Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2011-06-24
P³ock: ZAKUP I DOSTAWA ENDOPROTEZ
Numer og³oszenia: 171762 - 2011; data zamieszczenia: 24.06.2011
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. , ul. Ko¶ciuszki 28, 09-402 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 024 3645100, 3645124, faks 024 3645102.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpitalplock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ZAKUP I DOSTAWA ENDOPROTEZ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa wyrobów medycznych w postaci endoprotez wg poni¿szego zakresu: Pakiet Nr 1 - Endoprotezy bezcementowe z panewk± sto¿kow± Pakiet Nr 2 - Zestaw do rekonstrukcji wiêzade³ krzy¿owych kolana, kotwice - system jednopêczkowy Pakiet Nr 3 - Zestaw do rekonstrukcji wiêzade³ krzy¿owych kolana, kotwice - system czterech tuneli Pakiet Nr 4 - Endoproteza jednoprzedzia³owa stawu kolanowego Pakiet Nr 5 - Implanty mocuj±ce do barku Pakiet Nr 6 - Implanty mocuj±ce do stawu obojczykowo barkowego Pakiet Nr 7- Implanty mocuj±ce do osteotomii piszczeli (HTO) szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w Dziale II SIWZ oraz w Formularzu cenowym. Zamawiaj±cy wymaga, aby zaoferowany przedmiot zamówienia: by³ fabrycznie nowy, posiada³ dokumenty potwierdzaj±ce zg³oszenie przedmiotu zamówienia do Rejestru Wyrobów Medycznych i Podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i u¿ywania zgodnie z Ustaw± z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679), certyfikaty jako¶ci CE, atesty, by³ bezpieczny w u¿yciu dla personelu medycznego oraz pacjentów. Istotnym postanowieniem zawarcia umowy jest nieodp³atne wypo¿yczenie przez Wykonawcê zestawu instrumentarium, napêdów ortopedycznych, elektrycznych zasilanych akumulatorami na okres trwania umowy. Wykonawca zobowi±zany jest z chwil± podpisania umowy przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu warunki przechowywania zaoferowanych produktów. Wykonawca zobowi±zany jest do przeprowadzenia przegl±dów technicznych i serwisowania powierzonego Zamawiaj±cemu instrumentarium w zakresie zgodnym z wymogami wytwórcy. Wszelkie koszty zwi±zane z prowadzeniem serwisu eksploatacyjnego i gwarancyjnego ponosi Wykonawca w ramach ceny ofertowej. Wykonawca zobowi±zuje siê wymieniæ zu¿yte lub uszkodzone elementy niezbêdnego - specjalnego wyposa¿enia (instrumentarium itd.) w ci±gu 48 godzin od zg³oszenia (faxem). Wykonawca zapewni mo¿liwo¶æ bezp³atnego przeszkolenia personelu medycznego w zakresie wszczepienia oferowanego wyrobu. Odbycie szkolenia musi zostaæ zakoñczone dokumentem potwierdzaj±cym uzyskanie umiejêtno¶ci przez osoby szkolone..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.18.31.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia powy¿szy warunek na podstawie O¶wiadczeni, o którym mowa w Rozdziale VII pkt.1, ppkt. 1 SIWZ. Ocena spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w dokumentach, zgodnie z formu³± spe³nia nie spe³nia.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia powy¿szy warunek, je¿eli Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, co najmniej trzech dostaw w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie Za³±cznik Nr 5 do SIWZ. Ocena spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w dokumentach, zgodnie z formu³± spe³nia nie spe³nia.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna, ze Wykonawca spe³nia powy¿szy warunek na podstawie O¶wiadczenia, o którym mowa w Rozdziale VII pkt. 1, ppkt. 1 SIWZ. Ocena spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w dokumentach, zgodnie z formu³± spe³nia nie spe³nia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna, ze Wykonawca spe³nia powy¿szy warunek na podstawie O¶wiadczenia, o którym mowa w Rozdziale VII pkt. 1, ppkt. 1 SIWZ. Ocena spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w dokumentach, zgodnie z formu³± spe³nia nie spe³nia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna, ze Wykonawca spe³nia powy¿szy warunek na podstawie O¶wiadczenia, o którym mowa w Rozdziale VII pkt. 1, ppkt. 1 SIWZ. Ocena spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w dokumentach, zgodnie z formu³± spe³nia nie spe³nia.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.4.3.2) za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert - albo o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, je¿eli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê takiego za¶wiadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
- próbki, opisy lub fotografie
- za¶wiadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jako¶ci potwierdzaj±cego, ¿e dostarczane produkty odpowiadaj± okre¶lonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz cenowy - Za³±cznik Nr 4/1 - 4/7 do SIWZ, Pe³nomocnictwo osoby lub osób podpisuj±cych ofertê, je¿eli nie wynika to bezpo¶rednio z za³±czonych dokumentów. Pe³nomocnictwo musi zostaæ do³±czone do oferty w formie orygina³u lub po¶wiadczonej notarialnie za zgodno¶æ z orygina³em kopii.
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ustawy, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ nastêpuj±cych zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci z³o¿onej w postêpowaniu oferty: a. zmiana przepisów prawa lub istotnych z uwagi na dzia³alno¶æ dla Zamawiaj±cego stosunków umownych; b. zmiana urzêdowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wy³±cznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, z zastrze¿eniem, ¿e zmiana ta wchodzi w ¿ycie z dniem wej¶cia w ¿ycie aktu prawnego wprowadzaj±cego tê zmianê; c. zmiana stawek op³at celnych wprowadzonych decyzjami odpowiednich w³adz pañstwowych; d. je¿eli Wykonawca zostanie obarczony obowi±zkiem zap³acenia podatku, który nie obowi±zywa³ w dniu podpisania umowy, ale musi zostaæ wpisany do faktury z dnia dostawy, przy za³o¿eniu, ¿e ceny jednostkowe netto pozostaj± bez zmian; e. zmiana producenta przedmiotu umowy, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcê wycofa³ siê z produkcji - przy cenie nie wiêkszej ni¿ w niniejszej umowie; f. dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objêtego niniejsz± umow± w przypadku, gdy wyst±pi przej¶ciowy brak ca³o¶ci lub czê¶ci produktu z przyczyn le¿±cych po stronie producenta.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/SZPZOZ-Plock.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Strony internetowej oraz w siedzibie Zamawiaj±cego tj. P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. ul. Ko¶ciuszki 28 09-402 P³ock, Biuro Zarz±du pok. 202.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 04.07.2011 godzina 09:30, miejsce: P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. ul. Ko¶ciuszki 28 09-402 P³ock, Biuro Zarz±du pok. 202.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Osob± uprawnion± do porozumiewania siê z Wykonawcami jest Marta Mikulska - Inspektor, Biuro Zarz±du, tel. 024 364 51 24, faks 024 364 51 02 w godzinach pracy Zamawiaj±cego.
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 - Endoprotezy bezcementowe z panewk± sto¿kow±.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w Dziale II SIWZ oraz Formularzu cenowym Za³±cznik Nr 4/1 do SIWZ..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.18.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 - Zestaw do rekonstrukcji wiêzade³ krzy¿owych kolana, kotwice - system jednopêczkowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w Dziale II SIWZ oraz Formularzu cenowym Za³±cznik Nr 4/2 do SIWZ..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.18.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 - Zestaw do rekonstrukcji wiêzade³ krzy¿owych kolana, kotwice - system czterech tuneli.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w Dziale II SIWZ oraz Formularzu cenowym Za³±cznik Nr 4/3 do SIWZ..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.18.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4 - Endoproteza jednoprzedzia³owa stawu kolanowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w Dziale II SIWZ oraz Formularzu cenowym Za³±cznik Nr 4/4 do SIWZ..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.18.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5 - Implanty mocuj±ce do barku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w Dziale II SIWZ oraz Formularzu cenowym Za³±cznik Nr 4/5 do SIWZ..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.18.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6 - Implanty mocuj±ce do stawu obojczykowo barkowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w Dziale II SIWZ oraz Formularzu cenowym Za³±cznik Nr 4/6 do SIWZ..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.18.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7- Implanty mocuj±ce do osteotomii piszczeli (HTO).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w Dziale II SIWZ oraz Formularzu cenowym Za³±cznik Nr 4/7 do SIWZ..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.18.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Dostawa i monta¿ instalacji redukcji odorów na terenie kompostowni
- Dostawa mebli wraz z monta¿em i ustawieniem do sal lekcyjnych Akademickiego Liceum Ogólnokszta³c±cego przy Akademii Mazowieckiej w P³ocku
- Przygotowanie kompleksowej us³ugi cateringowej wraz z obs³ug± kelnersk± w zwi±zku z organizacj± spotkania wigilijnego dla pracowników Akademii Mazowieckiej w P³ocku.
- Dostawa oleju opa³owego dla Szko³y Podstawowej nr 5 im. W³adys³awa Broniewskiego w P³ocku do kot³ownia od ul. Krakówka w roku 2025.
- Prace techniczne i porz±dkowe w Amfiteatrze w P³ocku przy ul. Rybaki 15 oraz w siedzibie POKiS im. F. i S. Themersonów, przy ul. Jakubowskiego 10 z zastosowaniem technik alpinistycznych w 2025 r.
- Naprawa s³upa konstrukcyjnego wraz z remontem klatki schodowej w budynku nale¿±cym do Akademii Mazowieckiej w P³ocku przy ul. Ga³czyñskiego 28.
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- IMPLANTY ORTOPEDYCZNE
- Dostawa implantów i zespoleñ ortopedycznych
- Dostawa implantów ortopedycznych - 2 zadania
- "Dostawa cementowej, pierwotnej, anatomicznej endoprotezy stawu kolanowego"
- Implanty i osprzêt do endoprotezoplastyki
- Zakup i dostawa leków, materia³ów opatrunkowych, ¶rodków dezynfekcyjnych, odczynników laboratoryjnych i radiofarmaceutyków.
wiêcej: Implanty ortopedyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.