eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Kanał Kołoment - retencja korytowa , odbudowa kanału gm.Bogdaniec

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-20

Gorzów Wielkopolski: Kanał Kołoment - retencja korytowa , odbudowa kanału gm.Bogdaniec
Numer ogłoszenia: 171615 - 2007; data zamieszczenia: 20.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Zielonej Górze Oddział w Gorzowie Wielkopolskim, ul. Myśliborska 52, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7285931, fax 095 7285931.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lzmiuw.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kanał Kołoment - retencja korytowa , odbudowa kanału gm.Bogdaniec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na odcinku kanału Kołoment w km 0+000 - 0+900 usunięcie namułu refulerem ze zbiornika wyrównawczego (średnie zamulenie = 0,45 m. Na odcinku w km 0+900 - 2+588 mechaniczna odbudowa kanału poprzez usunięcie zamulenia z rozplantowaniem gruntu, odcinkowe umocnienie skarp opaską faszynową.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy: nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1i2 oraz spełniający wymogi art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych z późn.zmianami oraz spełniający warunki dodatkowe: 1. Zrealizowali w latach 2002-2007 minimum trzy zamówienia obejmujące roboty porównywalne z niniejszym zamówieniem. Wykaz zrealizowanych przez wykonawcę zamówień winien być potwierdzony referencjami. 2. Posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej 200.000 /słownie: dwieście tysięcy zł./ dostępne przez okres realizacji zamówienia. 3. Udzielą 3-letniej rękojmi i co najmniej 3-letniej gwarancji na wykonane roboty. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Analiza dokumentów, oświadczeń i referencji złożonych wraz z wnioskiem o dopuszczenie do przetargu. Maksymalną ocenę otrzyma oferent, który wykonał największą ilość robót /w km/ w zakresie odbudowy rzek i kanałów oraz dokonał odmulania refulerem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: : Do wniosku o dopuszczenie do przetargu ograniczonego należy dołączyć niżej wymienione dokumenty dotyczące wiarygodności prawnej, finansowej i technicznej oferenta: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie wykonawstwa obiektów inżynierii wodnej (aktualność nie wcześniej niż 6 m- cy przed terminem złożenia wniosku o dopuszcz.do przetargu) 2) oświadczenie, że oferent w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania wykonał wszystkie zamówienia publiczne z należytą starannością, 3) aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem złożenia wniosku o dopuszcz.do przetargu), 4) aktualne zaświadczenie z ZUS o opłaceniu składek na ubezpieczenie społeczne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem złożenia wniosku o dopuszcz.do przetargu), 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym: 5a/ w art. 24 ust.1 pkt. 4 - 8 ustawy - Prawo zam. publ. 5b/ w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy - Prawo zam. publ. (wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem złożenia wniosku o dopuszcz.do przetargu). 6) zaświadczenie z banku finansującego oferenta o możliwości zaciągnięcia bez warunków dodatkowych kredytu w wysokości minimum 200.000,- zł /słownie: dwieście tysięcy zł./, na okres realizacji zamówienia 7) wykaz kierownictwa firmy oraz dane kierownika budowy mającego realizować zamówienie / kwalifikacje zawodowe, kserokopie uprawnień budowlanych, zaśw. o przynależności do II B, doświadczenie zawodowe, liczba zatrudnionych przez oferenta pracowników stałych. 8) wykazać zrealizowane zamówienia w latach 2002-2007 porównywalne z niniejszym w zakresie inżynierii wodnej /zestawienie/ i załączyć referencje/. Treść referencji winna ujmować nazwę zadania, rozmiar rzeczowy , daty realizacji zamówienia. Przedłożyć oświadczenie o posiadaniu refulera lub załączyć podpisaną umowę najmu refulera. W przypadku utworzenia konsorcjum sporządzić zestawienie łączne wykonanych zamówień przez wszystkich członków konsorcjum oraz dołączyć komplet referencji. Każdy członek konsorcjum oraz podwykonawca musi spełniać wymogi określone w poz. od 1/ do 5/ oraz 8/ do 10/. 9) oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy -PZP 10) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - PZP

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubuski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Zielonej Górze , Oddział w Gorzowie Wlkp., ul. Myśliborska 52 , 66-400 Gorzów Wlkp., pokój nr 8 ( dla zaproszonych do składania ofert).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2007 godzina 09:00, miejsce: Lubuski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Zielonej Górze, Oddział w Gorzowie Wlkp., ul. Myśliborska 52, 66-400 Gorzów Wlkp. (pokój nr 2 sekretariat ).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.