Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-07
Olsztyn: Wykonanie odciągów wentylacji miejscowej w postaci okapów znad autoklawów w pomieszczeniu przyjmowania szkła brudnego w Zakładzie Higieny Weterynaryjnej w Olsztynie przy ul.Warszawskiej 109
Numer ogłoszenia: 171781 - 2009; data zamieszczenia: 07.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii , ul. Szarych Szeregów 7, 10-072 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5241450, faks 089 5241477.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.wiw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie odciągów wentylacji miejscowej w postaci okapów znad autoklawów w pomieszczeniu przyjmowania szkła brudnego w Zakładzie Higieny Weterynaryjnej w Olsztynie przy ul.Warszawskiej 109.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie odciągów wentylacji miejscowej w postaci okapów znad autoklawów w pomieszczeniu przyjmowania szkła brudnego w Zakładzie Higieny Weterynaryjnej w Olsztynie przy ul.Warszawskiej 109.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.21.46.10 - Roboty budowlane w zakresie budynków laboratoryjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Posiadają aktualną polisę ubezpieczeniową w zakresie prowadzonej działalności. 5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych, a także spełniają pozostałe warunki określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6.Wykonawca musi zapewnić realizację robót we wskazanym w siwz terminie 7.Wykonawca musi udzielić co najmniej 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane, liczone od dnia ostatecznego odbioru całości przedmiotu zamówienia oraz zobowiązać się do nieodpłatnej naprawy ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym 8.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego. Określonymi w siwz i jego załącznikach 9.Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych wraz z ofertą dokumentach na zasadzie spełnia/nie spełnia. 10.Nie spełnienie choćby jednego z warunków wymaganych od wykonawców skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. UWAGA! W przypadku składania oferty przez kilku Wykonawców (oferta wspólna): a/ Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b/ przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie, c/ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz oferty przetargowej (załącznik nr 4 do siwz). Zawierający oświadczenie Wykonawcy: - że dysponuje osobami posiadającymi wymagane kwalifikacje do wykonania zamówienia - o akceptacji warunków umowy -do siwz (projekt umowy - załącznik nr 6 do siwz). - o posiadaniu podstawowego sprzętu wymaganego do realizacji zamówienia, - o pozostaniu związanym ofertą - o wykonaniu zamówienia w terminie wymaganym przez Zamawiającego - o zdobyciu koniecznych informacji potrzebnych do właściwego przygotowania oferty - o dokonaniu wizji lokalnej na terenie budowy - o zapoznaniu się z warunkami przetargu zawartymi w siwz i przyjęciu ich bez zastrzeżeń. 2.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 5 do siwz. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców (oferta wspólna) lub Wykonawca prowadzący działalność w formie spółki cywilnej - dotyczy to każdego z Wykonawców lub każdego podmiotu gospodarczego działającego w ramach spółki cywilnej. 3.Aktualne zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego zakładu ubezpieczeń społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualny dokument uprawniający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z rejestru prowadzonego przez sąd lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej) wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców (oferta wspólna) lub Wykonawca prowadzący działalność w formie spółki cywilnej - dotyczy to każdego z Wykonawców lub każdego podmiotu gospodarczego działającego w ramach spółki cywilnej. 5.Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, 6.Umowa spółki z ograniczoną odpowiedzialnością odpis umowy lub uchwała wspólników w przedmiocie określonym art. 230 Kodeksu spółek handlowych (Dz.U. nr 94 z roku 2000 z późn. zmianami), 7.Wskazanie osoby posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, która będzie odpowiedzialna za wykonanie przedmiotu zamówienia. W załączeniu należy przedstawić poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie uprawnień budowlanych oraz przynależności do właściwych izb zawodowych . 8.Aktualną (tj. taką, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9.Oryginał pełnomocnictw, o których mowa w części XI pkt. 7specyfikacji, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. 10.Wykonany na podstawie przedmiarów robót kosztorys ofertowy (sporządzony metodą uproszczoną wg zasad opisanych w części XII siwz) zawierający ceny jednostkowe poszczególnych robót w kolejności ujętej w przedmiarach .(stanowiący załącznik do formularza oferty) oraz wykaz materiałów z ich cenami. Wykonawca powinien sporządzić kosztorys ofertowy po dokonaniu wizji lokalnej na terenie budowy oraz w oparciu o przedmiary robót. Kosztorys ofertowy musi zawierać wyodrębnione składniki ceny kosztorysowej do sporządzenia kosztorysów ofertowych - przetargowych i mogących wystąpić robót dodatkowych lub zamiennych: -stawki roboczogodziny bezpośredniej, -kosztów pośrednich, -zysku -kosztów zakupu do materiałów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.wiw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
ul.Szarych Szeregów 7
10-072 Olsztyn.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii ul.Szarych Szeregów 7 10-072 Olsztyn Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Olsztynie i zamiejscowych stanowisk pracy oraz odbiór przesyłek z siedziby Zamawiającego
- Dostawa trenażera do pracowni umiejętności pielęgniarskich w Szkole Zdrowia Publicznego Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa pieczywa oraz produktów cukierniczych
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Wykonanie instalacji systemów antenowych dla KWP w Olsztynie - 2 zadania częściowe (zaprojektowanie, dostawa, montaż, wykonanie dokumentacji powykonawczej)
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rudziniec - Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie Gminy Rudziniec" z podziałem na zadania
- Wykonanie prac remontow. robót ogólnobudowlanych, świadcz. usług pogotowia techn. robót ogólnob. związ. z utrzym. w należytym stanie techn. w zasobach przez ZGN Praga-Południe na terenie AN Nr 5.
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
- Poprawa stanu infrastruktury przedszkolnej poprzez modernizację Przedszkola Samorządowego w Radymnie
- Bieżąca konserwacja i roboty naprawcze fontanny miejskiej "Plac Pod Skrzydłami" przy ul. Grójeckiej 107/109 w Warszawie
- Utrzymanie oświetlenia ulicznego Miasta Nowego Sącza w roku 2025 - roboty budowlane
więcej: Roboty budowlane w zakresie budynków laboratoryjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.