eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaAdaptacja pomieszczeń na potrzeby poradni stomatologicznej w lokalu przy ul. gen. Wł. Andersa nr 18 w Warszawie przynależnego do Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej dla Pracowników Wojska SP ZOZ z siedzibą przy ul. Nowowiejskiej 31 w 00-911 Warszawie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-20

Warszawa: Adaptacja pomieszczeń na potrzeby poradni stomatologicznej w lokalu przy ul. gen. Wł. Andersa nr 18 w Warszawie przynależnego do Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej dla Pracowników Wojska SP ZOZ z siedzibą przy ul. Nowowiejskiej 31 w 00-911 Warszawie.
Numer ogłoszenia: 171629 - 2007; data zamieszczenia: 20.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Nowowiejska 31, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8258221, fax 022 6874170.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja pomieszczeń na potrzeby poradni stomatologicznej w lokalu przy ul. gen. Wł. Andersa nr 18 w Warszawie przynależnego do Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej dla Pracowników Wojska SP ZOZ z siedzibą przy ul. Nowowiejskiej 31 w 00-911 Warszawie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - Adaptacja pomieszczeń na potrzeby poradni stomatologicznej w lokalu przy ul. gen. Wł. Andersa nr 18 w Warszawie przynależnego do Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej dla Pracowników Wojska SP ZOZ z siedzibą przy ul. Nowowiejskiej 31 w 00-911 Warszawie. Zamówienie zostało podzielone na trzy pakiety: Pakiet A: roboty ogólnobudowlane, w tym demontaż i prace rozbiórkowe wraz z wywozem gruzu i odpadów; wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej (sanitariaty dla pracowników i pacjentów); wykonanie instalacji wodnej i sprężonego powietrza do dwóch unitów stomatologicznych oraz instalacji c.o. Pakiet B: wykonanie instalacji elektrycznych, systemu alarmowego, sieci teleinformatycznej, systemu ppoż. i systemu kontroli dostępu z rejestracją czasu pracy - wpiętych w już istniejące systemy w lokalu przy ul. gen. Wł. Andersa nr 16. Pakiet C: wykonanie wentylacji mechanicznej wraz z klimatyzacją (w zakresie schładzania i nawilżania) we wszystkich pomieszczeniach przychodni wraz z ciągami komunikacyjnymi;

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.21.00 - Instalowanie pożarowych systemów alarmowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Pakiet A: 4 719,00 PLN (cztery tysiące siedemset dziewiętnaście zł 00/100) Pakiet B: 2 886,00 PLN (dwa tysiące osiemset osiemdziesiąt sześć zł 00/100) Pakiet C: 1 872,00 PLN (tysiąc osiemset siedemdziesiąt dwa zł 00/100) Wadium całość zamówienia - 9 477,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; 2) W ciągu ostatnich 5 lat wykonali z należytą starannością minimum jedno zamówienie polegające na modernizacji, adaptacji lub remoncie pomieszczeń dla potrzeb placówki służby zdrowia o zakresie porównywalnym lub większym, o wartości min.: Pakiet A - 500.000,00 złotych; Pakiet B - 300.000,00 złotych; Pakiet C - 200.000,00 złotych. 3) Do realizacji zamówienia zapewnią kadrę kierowniczą (kierownika budowy i kierowników robót branżowych) posiadającą wymagane prawem uprawnienia budowlane oraz wpisaną na listę członków właściwej izby zawodowej; 4) Wykażą roczny obrót w każdym z 3 ostatnich pełnych lat (2004-2006) w wysokości minimum 1.000.000,- zł. 5) Posiadają środki finansowe lub dostęp do linii kredytowej na kwotę minimum: Pakiet A - 500.000,00 złotych; Pakiet B - 300.000,00 złotych; Pakiet C - 200.000,00 złotych. 6) Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 złotych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków oferent musi załączyć do oferty dokumenty określone w rozdziale VII SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spl.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska SP ZOZ Nowowiejska 31 00-911 Warszawa 62 Dział Marketingu i Zamówień Publicznych pokój 318, III piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska SP ZOZ Nowowiejska 31 00-911 Warszawa 62 Kancelaria pokój 316, III piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet A: roboty ogólnobudowlane, w tym demontaż i prace rozbiórkowe wraz z wywozem gruzu i odpadów; wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej (sanitariaty dla pracowników i pacjentów); wykonanie instalacji wodnej i sprężonego powietrza do dwóch unitów stomatologicznych oraz instalacji c.o..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet B: wykonanie instalacji elektrycznych, systemu alarmowego, sieci teleinformatycznej, systemu ppoż. i systemu kontroli dostępu z rejestracją czasu pracy - wpiętych w już istniejące systemy w lokalu przy ul. gen. Wł. Andersa nr 16..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet C: wykonanie wentylacji mechanicznej wraz z klimatyzacją (w zakresie schładzania i nawilżania) we wszystkich pomieszczeniach przychodni wraz z ciągami komunikacyjnymi..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.