Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-21
Głuchołazy: Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 171854 - 2014; data zamieszczenia: 21.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSW w Głuchołazach , ul. Karłowicza 40, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 77 4080159, faks 77 4393861.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmsw-glucholazy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSW w Głuchołazach w okresie 1 roku od dnia podpisania umowy. Przedmiot zamówienia podzielony został na 10 części (pakiety). Wykaz asortymentu wraz z jego szczegółowym opisem zawarty został w załącznikach od nr 1.1 do 1.10, które stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie przewiduje się wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na podst. art. 22 ust. 1 ustawy Pzp;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na podst. art. 22 ust. 1 ustawy Pzp;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na podst. art. 22 ust. 1 ustawy Pzp;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na podst. art. 22 ust. 1 ustawy Pzp;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na podst. art. 22 ust. 1 ustawy Pzp;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
Wykonawca winien złożyć: 1. Oświadczenie o posiadaniu aktualnych dokumentów dopuszczających oferowane wyroby medyczne do obrotu na terenie RP (zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679 z późn.zm.) oraz zobowiązanie do ich dostarczenia na każde żądanie Zamawiającego - Załącznik nr 5 do SIWZ. 2.Oświadczenie o posiadaniu próbek w zakresie oferowanego asortymentu w ilości po 1 szt./op., oraz zobowiązanie do ich dostarczenia na każde żądanie Zamawiającego - Załącznik nr 6 do SIWZ (dotyczy Pakietu nr 1,2,3). 3.Foldery i/lub prospekty i/lub katalogi i/lub informacje producenta i/lub etykiety oferowanego asortymentu- w celu potwierdzenia spełniania wymagań określonych przez Zamawiającego (Wykonawca zobowiązany jest do złożenia opisu danych użytkowych oferowanego asortymentu w języku polskim w dowolnej z wyżej wymienionych postaci, na których należy dokonać wpisu numeru pozycji oraz ułożyć zgodnie z kolejnością wpisu asortymentu w arkuszu cenowym)-dotyczy Pakietów 1,2,3. 4.Kartę charakterystyki i arkusz specyfikacji produktu- dotyczy Pakietu nr 4.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy: a) Obniżenie ceny za przedmiot umowy przez Wykonawcę może nastąpić w każdym czasie i wymaga sporządzenia aneksu do umowy. b) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany okresu obowiązywania umowy w przypadku nie wykorzystania wartościowo przedmiotu umowy na czas niezbędny do zrealizowania przedmiotu umowy, lecz nie dłużej niż 2 miesiące.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmsw-glucholazy.pl, zakładka BIP
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Szpital Specjalistyczny MSW w Głuchołazach
ul. M. Karłowicza 40
48 - 340 Głuchołazy
pokój nr 21 Zamówienia publiczne (parter).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2014 godzina 11:45, miejsce: SP ZOZ Szpital Specjalistyczny MSW w Głuchołazach ul. M. Karłowicza 40 48 - 340 Głuchołazy sekretariat (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kompletna oferta winna zawierać: a) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ- w formie oryginału; b) Arkusze asortymentowo-cenowe - załączniki z zakresu: od nr 1.1. do nr 1.10 do SIWZ- w formie oryginału; c) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - Załącznik Nr 2 do SIWZ- w formie oryginału; d) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia- Załącznik Nr 3 do SIWZ -w formie oryginału; e) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) Oświadczenie o posiadaniu aktualnych dokumentów dopuszczających oferowane wyroby medyczne do obrotu na terenie RP (zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679 z późn.zm.) oraz zobowiązanie do ich dostarczenia na każde żądanie Zamawiającego - Załącznik nr 5 do SIWZ- w formie oryginału; g) Oświadczenie o posiadaniu próbek w zakresie oferowanego asortymentu w ilości po 1 szt./op., oraz zobowiązanie do ich dostarczenia na każde żądanie Zamawiającego - Załącznik nr 6 do SIWZ (dotyczy Pakietu nr 1,2,3). - w formie oryginału; h) Foldery i/lub prospekty i/lub katalogi i/lub informacje producenta i/lub etykiety oferowanego asortymentu- w celu potwierdzenia spełniania wymagań określonych przez Zamawiającego (Wykonawca zobowiązany jest do złożenia opisu danych użytkowych oferowanego asortymentu w języku polskim w dowolnej z wyżej wymienionych postaci, na których należy dokonać wpisu numeru pozycji oraz ułożyć zgodnie z kolejnością wpisu asortymentu w arkuszu cenowym w ramach pakietów 1,2,3); i) Kartę charakterystyki i arkusz specyfikacji produktu- dotyczy Pakietu nr 4; j) Oświadczenie z art. 26 ust.2d o nieprzynależności /przynależności do grupy kapitałowej- załącznik nr 7 do SIWZ- w formie oryginału; k) Pełnomocnictwa dla osób nie będących właścicielami firmy lub członkami zarządu oraz dla upoważnionych wspólników spółek cywilnych - w przypadku upoważnienia ich do podpisania oferty przetargowej (o czym winno świadczyć pełnomocnictwo) - w formie oryginału..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GŁUCHOŁAZÓW
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi (podopiecznych OPS w Głuchołazach) w miejscu ich zamieszkania, w roku 2025
- Usługa przygotowywania i wydawania posiłków dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej na terenie miasta i gminy Głuchołazy (17 sołectw) w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców
- Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta i gminy Głuchołazy w 2025r
- Budowa oświetlenia na terenie Gminy Głuchołazy
więcej: przetargi w Głuchołazach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawów do usuwania kalcyfikacji w naczyniach wieńcowych z dzierżawą generatora.
- Dostawa środków jednorazowego użytku
- Sukcesywne dostawy środków ochrony osobistej
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych
- Dostawa jednorazowych materiałów medycznych
- Dostawa sprzętu medycznego 1x użytku
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.