Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-25
Zielona Góra: Dostawę żywności w roku szkolnym 2008/2009 dla Publicznej Szkoły Podstawowej nr 7 w Zielonej Górze
Numer ogłoszenia: 171746 - 2008; data zamieszczenia: 25.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 7, ul. Zielonogórska 5, 65-256 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0-68 454-96-17, fax 0-68 454-96-17.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.psp7.zgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Podstawowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę żywności w roku szkolnym 2008/2009 dla Publicznej Szkoły Podstawowej nr 7 w Zielonej Górze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety. Średnie miesięczne zapotrzebowanie artykułów żywnościowych na rok szkolny 2008/2009 - zestawienie w załącznikach. Określenie przedmiotu: Pakiet 1: Mięso i jego przetwory - CPV: 15100000-9 Pakiet 2: Drób - CPV: 15100000-9 Pakiet 3: Mrożonki - CPV: 15300000-1 Pakiet 4: Nabiał - CPV: 15500000-3 Pakiet 5: Ryby mrożone - CPV: 15200000-0 Pakiet 6: Pieczywo - CPV: 15800000-6 Pakiet 7: Warzywa - CPV: 15300000-1 Pakiet 8: Pozostałe artykuły żywnościowe - CPV: 15800000-6
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Udział w postępowaniu mogą wziąć Wykonawcy, którzy: - spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 ze zm.) i złożą stosowne oświadczenie, - złożą ofertę zgodną z SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psp7.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 7 w 65-256 Zielona Góra, ul. Zielonogórska 5..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat zamawiającego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mięso i jego przetwory.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚREDNIE MIESIĘCZNE ZAPOTRZEBOWANIE ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA ROK SZKOLNY 2008/2009 MIĘSO I JEGO PRZETWORY 1. Schab b/k wieprzowy kg 55 2. Łopatka b/k wieprzowa kg 50 3. Boczek wędz. wieprz. kg 10 4. Żeberka wołowe kg 5 5. Kiełbasa śląska wieprzowa kg 20 6. Kiełbasa swojska wieprz. kg 20 7. Kiełbasa biała surowa kg 8.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Drób.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚREDNIE MIESIĘCZNE ZAPOTRZEBOWANIE ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA ROK SZKOLNY 2008/2009 DRÓB 1. Kurczak tuszki kg 60 2. Kurczak udka kg 80 3. Kurczak filet kg 25 4. Porcja rosołowa kg 30 5. Szyje indycze kg 10 6. Skrzydła indycze kg 10.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Mrożonki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚREDNIE MIESIĘCZNE ZAPOTRZEBOWANIE ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA ROK SZKOLNY 2008/2009 MROŻONKI 1. Porzeczka czerwona kg 40 2. Porzeczka czarna kg 40 3. Rabarbar kg 40 4. Truskawka kg 20 5. Marchewka z groszkiem kg 40 6. Brokuły kg 20 7. Fasolka szparagowa kg 40 8. Mieszanka warzywna kg 10.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Nabiał.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚREDNIE MIESIĘCZNE ZAPOTRZEBOWANIE ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA ROK SZKOLNY 2008/2009 WYROBY MLECZNE - NABIAŁ 1. Jogurt natur. opak. 400 g szt 20 2. Jogurt owoc. opak. 145 g szt 200 3. Jogurt owoc. opak. 125 g szt 200 4. Masło ekstra 82 % tłuszczu kg 10 5. Mleko zagęszczone opak. 500 ml szt 50 6. Śmietana 12 % opak. 400 g szt 60 7. Śmietana 30 % opak. 1 l szt 5 8. Ser półtłusty kg 6 9. Ser chudy kg 20 10. Ser tłusty kg 20 11. Serek owocowy opak. 100 g szt 200.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Ryby mrożone.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚREDNIE MIESIĘCZNE ZAPOTRZEBOWANIE ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA ROK SZKOLNY 2008/2009 RYBY MROŻONE 1. Filet rybny morszczuk mrożony kg 30 2. Filet rybny z dorsza mrożony kg 30 3. Filet rybny mintaj mrożony kg 30.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pieczywo.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚREDNIE MIESIĘCZNE ZAPOTRZEBOWANIE ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA ROK SZKOLNY 2008/2009 PIECZYWO 1. Chleb baltonowski 600 g szt 80.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Warzywa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚREDNIE MIESIĘCZNE ZAPOTRZEBOWANIE ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA ROK SZKOLNY 2008/2009 WARZYWA 1. Ziemniaki kg 1200 2. Seler kg 50 3. Pietruszka kg 50 4. Marchew kg 80 5. Por kg 50 6. Kapusta biała kg 50 7. Kapusta czerwona kg 25 8. Czarna rzodkiew kg 25 9. Kapusta kwaszona kg 80 10. Ogórki kwaszone kg 40 11. Cebula kg 30 12. Buraki czerwone kg 70.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pozostałe artykuły żywnościowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚREDNIE MIESIĘCZNE ZAPOTRZEBOWANIE ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA ROK SZKOLNY 2008/2009 POZOSTAŁE ARTYKUŁY ŻYWNOŚCIOWE 1. Jabłka kg 130 2. Groch łuskany kg 20 3. Kasza wiejska jęczmienna kg 30 4. Ryż biały opak. 1 kg szt 15 5. Ryż biały opak. 400 g szt 40 6. Bułka tarta opak. 500g szt 40 7. Makaron krajanka kg 5 8. Makaron nitki kg 5 9. Makaron świderki kg 50 10. Mąka krupczatka kg 60 11. Cukier biały kg 80 12. Sól jodowana kg 30 13. Fasolka czerw. konserwowa puszka 380 g szt 10 14. Kukurydza konserwowa puszka 420 g szt 15 15. Groszek konserwowy puszka 400 g szt 15 16. Jajka szt 600 17. Majonez dekoracyjny opak. 400 g szt 20 18. Olej rzepakowy uniwersalny l 40 19. Koncentrat pomidorowy 200 g szt 30 20. Wegeta 75 g szt 25 21. Pieprz mielony 20 g szt 25 22. Pietruszka zielona nać pęczek 100 23. Koperek nać pęczek 100.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców w I półroczu 2025 r. na potrzeby Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP i jednostek organizacyjnych
- Wykonanie badań laboratoryjnych przy robotach drogowych i mostowych na drogach wojewódzkich województwa lubuskiego w latach 2025-2027
- NZ.261.62.2024 Sukcesywne dostawy asortymentu do zabiegów ortopedyczno-urazowych wraz z akcesoriami umożliwiającymi ich wszczepienie na potrzeby chirurgii dziecięcej
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych, drobiu i wędlin do Zespołu Edukacyjnego nr 2 w Zielonej Górze.
- Świadczenie kompleksowej usługi organizacji wizyty studyjnej do Danii z udziałem członków Wojewódzkiego Zespołu Koordynacji ds. kształcenia ustawicznego i uczenia się przez całe życie (...)
- Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku CRS przy ul. Sulechowskiej 41 w Zielonej Górze
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 10 im. "Eugeniusza Kwiatkowskiego" w Gdańsku w 2025 r.
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO IM. ŚW. JANA PAWŁA II W SIECHNICACH
- Dostawa produktów żywnościowych
- Umowa ramowa na dostawę środków spożywczych i żywności.
- Dostawa produktów spożywczych do Centrum Kultury w Korzennej - Stołówka Gminna.
- Dostawa owoców i warzyw do Centrum Kultury w Korzennej - Stołówka Gminna.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.