Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-29
Wrocław: Świadczenie kompleksowej obsługi prawnej na rzecz Wrocławskich Inwestycji Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 171730 - 2013; data zamieszczenia: 29.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Inwestycje sp. z o.o. , ul. Ofiar Oświęcimskich 36, 50-059 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 77 10 905, faks 71 77 10 904.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wi.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowej obsługi prawnej na rzecz Wrocławskich Inwestycji Sp. z o.o..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług prawnych a w szczególności: 1) przygotowywanie i weryfikowanie dokumentów związanych z postępowaniami o zamówienia publiczne prowadzonymi przez Zamawiającego, 2) przygotowywanie opinii prawnych, wykładni oraz informacji, dotyczących polskiego prawa oraz prawa Wspólnoty Europejskiej; 3) przygotowywanie oraz weryfikowanie projektów umów typowych i nietypowych, których stroną ma być Zamawiający; 4) przygotowywanie projektów pism w toku postępowań administracyjnych, sądowych, skierowanych do kontrahentów Zamawiającego oraz osób trzecich; 5) przygotowywanie projektów wewnętrznych dokumentów Zamawiającego, w tym uchwał jej władz, komunikatów, zarządzeń i innych; 6) zagadnienia związane z kwestiami korporacyjnymi, oraz kwestiami z zakresu prawa pracy 7) zastępstwo prawne w postępowaniu cywilnym, administracyjnym i przed innymi organami orzekającymi, w tym w szczególności przed Prezesem Urzędu Zamówień Publicznych i Krajową Izbą Odwoławczą, oraz sądem pracy; 8) przygotowanie odpowiedzi związanych z kontrolami wewnętrznymi i zewnętrznymi w Spółce w tym zastępstwo procesowe w postępowaniach odwoławczych przed organami kontroli; 9) inne usługi prawne uzgodnione między Stronami..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: posiadać wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawca musi spełniać następujące warunki dotyczące powyższych okoliczności (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): 1wykonać w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę świadczenia pomocy prawnej na rzecz gminnej jednostki organizacyjnej lub zakładu budżetowego lub gminnych jednostek komunalnych (o których mowa w ustawie Ustawa z dnia 20 grudnia 1996 r. o gospodarce komunalnej) realizujących zadania związane z budową lub przebudową lub remontem dróg o łącznej wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto, oraz 2wykonać w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 usługi świadczenia pomocy prawnej Zamawiającemu (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych) w zakresie przygotowania postępowania o udzielnie zamówienia publicznego na roboty budowlane lub roboty budowlane wraz z zaprojektowaniem o wartości brutto nie mniejszej niż 10 mln zł każde, polegających na budowie lub przebudowie lub remoncie dróg publicznych, których przedmiotem było przygotowanie lub weryfikacja wzoru umowy dla potrzeb tego postępowania oraz 3 wykonać w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 5 usług świadczenia pomocy prawnej Zamawiającemu (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych) polegającej na przygotowaniu lub weryfikacji wzoru umowy w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC lub równoważne (np. VOB) (mogą to być wzory umów o których mowa w pkt 9.1.1.2) oraz 4 wykonać w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 usługi polegające na reprezentacji Zamawiającego w postępowaniach przed sądami powszechnymi lub arbitrażowymi w sprawach dotyczących realizacji robót budowlanych oraz 5 wykonać w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 usługi polegające na reprezentacji Zamawiającego w postępowaniach przed sądami administracyjnymi w sprawach obejmujących ustalenie lokalizacji lub realizację inwestycji obejmujących budowę lub przebudowę lub remont dróg lub infrastruktury technicznej związanej z drogą oraz 6 wykonać w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usługi świadczenia pomocy prawnej Zamawiającego (w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych) w zakresie przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane współfinansowane ze środków Unii Europejskiej o wartości powyżej 50 mln zł brutto każda której przedmiotem było przygotowanie lub weryfikacja wzoru umowy dla potrzeb tego postępowania (mogą to być usługi o których mowa w pkt 9.1.1.2). Zamawiający pojęcie infrastruktury związanej z drogą, o której mowa powyżej rozumie wszystkie elementy związane z drogą, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie z dnia 2 marca 1999 roku (Dz. U. Nr 43, poz. 430 ze zm).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia co najmniej dwie osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności oraz podać informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami; 1 jedną osobą posiadającą tytuł zawodowy radcy prawnego, w rozumieniu ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz. U. z 2002 r. Nr 123, poz. 1059 ze zm.) lub adwokata, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 maja 1982 r. o adwokaturze (Dz. U. z 2009 r. Nr 146, poz. 1188 ze zm.) lub prawnikiem zagranicznym w rozumieniu ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. Nr 126, poz. 1069 ze zm.) oraz 2 jedną osobą posiadającą tytuł zawodowy radcy prawnego, w rozumieniu ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz. U. z 2002 r. Nr 123, poz. 1059 ze zm.) lub adwokata, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 maja 1982 r. o adwokaturze (Dz. U. z 2009 r. Nr 146, poz. 1188 ze zm.) lub prawnikiem zagranicznym w rozumieniu ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. Nr 126, poz. 1069 ze zm.), posiadającego następujące doświadczenie polegające na: - świadczeniu pomocy prawnej Zamawiającemu (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych) w zakresie przygotowania co najmniej jednego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane lub na roboty budowlane wraz z projektowaniem w zakresie budowy lub przebudowy lub remontu dróg publicznych, których przedmiotem było przygotowanie lub weryfikacja wzoru umowy dla potrzeb tego postępowania, oraz - świadczeniu usług pomocy prawnej Zamawiającemu (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych) w zakresie co najmniej jednej usługi polegającej na przygotowaniu lub weryfikacji wzoru umowy w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC, oraz - świadczeniu usług pomocy prawnej Zamawiającemu (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych) w zakresie co najmniej trzech usług polegających na przygotowaniu lub weryfikacji wzorów umów, których przedmiot stanowiło wykonanie dokumentacji projektowej dla budowy lub przebudowy lub remontu dróg oraz - reprezentowaniu Zamawiającego (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych) podczas co najmniej jednej rozprawy przed Prezesem Krajowej Izby Odwoławczej lub Prezesem Urzędu Zamówień Publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykaz wykonanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, za główne usługi, o których mowa powyżej Zamawiający uważa wszystkie te usługi, o których mowa w pkt. III.3.2) ogłoszenia . UWAGA: jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dowodów (poświadczeń), o których mowa powyżej, Wykonawca może przedłożyć oświadczenie Wykonawcy określające czy główne usługi zostały wykonane należycie.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Stosowne pełnomocnictwo(a)- w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (oryginał lub kopie poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza lub Radce prawnego) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Doświadczenie potencjału kadrowego - 20
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wi.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocławskie Inwestycje
Sp. z o.o. ul. Ofiar Oswiecimskich 36, 50-059 Wrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2013 godzina 11:30, miejsce: Wrocławskie Inwestycje Sp. z o.o. ul. Ofiar Oswiecimskich 36, 50-059 Wrocław. Sekretariat 5 pietro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców świeżych - sezon I do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak sprawy: WZŻ.DZP/40/2024
- 92.2024 Dostawa Wagi analitycznej na potrzeby Katedry i Zakładu Toksykologii Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Dostawa serwerów i urządzeń sieciowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Rozbudowa sieci bezprzewodowej dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Sukcesywne dostawy nabiału i jaj kurzych do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego, skierowane do pracowników UPWr, - 7 części.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa prawna Zamawiającego
- 13/ZP/2024/S Usługa kompleksowej obsługi prawnej Uniwersytetu Łódzkiego.
- Kompleksowa obsługa prawna departamentów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze z wyłączeniem departamentów funduszowych.
- Świadczenie usługi Inżyniera kontraktu dla opracowania dokumentacji oraz translokacji zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Przyszłości na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
- OBSŁUGA PRAWNA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ "SZPITALA POWIATOWEGO" W SOCHACZEWIE
- Świadczenie usług kompleksowej i bieżącej obsługi prawnej na rzecz Sądu Rejonowego w Wołominie
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.