSP - 20 w Wałczu na terenie JW. 4094 1) Roboty budowlane: a) Uszczelnienie dylatacji nawierzchni betonowej oraz styków podjazdu betonowego i krawężników materiałami elastycznymi, odpornymi na działanie produktów ropopochodnych. 2) Montaż czterech piezometrów: a) Prace geodezyjne - szczegółowa lokalizacja i tyczenie otworów, b) Wiercenie czterech otworów badawczych, c) Montaż piezometrów wraz z zabudową, d) Wykonanie pierwszego poboru próbki wody i wykonanie badań laboratoryjnych (z każdego otworu). 3) Roboty geodezyjne: a) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej wykonanego monitoringu 4) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie dla kontenerowej stacji paliw KSP - 20: a) Wykonanie niezbędnych pomiarów, badań, sprawdzeń (m. in.: badania sieci wodociągowej ppoż, próby sieci wodociągowej, próby sieci kanalizacyjnej deszczowej i sanitarnej, protokół z płukania sieci wodociągowej, protokół z kontroli przewodów kominowych, badania fizykochemiczne wody w kontenerze, badania elektryczne, legalizacja), b) Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (po uprzednim uzyskaniu pozytywnej opinii Wojewódzkiego Inspektora Ochrony Środowiska), c) Przekazanie kluczy użytkownikowi 5) Wykonawca robót wykona dokumentację techniczną powykonawczą oraz przekaże dla Zamawiającego zgodnie z zapisami Ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. z późniejszymi zmianami materiały wymienione w art. 60 - dokumentację budowy i dokumentację powykonawczą. Przekazaniu podlegają również decyzje dotyczące obiektu, a także instrukcje obsługi i eksploatacji: obiektu, instalacji i urządzeń związanych z tym obiektem - dotyczy obu części zamówienia. 6) Wykonawca robót wykona dokumentację fotograficzną przed i po wykonaniu prac, którą przekaże Zamawiającemu - dotyczy obu części zamówienia 7) Wykonawca w ramach zawartej umowy uzyska, na podstawie pełnomocnictw Zamawiającego, pozwolenie na użytkowanie dla przedmiotowych stacji paliw - dotyczy obu części zamówienia. UWAGA: Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych (Wykonawca jest wytwórcą odpadów budowlanych). Pozostałe odpady z budowy, remontu i demontaży budowlanych nie podlegające utylizacji Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie - dotyczy obu części zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.51-3, 71.33.20.00-4, 45.11.11.00-9, 45.00.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3.800,00 PLN dla całości zamówienia w tym (art. 45, 46): Część I: 3.000,00 PLN Część II: 800,00 PLN.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie pozwalającym na realizację zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie w/w zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie nabyli wiedzę i doświadczenie, wykonując roboty ogólnobudowlane o łącznej wartości minimum 3.000.000,00 zł - dla każdej części zamówienia (Wykonawca składając na część I i II zamówienia sumuje kwoty minimalne dla każdej części).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: Część I a) osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiadają uprawnienia budowlane bez ograniczeń upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej - minimum 1 osoba, - drogowej - minimum 1 osoba, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - minimum 1 osoba, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - minimum 1 osoba, b) osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i posiadają uprawnienia: - geodezyjne I w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych - minimum 1 osoba posiadająca ważne poświadczenie bezpieczeństwa, które upoważnia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli do poziomu co najmniej POUFNE oraz zaświadczenie o odbyciu szkolenia z zasad ochrony informacji niejawnych. Część II c) osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiadają uprawnienia budowlane bez ograniczeń upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej - minimum 1 osoba, - drogowej - minimum 1 osoba, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - minimum 1 osoba, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - minimum 1 osoba, a) osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i posiadają uprawnienia: - geodezyjne I w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych - minimum 1 osoba posiadająca ważne poświadczenie bezpieczeństwa, które upoważnia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli do poziomu co najmniej POUFNE oraz zaświadczenie o odbyciu szkolenia z zasad ochrony informacji niejawnych, - geologiczne kat. IV lub V - minimum 1 osoba.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zestawienie zastosowanych parametrów cenotwórczych: stawka robocizny, koszty pośrednie, koszt zakupu materiałów oraz zysk.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy może nastąpić w przypadku: a) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowana zmiana elementu robót budowlanych lub zmiany technologii na korzystniejszą, nowocześniejszą, tańszą niż określona w SIWZ, b) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny lub zmianę obowiązujących przepisów, c) zmiany wymiarów, położenia lub wysokości elementów związanych z robotą budowlaną, d) zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót budowlanych niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy, e) uzasadnione zmiany ilości robót budowlanych do określonych w dokumentacji i w opisie przedmiotu zamówienia i związana z powyższym zmiana wynagrodzenia, f) konieczności zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku: - konieczności wykonania robót dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy, warunkujących wykonanie przedmiotu zamówienia, - wstrzymania wykonania całości lub części robót na skutek wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy, - powyższe będzie możliwe pod warunkiem potwierdzenia przez inspektora nadzoru w dokumentacji budowy wystąpienia okoliczności uzasadniających zmianę terminu, g) zmiany kierownika budowy lub kierowników robót. Warunkiem zmiany będzie posiadanie przez nowego kierownika uprawnień budowlanych, takich jak kierownik budowy wskazany w ofercie, h) zmiany podwykonawcy robót wskazanych w ofercie, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego na zatrudnienie nowego podwykonawcy, i) zmiany dopuszczającej do realizacji część zamówienia podwykonawcy w sytuacji nieprzewidzianej, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, j) zmiany spowodowanej okolicznościami siły wyższej lub powstałej z winy osób trzecich, k) zmiany w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych z przedmiotem zamówienia, które nastąpiły po dniu zawarcia umowy, l) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności. W przypadku wystąpienia sytuacji powodujących konieczność wprowadzenia takich zmian, zostaną wprowadzone do umowy aneksem na warunkach uzgodnionych przez strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przetargi.rzi.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak w pkt I.1 niniejszego ogłoszenia..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2012 godzina 10:00, miejsce: siedziba RZI Szczecin (budynek nr 22, biuro nr 4)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie nawierzchni betonowej wraz z geomembraną kontenerowej stacji paliw dla KSP-20 w Stargardzie Szczecińskim na terenie JW. 1749..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nawierzchni betonowej wraz z geomembraną kontenerowej stacji paliw dla KSP-20 w Stargardzie Szczecińskim na terenie JW. 1749..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.51-3, 45.11.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie monitoringu jakości wód podziemnych dla kontenerowej stacji paliw KSP - 20 w Wałczu na terenie JW. 4094..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie monitoringu jakości wód podziemnych dla kontenerowej stacji paliw KSP - 20 w Wałczu na terenie JW. 4094..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4, 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.