Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-28
Warszawa: Wyposażenie strażaka PSP
Numer ogłoszenia: 171640 - 2009; data zamieszczenia: 28.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Służby Pożarniczej , ul. Słowackiego 52/54, 01-629 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5617624, faks 022 8330724.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgsp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie strażaka PSP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposażenia strażaka PSP do siedziby Zamawiającego, tj. Warszawa, ul. Słowackiego 52/54 wg. podziału na 17 części, na warunkach i w terminach określonych w rozdz. II SIWZ Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium na wybrane części zamówienia w wysokości: Część V: 1300; zł, słownie: tysiąc trzysta złotych, Część VIII: 1500; zł, słownie: tysiąc pięćset złotych, Część IX: 10 000; zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych, Część X: 200; zł, słownie: dwieście złotych, Część XI: 700; zł, słownie: siedemset złotych, Część XII: 1300; zł, słownie: tysiąc trzysta złotych, Część XIII: 300; zł, słownie: trzysta złotych. Na pozostałe części wniesienie wadium nie obowiązuje.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1. Zadeklarują w ofercie gotowość wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w pkt. 2 instrukcji. 2. Spełniają wymagania uprawniające do ubiegania się o udzielenia zamówienia, takie jak: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówieni, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie: 1. analizy treści złożonej oferty - czy została sporządzona w sposób określony w pkt. 6 niniejszej instrukcji, 2. złożonego oświadczenia i dokumentów opisanych w pkt. 5 niniejszej instrukcji, wg formuły spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie wg wzoru podanego w rozdziale III pkt. 1. SIWZ. 2. Ofertę Wykonawcy dla części na którą Wykonawca składa ofertę, wg wzoru podanego w rozdziale III pkt. 2. SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Formularz cenowy dla części na którą Wykonawca składa ofertę - wg wzoru podanego w rozdziale III pkt. 3 SIWZ. 5. Dot. części: 9: Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego ZUS - u potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. Dot. części: 9: Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 7. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w przypadku gdy ofertę składa pełnomocnik. 8. Pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich: - w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo - w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku, kiedy oferta wykonawców, którzy wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, konieczne będzie dostarczenie przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Ponadto w celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom określonym w rozdziale II SIWZ - Opis szczegółowy przedmioty zamówienia- , Wykonawcy do oferty muszą załączyć: Numer części: Wymagany dokument: 1. - Aktualne świadectwo dopuszczenia wyrobu do użytkowania, wydane przez CNBOP w Józefowie, zgodne z §6 Rozporządzenia MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr.143 poz.1002). - Deklaracja zgodności WE oferowanego produktu, zgodna z § 36 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. 5. - Aktualne świadectwo dopuszczenia wyrobu do użytkowania wydane przez CNBOP w Józefowie, zgodne z §6 Rozporządzenia MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr.143 poz.1002). - Deklaracja zgodności WE oferowanego produktu, zgodna z § 36 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. - Wzór oferowanego asortymentu (hełm) - 1 szt. 6. - Aktualne świadectwo dopuszczenia wyrobu do użytkowania wydane przez CNBOP w Józefowie, zgodne z §6 Rozporządzenia MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr.143 poz.1002). - Deklaracja zgodności WE oferowanego produktu, zgodna z § 36 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. 7. - Świadectwo jakości zdrowotnej dla wyrobu przeznaczonego do kontaktu z żywnością na oferowany asortyment. 9. - Wykaz wszystkich materiałów - z podaniem pełnej nazwy (materiał wierzchni zewnętrzny, membrana, materiał termoizolacyjny z podszewką, suwaki, zatrzaski, taśmy, nici) jakich producent użyje do wytworzenia pojedynczego kompletu ubrania (dokument własny Wykonawcy), - Aktualne świadectwo dopuszczenia wyrobu do użytkowania wydane przez CNBOP w Józefowie, zgodne z §6 Rozporządzenia MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr.143 poz.1002). - Deklaracja zgodności WE oferowanego produktu, zgodna z § 36 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. - Wykaz parametrów technicznych oferowanego asortymentu wraz z dokumentami wystawionymi przez uprawnione do tego jednostki notyfikowane potwierdzające parametry podane do oceny. - Wzór oferowanego asortymentu (ubranie specjalne) - 1 kpl. 11. - Aktualne świadectwo dopuszczenia wyrobu do użytkowania wydane przez CNBOP w Józefowie, zgodne z §6 Rozporządzenia MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr.143 poz.1002). - Deklaracja zgodności WE oferowanego produktu, zgodna z § 36 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. - Wykaz parametrów technicznych oferowanego asortymentu wraz z dokumentami wystawionymi przez uprawnione do tego jednostki notyfikowane potwierdzające parametry podane do oceny. - Wzór oferowanego asortymentu (rękawice specjalne) - 1 para. 12. - Aktualne świadectwo dopuszczenia wyrobu do użytkowania wydane przez CNBOP w Józefowie, zgodne z §6 Rozporządzenia MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr.143 poz.1002). - Deklaracja zgodności WE oferowanego produktu, zgodna z § 36 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. - Wzór oferowanego asortymentu (obuwie specjalne) - 1 para. 13. - Aktualne świadectwo dopuszczenia wyrobu do użytkowania wydane przez CNBOP w Józefowie, zgodne z §6 Rozporządzenia MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr.143 poz.1002). - Deklaracja zgodności WE oferowanego produktu, zgodna z § 36 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. - Wykaz parametrów technicznych oferowanego asortymentu wraz z dokumentami wystawionymi przez uprawnione do tego jednostki notyfikowane potwierdzające parametry podane do oceny. - Wzór oferowanego asortymentu (kominiarka niepalna) - 1 szt. 14. - Aktualne świadectwo dopuszczenia wyrobu do użytkowania wydane przez CNBOP w Józefowie, zgodne z §6 Rozporządzenia MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr.143 poz.1002). - Deklaracja zgodności WE oferowanego produktu, zgodna z § 36 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Okres gwarancji - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sgsp.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ul. Słowackiego 52/54, 01-629 Warszawa - Pokój 323 Dział Zamówień Publicznych, wejście od ul. Siemiradzkiego..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Warszawa, ul. Słowackiego 52/54, 01-629 Warszawa - Kancelaria Ogólna SGSP, pokój 102, wejście od ul. Siemiradzkiego..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zatrzaśnik duży strażaka PSP.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa poniżej 206 000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.40.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Worki marynarskie strażaka PSP.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa poniżej 206 000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pochewka na toporek strażaka PSP.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa poniżej 206 000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.50.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Podpinka linkowa strażaka PSP.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa poniżej 206 000 euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.50.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Hełm strażaka PSP.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa poniżej 206 000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.41.11-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Toporek lekki strażaka PSP.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa poniżej 206 000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.40.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji - 20
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Manierka - bidon strażaka PSP.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa poniżej 206 000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.11.30-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji - 20
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Ubranie koszarowe strażaka PSP.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa poniżej 206 000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji - 20
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Ubranie specjalne strażaka PSP.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa poniżej 206 000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Parametry techniczne - 50
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Ubranie dla kadry dowódczo - sztabowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa poniżej 206 000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji - 20
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Rękawice specjalne strażaka PSP.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa poniżej 206 000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.40.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Parametry techniczne - 50
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Obuwie specjalne strażaka PSP.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ponizej 206 000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji - 20
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Kominiarka niepalna strażaka PSP.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa poniżej 206 000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.41.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Parametry techniczne - 50
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pas bojowy strażaka PSP.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa poniżej 206 000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.40.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji - 20
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Mundur wyjściowy i służbowy strażaka PSP.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa poniżej 206 000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.41.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji - 20
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Obuwie damksie i botki damskie strażaka PSP.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa poniżęj 206 000 euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.80.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji - 20
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Plecak - kostka strażaka PSP.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa poniżej 206 000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji - 20
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Ochrona mienia w siedzibie Zamawiającego przy ul. Trakt Lubelski 353 i 355 wraz z terenem przyległym; monitorowanie 8 sygnałów alarmowych w obiektach ZGN,
- Dostawa kontrastu dla Rezonansu Magnetycznego.
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce obiadów klientom Ośrodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie
- Zakup i dostawę urządzeń medycznych: defibrylatory i tonometr aplanacyjny na potrzeby Szpitala im. prof. W. Orłowskiego CMKP.
- Opracowanie dokumentacji projektowej do złożenia oferty w konkursie PKP PLK S.A. dla budowy tunelu w ciągu DW 632 na terenie m. Michałów-Reginów pod torami LK 10 - nr postępowania 274/24
- Najem wraz z niezbędnymi licencjami oraz wdrożeniem dwóch urządzeń sieciowych zabezpieczających działanie infrastruktury teleinformatycznej Straży Miejskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ I OCHRONNEJ ORAZ PODSTAWOWYCH ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ
- DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ
- Zakup i dostawa sortów mundurowych i odzieży bhp oraz oznak służbowych dla poszczególnych stanowisk dla pracowników Parku Narodowego "Ujście Warty"
- Dostawa umundurowania leśnika w 2024 i 2025 roku, odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej w 2025 roku dla pracowników Nadleśnictwa Komańcza
- Dostawa odzieży i obuwia dla pracowników SK MSWiA z WM C-O w Olsztynie
- Dostawa odzieży stanowiącej elementy munduru leśnika pracownikom Nadleśnictwa Rajgród do końca roku 2025
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.