eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare BabiceOdbiór i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów wielkogabarytowych, zużytych opon oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Stare Babice - zamówienie uzupełniające do umowy 201/2013 z dn. 19. VI. 2013 r.



Ogłoszenie z dnia 2014-05-21

Stare Babice: Odbiór i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów wielkogabarytowych, zużytych opon oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Stare Babice - zamówienie uzupełniające do umowy 201/2013 z dn. 19. VI. 2013 r.
Numer ogłoszenia: 171656 - 2014; data zamieszczenia: 21.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stare Babice, Rynek 32, 05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie, tel. 0-22 722 95 36, faks 0-22 722 95 36.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów wielkogabarytowych, zużytych opon oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Stare Babice - zamówienie uzupełniające do umowy 201/2013 z dn. 19. VI. 2013 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem umowy jest odbiór, transport i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów wielkogabarytowych, zużytych opon oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Stare Babice. 2.Szczegółowy sposób i zakres świadczenia usługi: 1)Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi zgodnie z harmonogramem przekazanym przez Zamawiającego będącym załącznikiem do umowy. 2)Wykonawca zobowiązany jest odebrać wszystkie odpady wielkogabarytowe oraz zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny sprzed wszystkich posesji z terenu gminy Stare Babice. 3)Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) zebranych odpadów. 4)Wykonawca zobowiązany jest zapewnić transport odpadów do miejsca zagospodarowania. 5)W celu umożliwienia sporządzenia przez Zamawiającego rocznego sprawozdania z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, o którym mowa w art. 9q ww. ustawy, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu niezbędne informacje umożliwiające sporządzenie sprawozdania. 6)Przed podpisaniem umowy Wykonawca pisemnie wskaże Zamawiającemu osobę odpowiedzialną za realizację umowy oraz przekaże nr telefonu komórkowego do tej osoby. Ponadto Wykonawca przekaże nr faksu lub adres e-mail, na który Zamawiający przesyłać będzie zgłaszane reklamacje oraz wszelkie informacje dotyczące realizacji umowy. 7)Reklamacje dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia zgłoszone przez Zamawiającego Wykonawca będzie realizował w nieprzekraczalnym terminie 1 dnia od momentu zgłoszenia. 8)Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia kontroli sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia. Osoba nadzorująca wykonanie umowy ze strony Wykonawcy zobowiązana jest do stawienia się na wezwanie Zamawiającego niezwłocznie nie dłużej jednak niż w ciągu 2 godzin od telefonicznego powiadomienia w celu przeprowadzenia kontroli. Każdą reklamację Wykonawca wykona niezwłocznie, w terminie nie dłuższym niż 1 dzień od dnia zgłoszenia. 9)W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających Wykonawcy wykonanie przedmiotu zamówienia jest on zobowiązany na własny koszt i ryzyko zapewnić zastępcze wykonanie przedmiotu zamówienia przez innego Wykonawcę, który winien spełniać wszystkie wymagania i obowiązki wynikające z niniejszej umowy i przepisów prawa. 10)W przypadku nie podjęcia obowiązków ciążących na Wykonawcy, a wynikających z ustalonych w niniejszej umowy warunków. Zamawiający w trybie awaryjnym zleci wykonanie usługi innej firmie na koszt i ryzyko Wykonawcy. 11)Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie kosztów zapewnienia zastępczych odbioru odpadów zleconego przez Zamawiającego z następnej faktury. 12)Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną za straty i szkody powstałe w związku z wypełnianiem przez Wykonawcę obowiązków wynikających z niniejszej umowy. 13)Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną za straty i szkody powstałe w związku z wypełnianiem przez podwykonawcę obowiązków wynikających z niniejszej umowy. 14)Wykonawca zobowiązany jest zgłosić każdy samochód wywożący odpady Zamawiającemu i uzyskać potwierdzenie objętości odpadów. 15)Wykonawca będzie zobowiązany umową do przyjęcia odpowiedzialności od następstw i za wyniki działalności w zakresie: a)Zabezpieczenia interesów osób trzecich b)Ochrony środowiska c)Warunków bezpieczeństwa i higieny pracy d)Organizacji i utrzymywania zaplecza prac związanych z utrzymaniem zieleni e)Bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego w otoczeniu budowy f)Ochrony mienia związanego z prowadzeniem prac drogowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sita Polska Sp. z o.o., ul. Zawodzie 5, 02-981 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22222,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 24000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24000,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 pzp jako zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego objętego umową nr 201/2013 z dn. 19. VI. 2013 r., które było przewidziane w ogłoszeniu (tryb przetargu nieograniczonego) o zamówieniu podstawowym, wartość zamówienia uzupełniającego (wraz z pierwszym zamówieniem uzupełniającym) nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego, a od wykonania zamówienia podstawowego nie upłynęło więcej niż 3 lata. Zamówienie uzupełniające jest powtórzeniem tego samego rodzaju zamówienia, co zamówienie podstawowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.