Ogłoszenie z dnia 2007-09-20
Wrocław: Nadzór inwestorski nad montażem maszyn i urządzeń wchodzących w skład sortowni stałych odpadów komunalnych dla Miasta Wrocławia, zlokalizowanej na terenie nieruchomości położonej przy ul. Szczecińskiej 5 we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 171750 - 2007; data zamieszczenia: 20.09.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania ALBA S.A., ul. Traugutta, 50-418 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3375100, fax 071 3375111.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad montażem maszyn i urządzeń wchodzących w skład sortowni stałych odpadów komunalnych dla Miasta Wrocławia, zlokalizowanej na terenie nieruchomości położonej przy ul. Szczecińskiej 5 we Wrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi zastępowanie Zamawiającego w pełnieniu obowiązków inwestora, w szczególności: 1. pełnienie nadzoru nad wszelkimi robotami i czynnościami związanymi z dostawą i montażem wszelkich konstrukcji, maszyn, urządzeń, wszelkich instalacji, części mechanicznych i elektrycznych, przyłączeniami do wszelkich sieci, wszelkimi rozruchami kompletnej linii, jak i poszczególnych urządzeń, eksploatacją próbną oraz przekazaniem instalacji do eksploatacji itd, czyli zespołem czynności niezbędnych do uruchomienia instalacji sortowni odpadów komunalnych i surowców wtórnych, 2. reprezentowanie Zamawiającego na placu montażu linii technologicznej podczas dokonywania dostaw maszyn i urządzeń linii technologicznej sortowni, ich montażu, przyłączeń i rozruchów poprzez sprawowanie kontroli nad jakością i zgodnością realizacji montażu z projektem techniczno-technologicznym sortowni, właściwymi przepisami, standardami określonymi w odpowiednich normach i projektach, umowami z Firmami wykonawczymi (Firma odpowiedzialna za montaż linii i Firma budowlana) oraz zasadami wiedzy technicznej; 3. ponoszenie odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie kontroli nad przebiegiem robót montażowych zgodnie z przepisami BHP; 4. prowadzenie regularnych inspekcji w trakcie wykonywania prac montażowych; częstotliwość wizytowania miejsca montażu będzie powiązana z wymogami prowadzonych prac montażowych i nie będzie mniejsza niż 3 razy w tygodniu. W czasie każdego pobytu na budowie Wykonawca będzie sprawdzał poprawność, kompletność i rzetelność wykonywanych robót, reagował na stwierdzone nieprawidłowości oraz potwierdzał swoją obecność na budowie stosownymi protokołami kontroli; 5. bieżące informowanie Zamawiającego o wszystkich zdarzeniach dotyczących przebiegu realizacji inwestycji; kontrola wykonywanych prac pod względem ich zgodności z harmonogramem czasowym zatwierdzonym przez Zamawiającego. W tym celu po upływie każdego miesiąca kalendarzowego Wykonawca będzie przedkładał stosowny raport, a także inne raporty (raporty: wstępne, miesięczne, kwartalne, przejściowe, końcowe); 6. przygotowanie i udział w rozruchach na zimno, rozruchach na ciepło, eksploatacji próbnej oraz w odbiorze końcowym, a także w procedurze przekazania Zamawiającemu całego przedmiotu umowy do eksploatacji; 7. współpraca z Firmą wykonawczą odpowiedzialną za montaż linii technologicznej w przygotowaniu kompletnej dokumentacji i oświadczeń wymaganych przez odpowiednie uregulowania prawne do uzyskania zgody na uruchomienie obiektu oraz współpraca z Zamawiającym w jej formalnym uzyskaniu; 8. aktywne czuwanie nad dokonywaniem przez Firmę wykonawczą odpowiedzialną za montaż linii technologicznej wszystkich czynności zapewniających Zamawiającemu prawidłowe zgłoszenie i faktyczny odbiór poszczególnych części jak i całości linii technologicznej przez odpowiednie instytucje i organy w zakresie spełniania warunków: bhp, ppoż., sanitarno- epidemiologicznych i innych, a także spełnienie warunków wymaganych przez Państwową Inspekcję Pracy, Urząd Dozoru Technicznego, Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska jak i przez inne podmioty, od których opinii, zezwolenia lub pozwolenia lub decyzji, zależeć będzie lub może zależeć możliwość prawnego użytkowania linii technologicznej ( tj. dopuszczenia jej do użytkowania na podstawie obowiązujących przepisów prawnych); 9. aktywne czuwanie nad dokonywaniem przez Firmę wykonawczą odpowiedzialną za montaż linii technologicznej obowiązku bieżącego informowania Zamawiającego o gotowości i możliwości zgłaszania przez niego poszczególnych odbiorów właściwym organom i instytucjom; 10. aktywne czuwanie nad dokonywaniem przez Firmę wykonawczą odpowiedzialną za montaż linii technologicznej wszystkich czynności związanych z wprowadzaniem ewentualnych zmian, na skutek uchybień dostrzeżonych przez odpowiednie instytucje i organy w zakresie spełniania warunków, określonych w powyższym pkt. 8, zapewniających Zamawiającemu prawidłowe zgłoszenie jak i faktyczny odbiór (poszczególnych części jak i całości linii technologicznej); 11. zarządzanie dokumentacją powstającą w związku z realizacją inwestycji, przeglądanie i analiza rysunków wykonawczych oraz dokumentów wykonawczych sporządzanych przez Firmę wykonawczą odpowiedzialną za montaż linii technologicznej z komentarzami dla Zamawiającego; 12. egzekwowanie od Firmy wykonawczej odpowiedzialnej za montaż linii technologicznej usunięcia wszystkich stwierdzonych w protokołach odbioru, a także pojawiających się w trakcie okresu gwarancyjnego usterek, potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usuniętych wad; 13. czynne uczestniczenie i egzekwowanie ustaleń z narad koordynacyjnych organizowanych przez Zamawiającego nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu; 14. sprawdzanie jakości i zgodności dostarczonych maszyn i urządzeń, wykonywanych robót montażowych i wbudowanych części z dokumentacją projektową, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów i części wadliwych; 15. sprawdzanie odpowiedniości i autentyczności wszystkich certyfikatów, ubezpieczeń, zabezpieczeń, gwarancji, praw własności itd., za które Firma wykonawcza odpowiadająca za montaż linii technologicznej jest odpowiedzialna zgodnie z warunkami kontraktu; 16. kontrola nad terminowym i zgodnym z harmonogramem przebiegiem prac montażowych, zgodnie z budżetem i umową zawartą pomiędzy Zamawiającym, a Firmą wykonawczą odpowiedzialną za montaż linii technologicznej; 17. sporządzanie protokołów konieczności dla robót dodatkowych, zaniechanych oraz zamiennych, zaproponowanych przez Firmę wykonawczą odpowiedzialną za montaż linii technologicznej; 18. w zakresie rzeczowym i finansowym, uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości robót, negocjowanie z Firmą wykonawczą odpowiedzialną za montaż linii technologicznej i pisemne rekomendowanie Zamawiającemu na bieżąco wszystkich robót spoza kontraktu; 19. ocenianie i rozstrzyganie wszelkich roszczeń, dyskusji oraz problemów pojawiających się podczas robót montażowych, a także dokonywanie wszelkich możliwych czynności w celu zapobiegania sporom i opóźnieniom; 20. kontrola współpracy i rozliczeń Firmy wykonawczej odpowiedzialnej za montaż linii technologicznej z Podwykonawcami, a w szczególności ochrona Zamawiającego przed roszczeniami Podwykonawców; 21. wyegzekwowanie od Firmy wykonawczej odpowiedzialnej za montaż linii technologicznej przedstawienia odpowiednich warunków gwarancji i rękojmi na wykonane prace montażowe; 22. wykonywanie stosownych czynności w trakcie okresu zgłaszania wad (okresu gwarancji jakości - 3 lata) związanych z wykonywaniem przez Firmę wykonawczą obowiązków wynikających z gwarancji i rękojmi, w szczególności występowanie z roszczeniami gwarancyjnymi wobec Firmy wykonawczej w imieniu Zamawiającego, weryfikacja i ocena powstałych w okresie gwarancji wad oraz sposobu ich usunięcia, jak również nadzorowanie inspekcji gwarancyjnych (udział w inspekcjach gwarancyjnych na wezwanie Zamawiającego). W ramach zaoferowanego wynagrodzenia ryczałtowego (z tytułu wykonywanego nadzoru inwestorskiego) Wykonawca zobowiązany będzie do obowiązkowego nadzorowania odbywającej się raz w roku obligatoryjnej inspekcji gwarancyjnej i sporządzenia z niej stosownego protokołu. Niezależnie od tego Zamawiający może wezwać Wykonawcę do udziału w dodatkowych przeglądach gwarancyjnych za odrębnym wynagrodzeniem. 23. dokonywanie końcowych akceptacji i rozwiązywanie sporów poprzez: regularne inspekcje wad usuwanych przez Firmę wykonawczą odpowiedzialną za montaż linii technologicznej (na każdym etapie umowy); oraz wykonywanie wszelkich innych czynności związanych z zastępowaniem Zamawiającego w pełnieniu obowiązków inwestora, których potrzeba wykonania pojawi się w trakcie realizacji przedsięwzięcia pod nazwą Nadzór inwestorski nad montażem maszyn i urządzeń wchodzących w skład sortowni stałych odpadów komunalnych dla Miasta Wrocławia, zlokalizowanej na terenie nieruchomości położonej przy ul. Szczecińskiej 5 we Wrocławiu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.15.40 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 177256,5 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIURO INŻYNIERSKIE - TOMASZ JAWORSKI, ul.Kolarska 3a, 53-013 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 177256.50
- Oferta z najniższą ceną: 177256.50 / oferta z najwyższą ceną: 204113.54
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługi transportu sanitarnego typu S
- Dostawa kolorowego powielacza cyfrowego wraz z materiałami eksploatacyjnymi dla Działu Poligrafii Urzędu Miejskiego Wrocławia
- Usługa cateringowa realizowaną w GOS Wysoki Kamień w Szklarskiej Porębie - Powtórzenie
- Zakup i dostawa 4 radiowozów dla Straży Miejskiej Wrocławia
- 07920 Odtworzenie górki piaskowej przy ul. Wyboistej we Wrocławiu
- Dostawa aparatury kontrolno-badawczej niezbędnej do realizacji grantu OPUS27 - powtórka
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- pełnienie roli inżyniera zgodnie z "Warunkami kontraktowymi dla urządzeń oraz projektowania i budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę" opublikowanymi przez FIDIC w ramach rea
- pełnienie obowiązków inżyniera kontraktu zgodnie z wymogami procedur FIDIC dla realizacji projektu pn. " Budowa trasy tramwajowej Franowo od osiedla Lecha do pętli tramwajowej Franowo wraz z zajezdnią tramwajową Franowo".
- Inżynier Kontraktu.
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
- Inżynier Kontraktu dla projektu- Gospodarka wodno-ściekowa na terenie aglomeracji wadowickiej 2004/PL/16/C/PE/026.
- Inżynier Kontraktu "w ramach projektu współfinansowanego przez Fundusz Spójności pt. "Sieć kanalizacji sanitarnej dla Miasta i Gminy Sieradz oraz modernizacja stacji wodociągowej w Sieradzu".
więcej: Usługi inspekcji budowlanej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.