Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-24
Warszawa-Wesoła: Dostawa materiałów biurowych
Numer ogłoszenia: 17166 - 2008; data zamieszczenia: 24.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Warszawie, ul. Żółkiewskiego 17, 05-075 Warszawa-Wesoła, woj. mazowieckie, tel. 022 7735908, fax 022 7735909.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.piorin.gov.pl/warszawa
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów biurowych (według szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ) do jednostek WIORiN na terenie całego województwa mazowieckiego. Wykonawcy muszą spełniać następujące warunki: -zapewniają realizację dostawy zamówienia po zgłoszeniu telefonicznym lub poprzez internet wielkości i miejsca dostawy, -Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wyszczególnionego w Załączniku Nr 1 do niniejszej SIWZ asortymentu na inne typowe materiały biurowe, -nie zależnie od wielkości dostawy, Wykonawcy poniosą koszty dostawy, -Zamawiający ma prawo zwrócić każdy towar bez względu na powód w terminie 14 dni od daty zakupu, -przez cały okres obowiązywania umowy dostawy realizowane będą na warunkach i cenach w podpisanej umowie, -wszystkie oferowane tonery i cartridge: o muszą być produkowane zgodnie z normą ISO, o posiadają gwarancję wymiany wkładu na nowy lub zwrotu kosztów jego zakupu oraz zwrotu kosztów naprawy urządzenia, jeśli przyczyną jego uszkodzenia było zastosowanie oferowanego tonera lub cartridga.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Brak.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustaw: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. 1. pkt a-c rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3)Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia-nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 ustawy. O wykluczeniu z postępowania Wykonawca zostanie powiadomiony zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 3 Prawa Zamówień Publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty, 1.2. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Do oferty wykonawca dołącza obok dokumentów wyszczególnionych w punkcie 1: 2.1. wypełniony formularz ofertowy (stanowiący Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ), 2.2. wypełniony szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia (stanowiący Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ), 2.3. wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków w art. 22 ust. 1 i art 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (stanowiące Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ), 2.4. wypełnione oświadczenie o zapoznaniu się przez wykonawców z warunkami przetargu i ich akceptacją (stanowiące Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ). 3. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnion(ego)ych przedstawiciel(a)i wykonawcy. 4. Dokumenty powinny być dołączone do Formularza ofertowego (o którym mowa w pkt 2 ppkt 2.1 niniejszego rozdziału) w formie załączników w kolejności wskazanej w tym Formularzu. 5. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). 6. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii. 7. W przypadku konsorcjów każdy z przedsiębiorców lub podmiotów tworzących konsorcjum składa oddzielnie dokument wymieniony w pkt 1 ppkty 1.1, 1.2, 1.3 niniejszego rozdziału. W przypadku spółek cywilnych każdy z członków spółki składa oddzielnie dokument wymieniony w pkt 1 ppkty 1.1, 1.2, 1.3 niniejszego rozdziału W odniesieniu do pozostałych dokumentów konsorcjum lub spółka cywilna może złożyć jeden wspólny dokument. 8. Brak jakiegokolwiek z dokumentów wymaganych w SIWZ, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone za zgodność z oryginałem kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania lub odrzucenie oferty, z zastrzeżeniem pkt. 9 niniejszego rozdziału. 9. Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie wyjaśnień dotyczących przedstawionych przez Wykonawców dokumentów. 10. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. termin dostawy - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piorin.gov.pl/index.php?pid=525
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Warszawie ul. Żółkiewskiego 17 05-075 Warszawa-Wesoła pokój nr 204 - sekretariat, II piętro..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Warszawie ul. Żółkiewskiego 17 05-075 Warszawa-Wesoła pokój nr 204 - sekretariat, II piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup artykułów biurowych i papierniczych oraz tonerów i tuszy do drukarek
- Sukcesywne dostawy art. biurowych, papieru, baterii i materiałów informatycznych
- Dostawa artykułów biurowych, etykiet termicznych oraz kopert
- DOSTAWA MATERIAŁÓW PIŚMIENNICZO-BIUROWYCH, URZĄDZEŃ BIUROWYCH, KALENDARZY I TERMINARZY NA 2026 ROK
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
- Zamówienie na zakup materiałów biurowych.
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.