To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-08-03
Słupsk: Przebudowa wiaduktu nad torami kolejowymi - Aleja 3-go Maja w Słupsku
Numer ogłoszenia: 171661 - 2016; data zamieszczenia: 03.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 86779 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku, ul. Przemysłowa 73, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. +48 59 841 00 91, faks +48 59 848 37 35.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa wiaduktu nad torami kolejowymi - Aleja 3-go Maja w Słupsku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w Słupsku robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa wiaduktu nad torami kolejowymi - Aleja 3-go Maja w Słupsku. 2. Dla całości zadania Zamawiający posiada pozwolenie na budowę nr 172/2015 z dnia 28 lipca 2015 r. wydane przez Wojewodę Pomorskiego oraz pozwolenie na budowę nr 229/2015 z dnia 22 lipca 2015 r. wydane przez Prezydenta Miasta Słupska. 3. Podstawowe parametry techniczne obiektu: 1) Długość: W1 73,64 m, W2 75,12 m, 2) Szerokość wiaduktu 2 x 12,90 m, 3) Szerokość chodników 2 x 1,80 m, 4) Szerokość jezdni 2 x 9,25 m. 4. Podstawowe parametry techniczne obiektu po przebudowie: 1) Długość: W1 73,64 m, W2 75,12 m, 2) Szerokość wiaduktu 2 x 12,90 m, 3) Szerokość chodników 2 x min. 1,61 m, 4) Szerokość ścieżek rowerowych 2 x 2,00 m, 5) Szerokość jezdni 2 x 2 x 3,50 m. 5. PLANOWANY ZAKRES ROBÓT: 1) roboty rozbiórkowe: skucie kap, zdjęcie hydroizalacji, demontaż dylatacji, 2) wykonanie niezbędnych wykopów, 3) wykonanie płyt przejściowych, 4) wykonanie hydroizolacji płyty pomostu, 5) wykonanie kap obiektu, 6) zabezpieczenie powierzchniowe elementów konstrukcji ustroju nośnego i podpór, 7) dostosowanie dojazdów - roboty bitumiczne, 8) prace izolacyjne, montaż wyposażenia obiektu oraz elementów bezpieczeństwa ruchu, 9) umocnienie skarp, humusowanie i obsianie trawą oraz roboty związane z porządkowaniem i estetyką obiektu oraz terenu przyległego. 6. PRZEBUDOWA OBIEKTU INŻYNIERSKIEGO ZAWIERA, W SZCZEGÓLNOŚCI: 1) przeniesienie ścieżek rowerowych z pasa jezdni w strefę chodnikową, 2) oddzielenie ścieżek rowerowych barierami ochronnymi, 3) wykonanie nowej hydroizolacji asfaltowo-polimerowej z płytą zabezpieczającą na płycie pomostu, 4) wykonanie zabezpieczenia powierzchniowego stalowych i betonowych elementów ustroju nośnego i podpór obiektu, 5) wymianę dylatacji na dylatacje bitumiczne, 6) wymianę dylatacji modułowej na podporach od strony ulicy Wolności, 7) ułożenie nowej nawierzchni bitumicznej na obiekcie i dojazdach, 8) wykonanie na obiekcie warstwy wiążącej z MA8 grubości 4-5 cm oraz warstwę ścieralną z SMA11 o grubości 4,0 cm, 9) wykonanie na dojazdach konstrukcji nawierzchni ułożonej na 15 centymetrowej warstwie gruntocementu: podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm, podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC22P o grubości 15 cm, warstwa wiążąca z AC16W grubości 8 cm i warstwa ścieralna z SMA11 grubości 4cm, 10) wykonanie nawierzchni ścieżki rowerowej i ciągu pieszego na obiekcie z nawierzchnio-izolacji bitumiczno-polimerowej, 11) wykonanie chodnika na dojazdach z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm, 12) wykonanie ścieżki rowerowej na dojazdach o nawierzchni bitumicznej z AC11S grubości 3 cm ułożonej na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 12 cm, 13) montaż krawężników kamiennych na moście oraz krawężników, obrzeży i oporników betonowych na dojazdach, 14) wykonanie odwodnienia ciągów komunikacyjnych, 15) wykonanie nowej balustrady stalowej wysokości 1,3 m, osłony przeciwporażeniowej oraz bariery ochronnej, 16) wykonanie instalacji rur osłonowych dla przeprowadzenia obecnych i przyszłych urządzeń obcych, 17) uzupełnienie ubytków w umocnieniu skarp od strony ulicy Wolności, 18) umocnienie skarp i stożków kamienną kostką brukową od strony Ronda im. Zesłańców Sybiru, 19) opracowanie i zatwierdzenie projektów zastępczej i docelowej organizacji ruchu, 20) wprowadzenie docelowej organizacji ruchu oznakowania pionowego i poziomego zgodnie z zatwierdzonym projektem, 21) opracowanie, zatwierdzenie i wprowadzenie Regulaminu tymczasowego prowadzenia ruchu pociągów w czasie wykonywania każdego etapu robót. 7. POZOSTAŁE INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1) Szczegółowy zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych opracowane przez Grzegorza Buganika prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą: Pracownia Projektowa Grzegorz Buganik, ul. Kochanowskiego 5c/5, 68-100 Żagań, 2) Wykonawca jest posiadaczem i wytwórcą odpadów. Na Wykonawcy ciążą obowiązki wynikające z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21, z późn. zm.), 3) Przy wycenie robót rozbiórkowych Wykonawca musi założyć, że: a) odpadami są materiały pochodzące z robót ziemnych i rozbiórki, które nie zostaną użyte do wbudowania na miejscu (wyjątek stanowią elementy stalowe, żeliwne oraz inne materiały przydatne do ponownego wbudowania); Wykonawca wywiezie odpady na wybrane przez siebie wysypisko na własny koszt, b) materiały z odzysku nadające się do ponownego wbudowania stanowią własność Zamawiającego, po zważeniu lub policzeniu materiałów oraz ich posegregowaniu i oczyszczeniu, zostaną następnie przetransportowane na paletach i złożone we wskazane przez Zamawiającego miejsce, na odległość 3 km, w ramach wynagrodzenia, c) materiały metalowe z rozbiórki należy pociąć i wywieźć do punktu skupu złomu w imieniu i na rzecz Zamawiającego (dokumentację złomowania należy niezwłocznie przekazać Zamawiającemu dokonać wpłaty pieniędzy otrzymanych ze złomowania w kasie ZIM w Słupsku, przy ul. Przemysłowej 73), 4) Zamawiający nie wymaga przedstawienia na piśmie Programu Zapewnienia Jakości (PZJ). Zagadnienia sposobu wykonywania robót, możliwości technicznych, kadrowych i organizacyjnych gwarantujących wykonanie robót zgodnie z dokumentacją projektową oraz ze Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi zostaną omówione przy przekazaniu terenu budowy przez Zamawiającego, 5) Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty będące przedmiotem zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawnymi, normami i terminem określonym w SIWZ. W szczególności roboty należy prowadzić w sposób gwarantujący spełnienie warunków i wymagań określonych w dokumentacji projektowej i SIWZ, 6) Nazwy własne, które występują w SIWZ określają wymagany minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. 8. OBOWIĄZKI WYKONAWCY: 1) zamieszczenie na koszt Wykonawcy w prasie lokalnej informacji o planowanym rozpoczęciu robót. Informacja musi zawierać wskazanie źródła współfinansowania inwestycji. Treść informacji do prasy Wykonawca musi uzgodnić z Zamawiającym. 2) przed przystąpieniem do robót Wykonawca na koszt własny ma obowiązek wykonać projekt tymczasowej organizacji ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami, w oparciu o kolejność robót i technologię określoną w dokumentacji projektowej. Projekt tymczasowej organizacji ruchu musi być uzgodniony przez Zamawiającego, Wydział Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji w Słupsku i zatwierdzony przez Prezydenta Miasta Słupska. 3) opracowanie na własny koszt Regulaminu tymczasowego prowadzenia ruchu kolejowego na czas prowadzenia robót nad czynnymi torami PKP oraz robót w rejonie istniejących sieci infrastruktury kolejowej i uzyskanie jego uzgodnienia i zatwierdzenia przez jednostki kolejowe i Zamawiającego, 4) sporządzenie planu BiOZ zgodnie z wytycznymi zawartymi w opisie technicznym projektu wykonawczego pkt 7 (strona 9 opisu), 5) zapewnienie kompletnego kierownictwa, siły roboczej, materiałów, sprzętu i innych urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania zadania, 6) pracownicy Wykonawcy muszą posiadać wszystkie wymagane prawem uprawnienia i ubezpieczenia, 7) zabezpieczenie całego terenu podczas prowadzenia robót ze względu na ruch pieszych w bezpośrednim sąsiedztwie tego terenu, 8) utrzymanie terenu budowy w trakcie realizacji robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz składowanie w wyznaczonym miejscu wszelkich urządzeń pomocniczych, zbędnych materiałów, odpadów oraz niepotrzebnych urządzeń prowizorycznych lub usunięcie ich z terenu budowy, 9) prowadzenie dokumentacji budowy i zabezpieczenie na swój koszt obsługi geodezyjnej łącznie z pierwszym wytyczeniem obiektu i przekazania inwentaryzacji powykonawczej w 5 egz. oraz zeskanowaną w rozdzielczości min. 300 dpi mapy inwentaryzacji powykonawczej w formie pliku graficznego bmp lub tiff bez kompresji - 1 egz. Skompletowana dokumentacja powykonawcza zostanie przekazana Zamawiającemu w terminie nie dłuższym niż 21 dni licząc od dnia odbioru końcowego robót, 10) zorganizowanie i prowadzenie robót z należytą starannością, z zachowaniem procesu technologicznego, 11) zapewnienie czystości w rejonie terenu, na którym wykonywane są roboty i uporządkowania go (oczyszczenia z piasku, błota, liści, itp.) po zakończeniu robót, 12) zapewnienie kontroli jakości robót i materiałów oraz przekazanie Zamawiającemu deklaracji zgodności na materiały i prefabrykaty przed ich wbudowaniem. Natomiast badania materiałów (atesty, aprobaty, certyfikaty itp.) należy przekazać Zamawiającemu przy robotach zanikających oraz przy odbiorze końcowym całości robót. 9.WYMAGANIA OGÓLNE: 1) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia, 2) organizacja pracy podczas wykonywania przedmiotu zamówienia winna odpowiadać wymaganiom określonym w aktualnych przepisach dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi zapewniać prawidłowe wykonanie robót. Roboty należy prowadzić w sposób, który nie będzie naruszał interesów osób trzecich, 3) materiały, które będą wbudowane muszą odpowiadać wymogom, które określa art. 10 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowalne (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz.290), posiadać certyfikat lub deklaracje zgodności z PN lub aprobatą techniczną, 4) Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność wobec Zamawiającego lub osób trzecich za ewentualne szkody powstałe w wyniku niewykonania lub niewłaściwego wykonania robót, 5) Wykonawca odpowiada wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez pracowników Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku nie dołożenia przez Wykonawcę należytej staranności przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, 6) za wypadki oraz szkody wynikłe w czasie wykonywania robót, jak również za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny odpowiada Wykonawca, 7) całość robót należy wykonać w oparciu o obowiązujące w zakresie przedmiotu zamówienia przepisy prawne i normy branżowe, 8) Wykonawca w trakcie wykonywania umowy zobowiązany jest postępować z należytą starannością mając na uwadze miejsce i charakter robót, 9) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji zamówienia dróg, chodników, małej architektury (np. ławki, kosze na odpady), trawników, drzew, krzewów itp. Wykonawca zobowiązany jest do ich naprawienia i doprowadzenia do stanu poprzedniego, a w przypadku zieleni do jej odtworzenia. 10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za składniki majątkowe Wykonawcy znajdujące się na terenie wykonywanych prac w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 11. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 12. PODWYKONAWSTWO 1) Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia na podstawie art. 36a ust. 2 ustawy Pzp dotyczącego osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 2) Zgodnie z art. 36a ust.1 ustawy Pzp Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 3) Zamawiający na podstawie art. 36b ust. 1 ustawy Pzp żąda wskazania przez Wykonawcę w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ: a) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, b) nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. W przypadku braku określenia podwykonawców Zamawiający uzna, iż przedmiot zamówienia zostanie samodzielnie wykonany przez Wykonawcę. 4) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 13. Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych (art. 24 ust. 2a ustawy Pzp).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.21 - Roboty budowlane w zakresie wiaduktów drogowych 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRB DROBET SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PRB DROBET SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- PRB DROBET Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa, ul. Krótka 27 A, 42-202 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3519891,64 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3955808,97
Oferta z najniższą ceną: 3955808,97 / Oferta z najwyższą ceną: 6541985,97
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa dźwigu osobowego do budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku przy Placu Zwycięstwa 1
- Dostawa oprogramowania EDR wraz z licencją - 22/TP/2025
- "Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Miejskiego w Słupsku"
- Termomodernizacja budynków komunalnych w Strzelinie ul. Kolejowa 2 i ul. Kolejowa 4
- PODN.ZP.321.5.2025 przeprowadzenie szkoleń w formie stacjonarnej i zdalnej dla nauczycieli i dyrektorów szkół oraz placówek oświatowych województwa pomorskiego
- PODN.ZP.321.6.2025 zorganizowanie i przeprowadzenie usługi hotelowej z wyżywieniem (Hackaton edukacyjny)
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 2214C Rypin-Pręczki na odcinku Kowalki-Pręczki oraz nr 2215C Dylewo-Rogowo w miejscowości Pręczki ETAP 2 - od km 1+463.00 do km 3+639.26
- Budowa parkingów i ciągów pieszo-rowerowych związanych z realizacją projektu pn. ,,Rozwój zrównoważonej mobilności miejskiej w Lesznie"
- Budowa ścieżki rowerowej przy drodze powiatowej nr 2214C Rypin-Pręczki na odcinku Kowalki-Pręczki oraz nr 2215C Dylewo-Rogowo w miejscowości Pręczki
- "Budowa, przebudowa, remont dróg na terenie Gminy Raciążek"
- Odnowienie metodą grubowarstwową oznakowania poziomego jezdni, ulic i parkingów na terenie miasta i gminy Śmigiel
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1799N - etap I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.