Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-24
Lubań: Wykonanie oświetlenia drogowego w miejscowości Mściszów, Radostów Dolny, Nawojów Śląski i Jałowiec
Numer ogłoszenia: 171795 - 2015; data zamieszczenia: 24.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubań , ul. Dąbrowskiego 18, 59-800 Lubań, woj. dolnośląskie, tel. 075 6465920, faks 075 612 68 50.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie oświetlenia drogowego w miejscowości Mściszów, Radostów Dolny, Nawojów Śląski i Jałowiec.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oświetlenia drogowego w ramach następujących zadań: I. Oświetlenie drogi dz. Nr 464,482,485,456 Mściszów Długość wykonywanej sieci wynosi 290mb oraz linii kablowej i 388 mb linii napowietrznej oraz 6 słupów oświetleniowych stalowych i 8 słupów żelbetowych: W skład robót wchodzi: - wykopy punktowe dla fundamentów słupowych oraz szafy oświetleniowej, - wykopy liniowe dla linii kablowej, - zamocowanie fundamentów słupów oraz ich wypoziomowania, - zasypania fundamentów z zagęszczeniem gruntu, - ustawienie słupów oświetleniowych, - ustawienie słupów żelbetowych linii napowietrznej, - ustawianie szafy oświetleniowej, - montaż opraw oświetleniowych, - ułożenie kabla YAKXS 4x10 mm2 (w osłonie rurowej DVK50) w rowie kablowym, - zasypanie rowów kablowy z zagęszczaniem gruntu, zasypanie humusu. - Ułożenie przewodów samonośnych AsXS2x16mm - porządkowania placu budowy - doprowadzenie do stanu początkowego - próby eksploatacyjne oraz pomiary pomontażowe, - wykonanie powykonawczego pomiaru geodezyjnego, - przekazanie wybudowanego oświetlenia Gminie Lubań. II. Oświetlenie drogi dz. Nr 3,21, 66, 377 Radostów Dolny Długość wykonywanej sieci wynosi: 860 mb oraz linii kablowej i 48 mb linii napowietrznej oraz 15 słupów oświetleniowych stalowych i 2 słupy żelbetowe linii napowietrznej z lampami: W skład robót wchodzi: - wykopy punktowe dla fundamentów słupowych oraz szafy oświetleniowej, - wykopy liniowe dla linii kablowej, - wykonanie linii napowietrznej, - zamocowanie fundamentów słupów oraz ich wypoziomowania, - zasypania fundamentów z zagęszczeniem gruntu, - ustawienie słupów oświetleniowych, - ustawienie słupów żelbetowych, - ustawianie szafy oświetleniowej, - montaż opraw oświetleniowych, - ułożenie kabla YAKXS 4x10 mm2 (w osłonie rurowej DVK50) w rowie kablowym, - zasypanie rowów kablowy z zagęszczaniem gruntu, zasypanie humusu. - Ułożenie przewodów samonośnych AsXS2x16mm - porządkowania placu budowy - doprowadzenie do stanu początkowego - próby eksploatacyjne oraz pomiary pomontażowe, - wykonanie powykonawczego pomiaru geodezyjnego, - przekazanie wybudowanego oświetlenia Gminie Lubań. III. Oświetlenie drogi dz. Nr 470 Nawojów Śląski Długość wykonywanej sieci wynosi: linii kablowej 209 mb linii 4 słupy lampy parkowe W skład robót wchodzi: - wykopy punktowe dla fundamentów słupowych oraz szafy oświetleniowej, - wykopy liniowe dla linii kablowej, - zamocowanie fundamentów słupów oraz ich wypoziomowania, - ustawianie szafy oświetleniowej, - montaż opraw oświetleniowych, - ułożenie kabla (w osłonie rurowej PCV ) w rowie kablowym, - zasypanie rowów kablowy z zagęszczaniem gruntu, zasypanie humusu. - porządkowania placu budowy - doprowadzenie do stanu początkowego - próby eksploatacyjne oraz pomiary pomontażowe, - wykonanie powykonawczego pomiaru geodezyjnego, - przekazanie wybudowanego oświetlenia Gminie Lubań. IV. Oświetlenie drogi dz. Nr 99, 93 Jałowiec Długość wykonywanej sieci wynosi 486mb oraz 9 słupów oświetleniowych. W skład robót wchodzi: - wykopy punktowe dla fundamentów słupowych oraz szafy oświetleniowej, - wykopy liniowe dla linii kablowej, - zamocowanie fundamentów słupów oraz ich wypoziomowania, - zasypania fundamentów z zagęszczeniem gruntu, - ustawienie słupów oświetleniowych, - ustawianie szafy oświetleniowej, - montaż opraw oświetleniowych, - ułożenie kabla YAKXS 3x10 mm2 (w osłonie rurowej DVK50) w rowie kablowym, - zasypanie rowów kablowy z zagęszczaniem gruntu, zasypanie humusu. - porządkowania placu budowy - doprowadzenie do stanu początkowego - próby eksploatacyjne oraz pomiary pomontażowe, - wykonanie powykonawczego pomiaru geodezyjnego, - przekazanie wybudowanego oświetlenia Gminie Lubań..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.03.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Należy wnieść wadium o wartości 7 000 zł ( słownie złotych: siedem tysięcy)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, co najmniej 1 odcinka oświetlenia drogowego o długości nie krótszej niż 500mb
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponują 1 osobą/ osobami uprawnioną / uprawnionymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 100 000 zł,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Okres gwarancji - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: a) dopuszczalna jest zmiana terminu wykonania umowy na skutek wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót, b) w przypadku konieczności zmiany terminu umownego i harmonogramu realizacji robót z powodu: - konieczności wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp., -konieczności wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych, np. Nadzoru Budowlanego, Konserwatora zabytków itp., - wystąpienia opóźnienia przekazania terenu budowy Wykonawcy z winy Zamawiającego, - wystąpienia opóźnień w rozpoczęciu czynności odbiorowych z powodów nieleżących po stronie Wykonawcy, - wystąpienia sytuacji niemożliwej do przewidzenia, której rozwiązanie jest korzystne dla Zamawiającego. c) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.ugluban.nv.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lubań
ul. Dąbrowskiego 18
59-800 Lubań
pok. nr 19.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Lubań ul. Dąbrowskiego 18 59-800 Lubań pok. nr 14- sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBANIA
- Wykonanie infrastruktury targowej Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu - Etap II
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 (frakcja nadsitowa) tj. - inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11,-cz.I
- Wykonywanie usług drukowania na potrzeby Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu.
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Lubań wraz z jednostkami organizacyjnymi w okresie od 02.03.2025 r. do 01.03.2027 r.
- IZP.042.12.5.2023_2Termomodernizacja zabytkowego budynku w zespole pałacowo-parkowym we Włosieniu Część II
więcej: przetargi w Lubaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA UL. DŁUGIEJ OD UL. PRZEJAZDOWEJ DO UL. MOKREJ W DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
- Budowa ulicy Glazurowej w Kowalach
- Budowa oświetlenia drogowego przy drodze nr 1625L w m. Nadrybie Wieś oraz Nadrybie Ukaz
- "Budowa oświetlenia drogowego w m. Grabik dz. nr 169"
- Rozbudowa drogi gminnej nr 191731C (ul. Augustowskiej) w Izbicy Kujawskiej
- Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Małogoszcz - II etap
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.